Olen aidosti tasokas mies ja en silti meinaa saada naisseuraa Suomessa.
Olen 192cm pitkä, olen atleettinen eli lihakset näkyy ja minulla on alhainen rasvaprosentti. Pukeudun tyylikkäisiin muotivaatteisiin, käytän koruja ja rannettani koristaa kallis kello. Olen suorittanut amk ja olen edennyt hyväpalkkaisiin töihin, minulla on oma toimisto ja palkkaa saan 4800e/kk+lisät päälle. Asun espoossa hyvällä alueella, minulla on uusi audi jolla ajelen ja omaisuutta on kertynyt kivasti.
Ongelma on se että en meinaa saada täällä Suomessa edes tavallisia naisia, rahkeeni riittäisi toki rumiin naisiin mutta ne eivät ole minua varten koska olen tasokkaampi kuin rumat naiset. Olen matkustellut euroopassa työni puolesta melko paljon joten miksi Italiassa tai Espanjassa minä voin saada kauniita naisia mutta Suomessa en? Onko Suomessa naiset ylimielisiä vai mistä johtuu että pyöreät ja rumat naiset pyrkii lähestymään minua?
Kommentit (108)
Aivan liian pitkä 😄 eikä mitään kelloja ja helyjä 😎
Naiset on aivopesty feminismillä ja punavihreydellä oudoiksi.
Et sinä voi mitenkään olla aidosti tasokas naisten mielestä, jos flaksi ei käy.
Ainoa tasoiseni nainen on äitini ja siksi panen vain häntä. Äiti rakastaa kun paukutan häntä kakkoseen mikropenikselläni.
Ap
Kerroit olevasi aidosti tasokas mies mutta et sitten kuitenkaan kertonut itsestäsi mitään
Huvipuistohullu kirjoitti:
Aina löytyy vikaa kun ottaa sen asenteen että etsii vikaa. Aiinä todellinen syy. Ei koskaan ihmiskunnan historiassa ole parinmuodostus perustunut täydellisyyteen koska sitä ei ole.
Suomessa on maailman feministisimmät vosut. Vain Ahmedille saattaa käydä flaksi, mutta silloinkin puoliväkisin...
Ihosi on väärän värinen ja rikosrekisterisi on liian lyhyt.
Mäne Ukrainaan...sieltä löytyy naisia.
Se on se henkisen tason puute: tunneäly, tilannetaju ja ennen kaikkea lempeys ja empatia. Sydämellisyys, sisäinen lämpö. Jos ne puuttuu, ei ole rakastavia suhteita näköpiirissä.
Muistan oman nuoruuden 90-luvulta ja silloin tytöt jahtasivat poikia. Nykyään tytöt ovat epänormaaleja ja naiset myös.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa tasoiseni nainen on äitini ja siksi panen vain häntä. Äiti rakastaa kun paukutan häntä kakkoseen mikropenikselläni.
Ap
Pitääkin olla makropenis, joka pitää työntää syvälle naisen kurkkuun ja repiä tätä samanaikaisesti voimakkaasti korvista ja huutaa I'm The Boss!
Vierailija kirjoitti:
Se on se henkisen tason puute: tunneäly, tilannetaju ja ennen kaikkea lempeys ja empatia. Sydämellisyys, sisäinen lämpö. Jos ne puuttuu, ei ole rakastavia suhteita näköpiirissä.
Naiset itse arvostavat ainoastaan miehen statusta,miehen rahoja ja miehen ulkonäköä. Naisia ei kiinnosta paskan vertaa mainitsemasi asiat kunhan mies on hyvätuloinen ja pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Äiti rakastaa minua ja sen takia on antelias ryppyreikänsä suhteen. Siitäkös sinä olet kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Aina löytyy vikaa kun ottaa sen asenteen että etsii vikaa. Aiinä todellinen syy. Ei koskaan ihmiskunnan historiassa ole parinmuodostus perustunut täydellisyyteen koska sitä ei ole.
Minä oon täydellisen löytäny 😎
Sä olet mulle ja tuote kun naiset etsii ihmistä. Tottakai kelpaat vain heille, joille ulkokultaisuus vetoaa, jos sisin puutuu.
Tienaat liian vähän ja pitää olla julkkis.