Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.
Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.
Kommentit (398)
Eiks sun pitänyt mennä yöksi töihin, eikä maksulliselle? Ja naisia ne maksullisetkin on, vai maksulliselle miehellekkö oot menossa?
Vihaat naisia koska et voi saada yhtäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttäisit kaiken tämän palstalla käytetyn ajan treffi ja kaverihakuilmoitusten tekemiseen ja vaikka harrastuksiin ilmoittautumiseen tai opiskeluun niin eikö se olisi kannattavampaa jos haluat muuttaa tilanteen etkä vain valittaa ketjusta toiseen?
Joo ja ennen näitä aika terapeutille.
Olen jo terapiassa.
No kärsin elämäni yksin ikisinkkuna iha sama.
Vierailija kirjoitti:
Olen silti komea mies ja pitkä ja kaikkee.
Ja paljonpa se sua auttaa. Oikeesti, tiedän yhden naisen joka on ihan helvetin hyvän näköinen. Ja ihmettelee mikä miehiä vaivaa kun ei hän kelpaa. Sama historia kuin sulla, että on panokumppaneita ollut kymmenittäin mutta kukaan ei ole halunnut vakiintua. Ja hänkin vaan kyselee mikä MIEHIÄ vaivaa. Eikä tajua kysyä mikä itseään vaivaa. Aina miehissä vika. Todella vaikea luonne hänellä ja on ihan hiton tyhmä, mutta pitää itseään fiksuna ja normaalina. Sitten hän vielä ihmettelee miksi häntä rumemmat naiset saa hyviä miehiä parisuhteisiin. Mikään ei kilisytä kelloja. Sä oot just samanlainen. Toivottavasti saat terapiasta apua. Kaikkia ei terapiakaan auta, mutta oot onnekas kun olet edes päässyt sellaiseen, koska moni ei pääse vaikka haluaa. Ota kaikki irti sieltä edes.
Tämä on paras ketju aikoihin. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset on sanonu oot kivan näkönen pitkä mies luulis että mulla on vientiä naiset?
No kun ei riitä se ulkonäkö. Kuinka pölvästi sä olet, kun ei mene jakeluun???
Tämä. Pelkkä ulkonäkö riitti mulle tyyliin joskus teininä. Se ei todellakaan riitä enää sitten kun naiselle tulee aikuisen järkeä päähän.
Kaipaisi vain naisen kosketusta kyllä.
Sinusta ei tule koskaan suomen pääministeriä jos keskityt omiin virheisiin. Parempi kun alat osoittelemaan mitä vikaa muissa on.
"Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on."
Mihin tulokseen olet tullut? Ei mitään? Kaikki naiset on viallisia?
Kyllä myös seksiä kaipaan kun ei sitä mistään saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset on sanonu oot kivan näkönen pitkä mies luulis että mulla on vientiä naiset?
No kun ei riitä se ulkonäkö. Kuinka pölvästi sä olet, kun ei mene jakeluun???
Tämä. Pelkkä ulkonäkö riitti mulle tyyliin joskus teininä. Se ei todellakaan riitä enää sitten kun naiselle tulee aikuisen järkeä päähän.
Eipä en kaikki normaalitkaan kelpaa parisuhteisiin. Mennään näillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen silti komea mies ja pitkä ja kaikkee.
Ja paljonpa se sua auttaa. Oikeesti, tiedän yhden naisen joka on ihan helvetin hyvän näköinen. Ja ihmettelee mikä miehiä vaivaa kun ei hän kelpaa. Sama historia kuin sulla, että on panokumppaneita ollut kymmenittäin mutta kukaan ei ole halunnut vakiintua. Ja hänkin vaan kyselee mikä MIEHIÄ vaivaa. Eikä tajua kysyä mikä itseään vaivaa. Aina miehissä vika. Todella vaikea luonne hänellä ja on ihan hiton tyhmä, mutta pitää itseään fiksuna ja normaalina. Sitten hän vielä ihmettelee miksi häntä rumemmat naiset saa hyviä miehiä parisuhteisiin. Mikään ei kilisytä kelloja. Sä oot just samanlainen. Toivottavasti saat terapiasta apua. Kaikkia ei terapiakaan auta, mutta oot onnekas kun olet edes päässyt sellaiseen, koska moni ei pääse vaikka haluaa. Ota kaikki irti sieltä edes.
No ainaski ennen kelpasin naisille kyllä.. se oli hyvää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vihaat naisia koska et voi saada yhtäkään.
Juuri siksi ku en saa läheisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Eiks sun pitänyt mennä yöksi töihin, eikä maksulliselle? Ja naisia ne maksullisetkin on, vai maksulliselle miehellekkö oot menossa?
Menen töihin. Töissä on 2 mun tyylistä naista. Mutta ei niitä kiinnosta.
Nykyään en uskalla naisia lähestyä koska olen ujo.
Tuntuu vaa tyhjältä ku aina lenkillä yksin ja en saa naista. Kaljamaha ja itsetunto huono.. en uskalla lähestyä.. olisi kiva koskea naista.
Anna mennä vaan. Mutta muista sielläkin käyttäytyä hyvin. Koska jopa hekin kyllä valitsee itse asiakkaansa. Moni huolii vain naimisissa olevia koska niitä miehiä ei tarvitse pelätä, tai voi aina uhata kertovansa vaimolle, jos käytös muuttuu uhkaavaksi.