Mikä on horoskoopiltaan narsistinen ihminen, jonka tunnet?
Kommentit (223)
Haluan kuitenkin huomauttaa että mitään lääkärin diagnoosia
hänellä tuskin on, mutta käytös on lapsesta asti viitannut narsismiin ja hänellä on vahva sukurasite skitsofreniaan ja muihin persoonallisuushäiriöihin.
työpaikalla yksi mies, mitään hajua mikä hänen horoskooppinsa on. En minä tiedä kuin parin tutun horoskoopit!
hmmm.. itseasiassa olen seurustellut kahden skorpionin kanssa joista toinen ihan selkeä, toisella joitakin narsistisia piirteitä aika voimakkaana.
Nykyisin aivan eri maata oleva ihastuttava Vaaka-mies, muutenkin kaikki vaa´at jotka tunnen, ovat ihania! Tunteeko joku narsisti-vaakaa?
eräässä Leijonassa myös niitä piirteitä toisinaan.
luulen että nämä jotka sanoo Skorpionia narsistiksi, ei välttämättä oikein tiedä mikä se on vaan väärin luokittelevat muuten itsekkään ihmisen narskuksi. Mäkin tunnen tällaisen Skorpionin mutta narsismiin enemmän perehtyneenä, ei tämä skorppari ole varsinainen narsisti kuitenkaan, vaikka muuten erittäin vaikea...
Skorpionit on monesti luonteeltaan tosi hankalia, bitch-tyyppisiä.
luulen että nämä jotka sanoo Skorpionia narsistiksi, ei välttämättä oikein tiedä mikä se on vaan väärin luokittelevat muuten itsekkään ihmisen narskuksi. Mäkin tunnen tällaisen Skorpionin mutta narsismiin enemmän perehtyneenä, ei tämä skorppari ole varsinainen narsisti kuitenkaan, vaikka muuten erittäin vaikea...
Ainut mun tuntemani narsisti on myös skorpioni! Toki tunnen sitten hyvin läheisesti muitakin skorppareita, eivätkä he kaikki ole narsisteja, päinvastoin.
kiteytyy tämän palstan mentaliteetti! :)
Eikös juuri lääkäripäivillä puhuttu tästä narsismista ja sanottu että ikinä ei pidä kenenkään maallikon mennä nimittelemään toista narsistiksi. Että narsisti on epävarma ihminen, joka hakee jatkuvasti hyväksyntää muilta, koska- kai lapsuuden kokemusten vuoksi?-tuntee olevansa sisäisesti tyhjä ja arvoton. Ja että hyvä mielenterveys edellyttää tietyn määrän narsismia. Että olette kyllä ihan hakoteillä tämän ketjun kanssa. Minä tunnen yhden mielenterveysongelmaisen ihmisen, jolla tämä narsistinen vaurio ihan todella on ja hän käy itse narsistien omaisten tukiryhmässä- koska luulee muiden olevan narsisteja-kun eivät vastaa hänen tarpeisiinsa hänen haluamallaan tavalla.
Tähtimerkki tuskin on tämänkään ihmisen narsismia aiheuttanut, vaan vaikea lapsuus.
Tällainen ketju on täys pohjanoteeraus. Kertoo vastaajien henkisistä avuista melkoisesti. Ettäs kehtaatte.
kuuluu olla jonkin verran narsistisia piirteitä. Herää kysymys, millainen ihminen kyttää tällaisia piirteitä toisissa ja katsoo olevansa oikeutettu vielä nimittelemään toisia.
Haluan kuitenkin huomauttaa että mitään lääkärin diagnoosia
hänellä tuskin on, mutta käytös on lapsesta asti viitannut narsismiin ja hänellä on vahva sukurasite skitsofreniaan ja muihin persoonallisuushäiriöihin.
peilin edessä ja jopa luuli itseään monalisaksi:DD
En tiedä narsisti, mutta paljon narsistisia piirteitä.