Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko puolisosi joskus sanonut jotakin sinussa ällöttäväksi?

Vierailija
20.03.2015 |

Mitä ja missä yhteydessä? Onko sanomisella ollut vaikutusta seksielämäänne?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minusta sinänsä sanonut, mutta kerran oli jäänyt terveysside vahingossa kylpyhuoneen lattialle (käytetty siis), niin piti sitä jotenkin todella ällöttävänä. 

En ole itse sanonut koskaan ällöäväni hänessä mitään. Totuus kuitenkin on, että minua kuvottaa välillä hänen syömisensä. Tunkee suun täyteen ja sitten hörpää maitoa päälle ja maiskuttaa suu auki niin että yhdistelmästä muodostunut vaalea massa tursuaa näkökenttään. 

Hiljaa olen kuitenkin ollut!

Vierailija
22/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ongelma näkyy siinä, etten meinaa pystyä tekemään aloitteita, koska mistä tiedän, ällötänkö sillä hetkellä ja itsetuntoni ei oikein kestä pakkeja. Ja
toki myös ällöpuheet käyvät mielessä seksin aikana. Tuntuu myös siltä, että mies harrastaa seksiä mieluiten vaatteet päällä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ex aina heitteli ties mitä ulkonäöstä. Laihdutinkin, mutta aina se halus lisää. Vaikka oli itse tyytyväinen niin toinen ei ollut.

Ei ihme, että on ex :D

Vierailija
24/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausarvet ja keisarinleikkausarpi alkoivat ällöttävän miestäni ja hän valitti niistä taajaan ja vertaili synnyttämättömiin naisiin. Ei siis ihme että lapsilukumme jäi yhteen.

Vierailija
25/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalta tuntuu ap:n puolesta, kun (kerrankin!) kyse ei varmaan ole miehen ilkeydestä, sillä tuollehan ei oikein voi mitään; jos ällöttää niin ällöttää. Ei tuo oikeasti parisuhteen kannalta mitenkään hyvältä kuulosta, ei puolison kuulu ällöttää... Onko tää jokin uusi juttu vai ollut pidemmän aikaa? Kauanko edes olette olleet yhdessä?

Vierailija
26/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäätä.

Vierailija
27/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytöstä. Hän itse mököttää, joten en pitäisi hänenkään käytöstä ongelmattomana. Minä sentään yritän kuunnella, että mitä mieltä hän esim minun puutteistani on ja en harrasta valtapeliä mökötyksen muodossa. Kykenen keskustelemaan ja annan oman vastineeni ehdotuksiin.

Hän ei sano suoraan, että jokin ulkoinen piirre minussa ärsyttäisi. Hän on antanut enemmän huomiota vatsallen,i nyt kun siinä on läskiä, mutta luulen, että tämä johtuu hänen halustaaan korostaa, että "haa vaimo, sinun täydellisessä ulkonäössäsi on pieni virhe" tai, että "hyväksyn myös makkarasi". Minulle vain on yhdentekevää, että mitä mieltä hän on makkarastani, jos en itse siitä pidä! Oma mielipiteeni ratkaisee siis. Yleisesti ottaen olen sinut ulkoisen olemukseni kanssa, mutta eihän kunto pysy hyvänä, jos ottaa vain hälläväliä asenteen. Pyrin huolehtimaan siis itsestäni.

Vierailija
28/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällötykset eivät tulleet ilmi ensimmäisinä vuosina mitenkään. Tai että ne kohdistuvat minuun. Naimisiinkin menimme niin että olin tietämätön asiasta. Synnytykset eivät ole yhtään ällöttäneet, molemmilla kerroilla mies oli mukana. Ollaan oltu yli 12 vuotta yhdessä jo. Ap

Vierailija
29/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanonut, kuukautistenkin aikaan on harrastettu seksiä, tosin ei harrasteta koskaan suuseksiä. Kyllä loukkaantuisin ikiajoiksi jos mieheni sanoisi minua ällöttäväksi, mies itse pieree koko ajan, ei nyt onneksi seksin aikana, mutta seksin jälkeen taas. 

Vierailija
30/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:45"]

Ällötykset eivät tulleet ilmi ensimmäisinä vuosina mitenkään. Tai että ne kohdistuvat minuun. Naimisiinkin menimme niin että olin tietämätön asiasta. Synnytykset eivät ole yhtään ällöttäneet, molemmilla kerroilla mies oli mukana. Ollaan oltu yli 12 vuotta yhdessä jo. Ap

[/quote]

Ahaa, ok, jotenkin kuvittelin että kyseessä olisi suhteellisen tuore suhde (olen se joka tätä kyseli). Sitä oudommaltahan tuo sitten kuulostaa... ja tosi inhottava tilanne! Itselläkin on pitkä suhde, 16 vuotta, ja olen sitä vähän pelännytkin, että tuleeko jossain vaiheessa noita juttuja eteen... ei vielä ainakaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Ehkä se arkipäiväistyminen sitten tuolla tavalla näkyy? En oikein osaa auttaa, ehkä ajan kanssa menee ohi? Jotenkin kuitenkin "helpottavaa" kuulla, av:lla kun ollaan, ettei kyse ole miehen tahallisesta ilkeydestä, jos ymmärrät...

Tsemppiä tosi paljon!

Vierailija
31/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua rumaksi ja roikkuvaksi

Vierailija
32/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 09:25"]Nykyään pimppiä koska valkovuoto. Seksiä ei ole.
[/quote]
Aikuinen mies? Ja valkovuoto on ällöttävää? Ei ole totta. :D

Vierailija
33/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole suoraan minuun asiaa kohdistanut, mutta yleisesti naisiin: hän ei voi sietää naisen vaginan eritteitä. No, tietenkin naisena otan tuon aika henkilökohtaisesti, minkäs minä vuodoilleni voin. 

Mies todella bakteerikammoinen (tulee kaikessa arkena ilmi) ja em. eritteet kauhistuttavat häntä. Lopputuloksena se, että seksiä meillä hyvin vähän, koska ei halua kädelläkään sinne koskea, ellen ole juuri käynyt suihkussa ja puunannut itseni saippualla 10 kertaa.

ps. pidän kyllä alapäähygieniastani huolta eikä ole tulehduksia tms.

Vierailija
34/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkipäiväistyminen joo ja se, että suhteessa on ollut paljon ongelmia, mm. liittyen huonoon itsetuntooni. Enkä tosiaan tajunnut varoa tuon ällöongelman kohdistuvan vielä joskus minuunkin, kun mies vähän kertoi että entisten kanssa sitä oli ollut. Kokonaistilannetta on huonontanut se, että lopulta kyllästyttyäni mielestäni liian vähäiseen seksiin, aloin painostaa miestä asiassa. Vaikka sillä ällötysongelma aktivoituu, kun muutenkin menee huonommin. Mies on sanonut että jos suhde muuten olisi lämmin ja hyvä, ällöasia tuskin haittaisi, se ikään kuin jäisi taka-alalle. Toivoi myös ymmärrystä ja tilaa
vannottaen ettei harkitse minun vaihtamistani vähemmän ällöttävään tms. Mutta en ole ihan varma, kykenenkö käsittelemään asiaa riittävän kypsästi niin, ettei se tuhoaisi edelleen omaakin seksuaalisuuttani. Ap

Vierailija
35/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:07"]Mies ei ole suoraan minuun asiaa kohdistanut, mutta yleisesti naisiin: hän ei voi sietää naisen vaginan eritteitä. No, tietenkin naisena otan tuon aika henkilökohtaisesti, minkäs minä vuodoilleni voin. 

Mies todella bakteerikammoinen (tulee kaikessa arkena ilmi) ja em. eritteet kauhistuttavat häntä. Lopputuloksena se, että seksiä meillä hyvin vähän, koska ei halua kädelläkään sinne koskea, ellen ole juuri käynyt suihkussa ja puunannut itseni saippualla 10 kertaa.

[/quote]

Onkohan miehesi joskus maksanut minulle seksistä, n.5 vuotta sitten. :D en siis enää tee noita hommia.
Puhelimessa kertoi miten bakteerit yms inhottaa, ja sitten kun tavattiin, hän piti käsissään koko ajan sellaisia ns.lääkärinhanskoja :D

Vierailija
36/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exää ällötti mun selkäni akne. Kyllähä se muakin ällötti, mut tosi kiva oli kuulla toiselta esim. seksin jälkeen et "hei sul on hirvee paise taas selässä" .. Suhteessa oli toki muutaki ongelmaa. Akne on nyt hoidossa ja taltutettu ja mies vaihdettu parempaan, tää mies ei paria näppyä säikähdä:)

Vierailija
37/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 11:26"]Exän kanssa kun oltiin yhdessä, en voinut enää syödä kun se oli samassa huoneessa. Vieläkin ahdistaa ihmisten kanssa syöminen. En maiskuta, vanhemmat suuttui siitä myös aina. Exästä ei tiennyt, milloin sitä voi lähestyä, ettei se suutu tai sano jotain mussa ällöttäväksi. Mulla on usein nuha tai nenä vuotaa ja se oli miehestä aivan hirveää ja kommentteja tuli jatkuvasti kun muutenkin oli hankala olo. Vieläkin tosiaan tunnen itseni inhottavaksi. Tuntuu vaikealta kuvitella enää läheisyyttä tai uutta suhdetta, tai edes asumista kenenkään kanssa kun pidän ällöttäviä ääniä. Jos joku katsoo mua pidempään ulkona, kuvittelen, että sitä ällöttää mussa joku.

:(
[/quote]
Voih ei:-( tsemppiä sulle. Sun exäs on ihmisperse, ja onneks on nimenomaan exä, toivottovasti saat rakennettua itsetuntoasi takas.

Vierailija
38/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

JSSAP

Vierailija
39/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 10:07"]

Mies ei ole suoraan minuun asiaa kohdistanut, mutta yleisesti naisiin: hän ei voi sietää naisen vaginan eritteitä. No, tietenkin naisena otan tuon aika henkilökohtaisesti, minkäs minä vuodoilleni voin. 

[/quote]

Hyi kauhea :/ miten pystyt olemaan tuollaisessa suhteessa? Oma itsetuntoni romuttuisi varmaan täysin.

Vierailija
40/55 |
20.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt kuulostaa vähän hassulta, mutta mitä jos kuivaharjoittelu auttaisi tuohon läheisyyden takaisin tuomiseen ja seksuaalisuuteen? Ei kaikki seksi ole pelkkää yhdyntää. Myös suihkussa seksi voi olla upeaa ja mitkään eritteet eivät haittaa. Pieniä askeleita eteenpäin, ilman painostusta.
Olen itse ollut tosi pahasti bakteerikammoinen ja ymmärrän jotenkin miestäsi. Yritä muistuttaa itsellesi ettei se ole henkilökohtaista vaikka se siltä tuntuukin. Miehesi ihan varmasti rakastaa sinua paljon ja haluaisi pystyä harrastamaan normaalisti seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme