Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voi olla noin itsekäs? Kertokaae

Vierailija
20.03.2015 |

Tuolla oli keskustelu että jos pitäis päättää kuka kuolis sinä itse, lemmikkisi vai tuntematon lapsi. suurin osa vastasi että tuntematon lapsi kuolisi!?

Oikeesti. Antaisitte jonkun pienen lapsen kuolla koska haluatte että sinulle jäisi koira ja elämä.

ymmärtäisin jos pitäisi valita sinä vai tuntematon lapsi. Ymmärrän kans että se lemmikki voi olla tosi rakas ja tärkeä. Mutta loppujen lopuksi joku lapsi kuolisi vain sen takia että Sinulle ei tulisi paha mieli. eli täysin itsekkäistä syistä.

Surullista

Kommentit (281)

Vierailija
1/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta.

Vierailija
2/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ole. Minulla ei ole lapsia ja en lapsia pysty koskaan saamaan, niin koira paikkaa pienellä tavalla sitä.

Jos kysymys olisi tuttavien lapsista, niin ehdottomasti koira jäisi toiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat eivät ole tervettä porukkaa. Kannattaa seurata vaikka jotain paikkaa, jossa ne suurin määrin kokoontuu, niin näkee miten elämästä vieraantuneita suurin osa on. Yhdessä vain ruokkivat toistensa harhoja, katsokaapa vaikka Lemmikkipalstojen Päivän peiliä. Kylmäävää menoa.

Vierailija
4/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:05"]

Eihän ole. Minulla ei ole lapsia ja en lapsia pysty koskaan saamaan, niin koira paikkaa pienellä tavalla sitä. Jos kysymys olisi tuttavien lapsista, niin ehdottomasti koira jäisi toiseksi.

[/quote] Tottakai se on itsekästä. Lapsi kuolisi koska sinä haluat paikata koiralla lasta..

Hankkisit vaikka uuden koiran.. Itse en pystyisi elämään sen tiedon kanssa että joku pieni lapsi jolla olisi vielä todennäköisesti vielä elämää edessä kuolisi siksi että minusta tuntuisi hyvältä...

Vierailija
5/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ihmiset ovat itsekkäitä; yritä vain tottua ajatukseen. Todellisuudessa kuka tahansa voisi pelastaa kahdella eurolla tuntemattoman lapsen hengen, mutta kukaan ei sitä tee. Tämä onnistuu muutamilla rokotteilla ja lääkkeillä.

Koira maksaa luokkaa 1000 euroa + ylläpitokulut, joten sillä pitäisi pelastaa kokonainen kylä, että olisivat yhtään vertailukelpoisia.

Vierailija
6/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 12:55"]

Tuolla oli keskustelu että jos pitäis päättää kuka kuolis sinä itse, lemmikkisi vai tuntematon lapsi. suurin osa vastasi että tuntematon lapsi kuolisi!?

Oikeesti. Antaisitte jonkun pienen lapsen kuolla koska haluatte että sinulle jäisi koira ja elämä.

ymmärtäisin jos pitäisi valita sinä vai tuntematon lapsi. Ymmärrän kans että se lemmikki voi olla tosi rakas ja tärkeä. Mutta loppujen lopuksi joku lapsi kuolisi vain sen takia että Sinulle ei tulisi paha mieli. eli täysin itsekkäistä syistä.

Surullista

[/quote]

Ja säkö teet koko ajan kaikkesi, ettei joku tuntematon afrikkalainen lapsi kuolisi aliravitsemukseen tai malariaan?

Älä jaksa, hurskastelija! Totta kai armeliaisuus alkaa kotoa ja perheestä - johon kuuluu myös lemmikit.

Vierailija
7/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiranomistajat tosiaan on vähän outoo porukkaa.

Vierailija
8/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:16"]

Surullista

[/quote]

Ja säkö teet koko ajan kaikkesi, ettei joku tuntematon afrikkalainen lapsi kuolisi aliravitsemukseen tai malariaan?

Älä jaksa, hurskastelija! Totta kai armeliaisuus alkaa kotoa ja perheestä - johon kuuluu myös lemmikit.

[/quote] Afrikkalaiset ja kuolemansairaat ovat erikseen. Mutta jos mietitään nyt jotain ihan tervettä lasta. '

Eivätkä ne lapset siellä afrikassa kuole nimenomaan minun takiani.

Vierailija
9/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Aika sairaita nuo koiranomistajat joita täällä on kirjotellu

Vierailija
10/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:19"]

Surullista

[/quote]

[/quote] Afrikkalaiset ja kuolemansairaat ovat erikseen. Mutta jos mietitään nyt jotain ihan tervettä lasta. '

[/quote]

Olisit nyt edes looginen! Mihin se terve lapsi nyt sitten kuolisi? En minä sitä aio tappaa. Aiotko sinä?

Vierailija
11/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:25"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:19"]

Surullista

[/quote]

[/quote]

Olisit nyt edes looginen! Mihin se terve lapsi nyt sitten kuolisi? En minä sitä aio tappaa. Aiotko sinä?

[/quote]

Ihan mihin vain. Mihin se koira sitten kuolisi. Tai oletko itse kuolemansairas??

Vierailija
12/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko tämä sama jankkaus alkaa...

Vierailija
13/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ketju? Linkki?

Vierailija
14/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista

[/quote]

Minkä hemmetin takia minua pitäisi kiinnostaa jonkun toisen kakara?

Vierailija
15/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin antaisin mieluummin tuntemattoman lapsen kuolla. Aivan sama kuinka itsekkääksi ja sekopäiseksi paskiaiseksi se mut sitten tekisi, valitsisin silti niin. Ihmiset ovat luonnostaan itsekkäitä ja ajattelevat etupäässä omaa parastaan.

Vierailija
16/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmä vastakkainasettelu

Vierailija
17/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä ihmeen kuningasasema lapsilla on, että jos et hyysää ja palvo jokaista niin olet itsekäs kusipää? Ihan tavallisia ihmisiä ne lapset on, joista kasvaa samanlaisia itsekkäitä kusipäitä kuin me kaikki aikuisetkin ollaan. Ei lapset ole mitään Jumalasta seuraavia.

Vierailija
18/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olishan se nyt aivan päivänselvää, että jos pitäis valita kuoleeko tuntematon lapsi tai oma koira niin valinta olis oma koira. Koira on vaan koira, ihminen on ihminen. Koira on rakas, mutta ei se ihmistä ikinä vastaa. Olen koiraihminen, mutta siitä huolimatta koira ei mulle ikinä ole samanarvoinen kuin ihminen. En mä tajua ihmisiä jotka sen koiran valitsis. Kyllä ihmisen kuuluu ensisijaisesti huolehtia omasta lajitoveristaan, ei toisen lajin edustajasta. Koiran voi aina korvata tosiella, ihmistä ei koskaan.

Vierailija
19/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:47"]

Ja mikä ihmeen kuningasasema lapsilla on, että jos et hyysää ja palvo jokaista niin olet itsekäs kusipää? Ihan tavallisia ihmisiä ne lapset on, joista kasvaa samanlaisia itsekkäitä kusipäitä kuin me kaikki aikuisetkin ollaan. Ei lapset ole mitään Jumalasta seuraavia.

[/quote]

Mikä kuningasasema sillä koiralla on? Se on eri lajia kuin ihminen. Koira ei koskaan tule saavuttamaan samaa mitä ihminen voi saavuttaa. Koira ei ajattele, se ei muista, se ei opi samalla tavalla kuin ihminen. Ihmislapsesta voi kehittyä aikuinen joka keksii parannuksen johonkin tautiin tms. Mitä tekee koira, pyörii ympyrää ja jahtaa häntäänsä tai kuolaa ja kerjää herkkupaloja. Ja tätä pitäis sitten palvoa ja uhrata sen edestä ihmislapsi. Ihmislapsi jossa on potentiaalia jo parivuotiaana miljoona kertaa enemmän kuin koirassa koskaan.

Vierailija
20/281 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 13:52"]No siis olishan se nyt aivan päivänselvää, että jos pitäis valita kuoleeko tuntematon lapsi tai oma koira niin valinta olis oma koira. Koira on vaan koira, ihminen on ihminen. Koira on rakas, mutta ei se ihmistä ikinä vastaa. Olen koiraihminen, mutta siitä huolimatta koira ei mulle ikinä ole samanarvoinen kuin ihminen. En mä tajua ihmisiä jotka sen koiran valitsis. Kyllä ihmisen kuuluu ensisijaisesti huolehtia omasta lajitoveristaan, ei toisen lajin edustajasta. Koiran voi aina korvata tosiella, ihmistä ei koskaan.
[/quote]

Höpöhöpö. Tämä on taas ihmisen kuvitelmaa, jossa nostetaan ihmiset jalustalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän