Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysy lesbolta!

Vierailija
22.03.2015 |

Kysymyksiä?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:34"]

Miten harrastat seksiä mieluiten?

[/quote]

Mieluiten tietysti jonkun kauniin ja reippaan naisen kanssa. :) Tykkään suuseksistä sekä antavana että saavana osapuolena. Lisäksi sormin (klitoriksen) hyväily on ihanaa, kun toinen osapuoli tietää mitä tekee. Joko kyljellään tai alla tai päällä. Yks lemppareistani on olla selällään olevan kumppanini päällä, kun hän hyväilee minua klitoriksen tietämiltä. Siinä saa itse säädeltyä hyvin voimakkuutta ym., vaikka kyllä naisenikin ihan hommansa osaa. :) Tykkään olla lähellä kumppania seksin aikana, mahdollisimman paljon ihokosketusta ja hyväilyä. 

-ap

Vierailija
22/39 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:36"]

Kuinka kauan jaksat nuolla?. Kuinka kauan jaksat olla nuoltavana. Olen kerran nähnyt kaksi lesboa touhuissaan, olen aika varma että se voittaa useammankin heteroseksin. Oli muuten nautinolista katseltavaaM50+.

[/quote]

Enpä ole koskaan kellosta katsonut! :D Ja on tosi vaikea arvioida, en uskalla vastata mitään.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:37"]

Minkä ikäinen olet? Toivotko saavasi joskus lapsia tai onko sinulla jo mahdollisesti lapsia?

[/quote]

Olen noin 30. Ei ole lapsia, mutta mahdollisesti haluaisin. Ei kuitenkaan ole ajankohtaista ihan lähivuosina.

-ap

Vierailija
24/39 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko koskaan tuntenut todella kovaa panetusta? Miltä se tuntuu?

Näin heterona se tuntuu nimenomaan lähes tuskaisena kipuna, turpoamisena, imevinä, sykkivinä aaltoina ja silmittömänä tarpeena saada miehen elin sisään. Pahimman panetuksen keskellä olisi melkein sama, millainen mies munan toisessa päässä seisoo.:-)

Vierailija
25/39 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:48"]

Näin heterona se tuntuu nimenomaan lähes tuskaisena kipuna, turpoamisena, imevinä, sykkivinä aaltoina ja silmittömänä tarpeena saada miehen elin sisään. Pahimman panetuksen keskellä olisi melkein sama, millainen mies munan toisessa päässä seisoo.:-)

[/quote]

Hmm. Olen tuntenut todella kovaa "panetusta" (en itse käyttäisi tuota sanaa). Se on kuitenkin varmasti ollut erilaista kuin tuo sinun kuvaamasi, sillä minun "panetukseni" on kohdistunut tiettyyn henkilöön. Eli on ollut ihan hillitön halu harrastaa seksiä nyt ja heti juuri tietyn naisen (tyttöystävä) kanssa. Sellaista en ole kokenut, että olisi joku hurja yleinen "panetus", ja että minulle olisi aivan sama kuka nainen/mies asiaan toisi helpotuksen.

-ap

Vierailija
26/39 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:48"]

[/quote]

Hmm. Olen tuntenut todella kovaa "panetusta" (en itse käyttäisi tuota sanaa). Se on kuitenkin varmasti ollut erilaista kuin tuo sinun kuvaamasi, sillä minun "panetukseni" on kohdistunut tiettyyn henkilöön. Eli on ollut ihan hillitön halu harrastaa seksiä nyt ja heti juuri tietyn naisen (tyttöystävä) kanssa. Sellaista en ole kokenut, että olisi joku hurja yleinen "panetus", ja että minulle olisi aivan sama kuka nainen/mies asiaan toisi helpotuksen.

-ap

[/quote]

Ai niin, unohtui vastata että miltä se "panetus" tuntuu. :D Tuntuu lähinnä vaan ihan älyttömältä _halulta_. Eli että haluaa sitä toista ihmistä ja sen toisen ihmisen kosketusta ihan tuskaisen paljon. Ja tuntee kuinka pöksyissä on jo pieni tulva valloillaan. :D 

-ap

Vierailija
27/39 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisenä havaitsit olevasi lesbo? Miten huomasit asian?

Vierailija
28/39 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 17:17"]Edelleenkään en keksi kyllä liukkarille käyttöä, ihan on riittävän liukkaat paikat olleet tähän mennessä. :)
[/quote] Voi apua miten tylsä suhtautuminen. Ei taida olla liikaa mielikuvitusta...

Vierailija
29/39 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä ihmissuhteet vaikeita? Voiko elää esim. Helsingin kokoisessa kaupungissa ihan vaan omaa elämää sateenkaariheimon ulkopuolella? Oletko erehtynyt lähestymään naisia, joita ei kertakaikkiaan kiinnosta? Millainen nainen viehättää sinua? Millainen ei todellakaan miellytä? Onko vanhemmilla lesboilla samanlaisia klassikko himon kohteita tyyliin vanhemmilla naisilla nuoret tytöt tai miehekkäillä naisilla päästä opettamaan missiä? Millaista on teillä huono seksi? Miten lopetatte kesken, jos jyystämisestä ei tulekkaan mitään? Tykkäätkö alusvaatteista? Millaisista? Onko tärkeää, että rakkaasi on nätti ja timmissä kunnossa? Oletteko vähemmän mustasukkaisia? Soisitko tyttöystävällesi seksin muiden kanssa? Oletko ollut miesten kanssa? Onko miehistä hyviä kokemuksia?

Vierailija
30/39 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummat on paremmat verhot sälekaihtimet vai rullaverho?

Vierailija
31/39 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoletteko toistenne peppuja?

Vierailija
32/39 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhh pääsispä sun käsittelyyn joskus, ap. N19

Vierailija
33/39 |
28.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata itseään missään kapakassa itseään nolata. Senssipalstalta voi se oikea löytyä, itse olen hetero mutta minulla on muutama naisystävä. Tiedän heistä että yksi pari on ainakin lesboja. Minua se ei haittaa päinvastoinM50+.

Vierailija
34/39 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olis parikin kysymystä:

1) millaista on lesbojen tylsä arkiseksi? Siis vastine sille että heteroparin nainen heittäytyy vonkaamisen jälkeen haarat levällään lahnaksi sängylle ja puuskahtaa "pane nyt sitten jos on pakko". Nainenhan ei voi tyydyttää itseään toiseen, täysin passiivisena makaavaan naiseen. Vai voiko?

2) kiihottaako lesboja siis ihan yleisesti vaikkapa suuret kiinteät rinnat, sääret peppu tai pimppi? Lesboilla on tietty paljon paremmat mahdollisuudet nähdä paljaiden tissien lisäksi jopa avonaisia pimppejä pukuhuoneessa jossa kumarrutaan laittamaan uimapukua tai pikkareita jalkaan. Kiihottaako vaikka muutenkin haluttavan näköisen naisen häppärien näkeminen niin että on ihan pakko asettua " vahingossa" sellaiseen paikkaan pukuhuoneessa tai saunassa että saa parhaat näköalat.

Vierailija
35/39 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 21:54"]En ylipäänsä käytä juuri ollenkaan minkäänlaista dildoa enkä itse edes omista kuin yhden, ulkonäöltään neutraalin valkoisen. Mitään peniksen näköisiä en ole ikinä omistanut enkä näe sellaisille tarvettakaan.
[/quote] Kannattaisi kokeilla. Siihen on ihan syynsä, että terska tuntuu pillussa paremmalta kuin täysin sileä ja tasapaksu esine. Vielä kun on sellainen pihvitomaatin kokoinen terska, sellainen kun muljahtaa pilluun niin ae käännyttää vannoutuneimmankin lepakon kullinhimoiseksi munahaukaksi.

Vierailija
36/39 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet ruvennut lesboksi? Etkö mistään miestä saanut?

Minkä ikäisenä kiinnostuit tällaisista kauheuksista?

Onko kukaan tullut tarjoamaan eheytyshoitoja? Eikö kannattaisi mennä sellaiseen?

Hässitsevätkö lesbot myös eläinten kanssa?

Hävettääkö ja aiheuttaako tämä perversio milloinkaan tervettä syyllisyyden tunnetta?

Hakkasiko isäsi Sinua kun olit lapsi vai mistä tämä inhottava oirehdinta johtuu?

Vierailija
37/39 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääkö sunkin silmään tv-sarjojen lesbokohtaukset ylinäytellyiltä? Tai silleen luonnottomilta, että kun muka nuollaan, niin pää on selvästi täysin jossain muussa kohtaa kuin strategisella kohtaa, samoin huomaa että kun suudellaan vartaloa, niin ei suudella tissejä, vaan muita alueita? Vai onko tämä jälkimmäinen joku lesbojuttu? :D

t. hetoromiestä kiinnostaa

Vierailija
38/39 |
30.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lesbojen puolesta kirjoittaja. Ei heillä ole seksi välttämättä tylsää niinkuin meillä heteroillakaan. Eikä lesbot siellä pukuhuoneessa katsele toisten naisten vittuja sillä silmällä, katsotaanhan osa meistä miehistäkin toisten kulleja, ei se meistä homoja tee. Ei lesbot eikä homot valitse lesboutta tai homoutta, he syntyvät sellaisiksi. Ei sitä voi valita miksi "alkaa". Tiedän meidän kaupassakin on töissä homo, ei hän katsele minua sillä silmällä. Hänellä on kumppani joten hänellä ei ole siihen tarvis, katsokaa suhtautukaa tähän asiaan asiallisesti. Ei he tule hiplaamaan niinkuin me heterotkaanM50+.

Vierailija
39/39 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 19:39"]

Onko kiva nuolla pillua?

[/quote]