Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei uimahalleissa Suomessa ole puku- ja suihkukoppeja?

Vierailija
23.07.2026 |

Uudehkoistakin uimahalleista voi puuttua yksityiset pukukopit ja suihkukopit, eikä tilasta olisi muuten puutetta, eivätkä ne muutenkaan vie yhtään enempää tilaa. Toinen asia, että vessoja on yleensä liian vähän, niitä voi olla vain yksi koko pukuhuoneessa.

Ei olisi vaikea tehdä tällaisia viihtyisiä tiloja niille, joita kiinnostaa itse uiminen, eikä itsensäpaljastelu suihkussa ja pukuhuoneissa?

Joka kerta käynti uimahallissa tekee vihaiseksi. Yleensä joku lihava mummo pyllistelee tahallaan, että muut ikäänkuin vahingossa osuvat häneen. Suihkutiloissa mummelit kyyläävät muita oikein hartaudella, osa tuntuu olevan myös pedofiileja pieniä poikia kohtaan. Sitten on nämä jotka istuvat vain paikoillaan pukuhuoneessa, vaikka pukuhuoneen ulkopuolella olisi odotustilojakin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, no älä käy uimahalleissa. En minäkään käy, koska siellä uima- allaspuolella olen nähnyt naisena liikaa miesten kasseja roikkuvan spiidojen ulkopuolella, että en käy. Ihan tahallaanhan ne niitä esittelee, ei nainenkaan ole niin tyhmä että jättää tissit uikkarin ulkopuolelle.

Vierailija
2/2 |
23.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, no älä käy uimahalleissa. En minäkään käy, koska siellä uima- allaspuolella olen nähnyt naisena liikaa miesten kasseja roikkuvan spiidojen ulkopuolella, että en käy. Ihan tahallaanhan ne niitä esittelee, ei nainenkaan ole niin tyhmä että jättää tissit uikkarin ulkopuolelle.

Kyllähän kunnollisillakin pitäisi olla oikeus päästä uimahalleihin, ettei se ole joku pervojen paratiisi.

Kuitenkin aika paljon puhutaan turvallisista tiloista, mutta ei näytä onnistuvan uimahalleissa. Ihan kuin tarkoituksella tarjotaan mahdollisuus itsensäpaljasteluun, joka on kuitenkin heti rikos uimahallin ulkopuolella. 

Lapsia tämä käytös eniten häiritsee. Ei vanhempana uskalla päästää lapsia yksin uimahalliin, vaikka sinne iän puolesta pääsisivätkin.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän