Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.

Vierailija
12.12.2021 |

Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.

Kommentit (398)

Vierailija
341/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mun mieheni on normaali. Hän saa läheisyyttä, lämpöä ja rakkautta.

Ei paljo kiinnosta. Minä myös haluan seksiä ja läheisyyttä.

Vierailija
342/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljo kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää voi jatkua näin ku ei naista voi ees koskea.

Vierailija
344/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen pitää saada läheisyyttä muuten tästä ei tuu mitään.

Sen takia hankitaan se vaimo. Sulla on ollut kymmeniä kauniita naisia, etkä ketään heistä kosiskellut vaimoksi. Nyt oot sitten yksin. Olet moneen mieheen verrattuna etuoikeutettu, kun sulla on ollut mahdollisuuksia silloin nuorena, itse munasit ne. 

Vierailija
345/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljo kiinnosta.

No mua kiinnostaa monet tavis nätit lihavat naiset.

Vierailija
346/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä mies ja käy töissä ja kivan näkönen.. ihme touhua naiset

Oikeesti kuvittelet, että sulle kuuluu nainen, sen takia, että käyt töissä ja et ole susiruma? No kuule, ei mee niin. Olet sen verran täällä kirjoitellut, että kuka tahansa nainen huomaa jo, että sinusta ei olisi muuta kuin haittaa elämään. Vingut ja vongut. Raivoat ja uhkaat itsemurhalla. Uhkailet ottavasi naisen väkisin, meneväsi maksullisiin. Tuijotat, kyttäät, haukut naisia. Olet oikeasti kamala mies.

Vierailija
347/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne sun työkaverit rakastuu suhun kohta jos viet niille kukkia ja suklaata lahjaksi sit sanoisit viel että ostit kortsujakin varmuuden vuoksi.

Vierailija
348/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen takia hankitaan se vaimo. Sulla on ollut kymmeniä kauniita naisia, etkä ketään heistä kosiskellut vaimoksi. Nyt oot sitten yksin. Olet moneen mieheen verrattuna etuoikeutettu, kun sulla on ollut mahdollisuuksia silloin nuorena, itse munasit ne. 

Joo mutta olin itsekki nuori.. nyt jo siinä iässä että haluan naisen ja koiran ja muuttaa yhteen

Vierailija
349/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harvinaisen tylsä. En ihmettele että naiset kiertää sut kaukaa!

Vierailija
350/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne sun työkaverit rakastuu suhun kohta jos viet niille kukkia ja suklaata lahjaksi sit sanoisit viel että ostit kortsujakin varmuuden vuoksi.

Ne on nuoria. Ei niitä kiinnosta 36 v mies.

Vierailija
351/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet harvinaisen tylsä. En ihmettele että naiset kiertää sut kaukaa!

Miten niin tylsä? Millanen pitäs olla harrastus tai jotain??

Vierailija
352/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljo kiinnosta.

En ole ainoatakaan kertaa nähnyt, että kirjoittaisit jotain luonteesta. Aina vain sulla on ulkonäkö mielessä, sekä itsessäsi että naisissa.

Vierailija
353/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeesti kuvittelet, että sulle kuuluu nainen, sen takia, että käyt töissä ja et ole susiruma? No kuule, ei mee niin. Olet sen verran täällä kirjoitellut, että kuka tahansa nainen huomaa jo, että sinusta ei olisi muuta kuin haittaa elämään. Vingut ja vongut. Raivoat ja uhkaat itsemurhalla. Uhkailet ottavasi naisen väkisin, meneväsi maksullisiin. Tuijotat, kyttäät, haukut naisia. Olet oikeasti kamala mies.

Selvä. Kumma juttu että naiset musta nuorempana kiinnostui.

Vierailija
354/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paljo kiinnosta.

En ole ainoatakaan kertaa nähnyt, että kirjoittaisit jotain luonteesta. Aina vain sulla on ulkonäkö mielessä, sekä itsessäsi että naisissa.

En kelpaa kellekkää. Iha sama.

Vierailija
355/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaa menekkää mutta on kova läheisyyden kaipuu nykyään.. paljo oman tyylisiä naisia on. Seksikkäitä

Vierailija
356/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla että olen kamala ja ruikutan ja käytöksessä vikaa myönnän.. mutta kai tässä vaan sekoo ku ei naiset halua tavata.

Vierailija
357/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi se kiva jos olisi oma hanipöö.

Vierailija
358/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ollaan kypsymättömiä, kokemattomia ja hölmöjä. Silloin ne virheet tehdään. Sinä olit monen nuoren naisen virhe. Aikuistu! Ei kukaan lähes 40v nainen jaksa enää tuollaista vänisijää, joka ei mieti mitään muuta kuin ulkonäköasioita ja henkinen kasvu on jäänyt teinin tasolle. 

Vierailija
359/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorena ollaan kypsymättömiä, kokemattomia ja hölmöjä. Silloin ne virheet tehdään. Sinä olit monen nuoren naisen virhe. Aikuistu! Ei kukaan lähes 40v nainen jaksa enää tuollaista vänisijää, joka ei mieti mitään muuta kuin ulkonäköasioita ja henkinen kasvu on jäänyt teinin tasolle. 

No oon ite erilainen ja katon ulkonäköä naisissa kaippa olen vähän nirsoki.

Vierailija
360/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat yksinäisiä koska kukaan ei tahdo viettää kenenkään kanssa aikaansa vaan ollaan mieluummin yksin. Ikävää porukkaa, minä mukaan lukien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän