Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolisosi joskus sanonut jotakin sinussa ällöttäväksi?

Vierailija
20.03.2015 |

Mitä ja missä yhteydessä? Onko sanomisella ollut vaikutusta seksielämäänne?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:07"]

Mies ei ole suoraan minuun asiaa kohdistanut, mutta yleisesti naisiin: hän ei voi sietää naisen vaginan eritteitä. No, tietenkin naisena otan tuon aika henkilökohtaisesti, minkäs minä vuodoilleni voin. 

Mies todella bakteerikammoinen (tulee kaikessa arkena ilmi) ja em. eritteet kauhistuttavat häntä. Lopputuloksena se, että seksiä meillä hyvin vähän, koska ei halua kädelläkään sinne koskea, ellen ole juuri käynyt suihkussa ja puunannut itseni saippualla 10 kertaa.

ps. pidän kyllä alapäähygieniastani huolta eikä ole tulehduksia tms.

[/quote]

Hyi kauhea :/ miten pystyt olemaan tuollaisessa suhteessa? Oma itsetuntoni romuttuisi varmaan täysin.

[/quote]

No sanos muuta! Tässä sitä vaan vielä roikutaan. On ero käynyt mielessä monta kertaa, mutta nyt jotenkin olen jo hyväksynyt mieheni bakteerikammon, enkä ota asiaa niin henkilökohtaisesti.

Mutta kun ensimmäisen kerran tivasin syytä miehen haluttomuuteen ja vastauksena oli, että hän ei pidä naisten eritteistä, meinasin selälleni lennähtää. Silloin oli kyllä itsetunto koetuksella. Olin nimittäin ehdottanut, että jos ei kerran seksiä halua harrastaa, niin voihan hän joskus muuten vaan minut tyydyttää esim. sormin. Mutta eihän sormella voi sinne koskea!1! Olinpas siis hölmö kun edes kysyin :).

ps. ilmeisesti muilla samoja kokemuksia ensimmäisten kommenttien joukossa ja tykkäyksistä päätellen. Lohduttavaa!

t. 17

Vierailija
42/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin nyt loppukuun aikana yrittää käsitellä tykönäni tilannetta niin, etten alkaisi jumittaa taas siinä olen ällöttävä -ajatuksessa, kun mies tosiaan sanoi, ettei mun pidä ajatella niin. Ja tarkoituksella olla puhumatta seksistä yhtään mitään, jotta mies unohtaisi aiemman painostukseni. Ensi kuusta alkaien ehkä varovasti jotain läheisyyttä minun puoleltani, jos olen edennyt asian käsittelyssä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:23"]

Tämä nyt kuulostaa vähän hassulta, mutta mitä jos kuivaharjoittelu auttaisi tuohon läheisyyden takaisin tuomiseen ja seksuaalisuuteen? Ei kaikki seksi ole pelkkää yhdyntää. Myös suihkussa seksi voi olla upeaa ja mitkään eritteet eivät haittaa. Pieniä askeleita eteenpäin, ilman painostusta. Olen itse ollut tosi pahasti bakteerikammoinen ja ymmärrän jotenkin miestäsi. Yritä muistuttaa itsellesi ettei se ole henkilökohtaista vaikka se siltä tuntuukin. Miehesi ihan varmasti rakastaa sinua paljon ja haluaisi pystyä harrastamaan normaalisti seksiä.

[/quote]

Näinhän se varmastikin on. Suihkussa ollaan kokeiltu, mutta se on kyllä hankalaa! Vinkkejä otetaan vastaan :D.

T. 17

Vierailija
44/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
45/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:27"][quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:23"]

Tämä nyt kuulostaa vähän hassulta, mutta mitä jos kuivaharjoittelu auttaisi tuohon läheisyyden takaisin tuomiseen ja seksuaalisuuteen? Ei kaikki seksi ole pelkkää yhdyntää. Myös suihkussa seksi voi olla upeaa ja mitkään eritteet eivät haittaa. Pieniä askeleita eteenpäin, ilman painostusta. Olen itse ollut tosi pahasti bakteerikammoinen ja ymmärrän jotenkin miestäsi. Yritä muistuttaa itsellesi ettei se ole henkilökohtaista vaikka se siltä tuntuukin. Miehesi ihan varmasti rakastaa sinua paljon ja haluaisi pystyä harrastamaan normaalisti seksiä.

[/quote]

Näinhän se varmastikin on. Suihkussa ollaan kokeiltu, mutta se on kyllä hankalaa! Vinkkejä otetaan vastaan :D.

T. 17
[/quote] Tää kuuluisi kohta tuonne ihan eri osastolle :D
Seksiä suihkussa: alkeet
-Seisoen takaa päin, nainen voi ottaa jalkojen alle jonkin korokkeen, esim matala tukeva jakkara tms, sitten nojaa käsillä seinää vasten.
-uimapatja ja sen alle LIUKUESTE! (olemme kerran aiheuttaneet tulvan kun patja tukki viemärin.)
Patjalla pystyy olla melkein missä asennossa vaan.

Vierailija
46/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä naisesta tuntuu harrastaa seksiä suihkussa siksi, että mies ällöää muuten liikaa? Onko siinä mitään järkeä? Ap

Vierailija
47/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tosiaan. Kehuu vaan,vaikka makkaroita onkin. Itse onkin sitten vaikea hyväksyä ne toisen kehut, kun tietää miltä näyttää.

Vierailija
48/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten surullinen ketju! Ihanaa olla sinkku.

Vierailija
49/55 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu siltä,  että mies meni niin pitkälle niissä puheissa mikä kaikki minussa sitä joskus ällöttää, etten usko enää pystyväni

nauttimaan seksistä lainkaan, kun nyt ajatuskin tekee pahaa. Pahoitteli kyllä jälkeen päin ja sanoi ettei tarkoittanut loukata, mutta

se ei oikeastaan enää auta.

Vierailija
50/55 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed siis ap

Vierailija
51/55 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 17:23"]"Hyi -ttu, aja nuo viikses, älöttävän näköiset". Tämä exän suusta yhtä äkkiä, kun vilkaisi minua suorassa auringon valossa. Ylähuulellani kasvaa sellaista pientä vaaleaa nukkaa (tiedoksi vaan miehille, että on lähes kaikilla naisilla). Vahaan kyllä säännöllisesti kyseisen alueen. Olisi tuon voinut nätimminkin ilmaista.
[/quote]

Kasvaa vaan vahvempina takas :Dd

Vierailija
53/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, miksi MIKSI roikutte tuollaisissa? Tuo joka sanoi miehen arvostelleen keisarileikkausarpea, niin VÄHÄN ITSEKUNNIOITUSTA ja EROA! Miehesi ei kunnioita sinua yhtään, olet oman kroppasi uhannut miehen lapsien vuoksi ja hän HAUKKUU SINUA SIITÄ? Erotkaa hyvät naiset, löydätte parempia tai jos ette niin sinkkunakin parempi!

Vierailija
54/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä sano kerran "voisit tehdä jotain tolle sun akneselälle"!! Kyl tuntu Sillon pahalle kun itekkin kärsin siitä eikä mitkään hhoidothoidotoidot siihen auttanut. Tää oli Eka ilkee kommentti ja sit alko pikkuhiljaa tulla huorittelua yms. "mukavaa". Jätin miehen jo parin kuukauden jälkeen. Kärsi selvästi itsetunto-ongelmista ja halusi siksi loukata mua.

Vierailija
55/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi