Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.

Vierailija
12.12.2021 |

Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.

Kommentit (398)

Vierailija
321/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks sun pitänyt mennä yöksi töihin, eikä maksulliselle? Ja naisia ne maksullisetkin on, vai maksulliselle miehellekkö oot menossa?

Menen töihin. Töissä on 2 mun tyylistä naista. Mutta ei niitä kiinnosta.

Millä perusteella ne on sun tyylisiä?

Vierailija
322/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen naiset soitteli mulle ja halusi tavata. Nyt olen ilmaa naisille ja tinderissä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiks sun pitänyt mennä yöksi töihin, eikä maksulliselle? Ja naisia ne maksullisetkin on, vai maksulliselle miehellekkö oot menossa?

Ulkonäkö ja toinen on seksikäs vähä pullukka. Ja toinen muodokas mun tyyppiä. Mun mielestä en ole nirso.

Vierailija
324/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se oisinko haudassa.. ku en tuu koskaa kelpaavan ja en saa ees kavereita saatikaa parisuhdetta

Tiedätkö mitä. Minäkään en saa kavereita enkä parisuhdetta. En saa opiskelupaikkaa enkä uutta työtä, vaikka olen ollut ammattilaisen valmennettavana.

Mä joudun silti tekemään jotain ennenkuin sinne hautaan päädyn. Se on ihan itsestä kiinni, mitä mä teen. Voin näpertää vastaavia aloituksia ja vastata itselleni, tai sitten mä alan vaikka harrastamaan jotain. Geokätköillä, ratsastaa (okei, tää on tyyriimpi harrastus), lenkkeillä, maalata, lukea, kokkailla, mahdollisuuksia on vaikka kuinka. Eikä ne mulle parisuhdetta tai ystäviä anna, mutta tuo merkityksellisyyttä elämään.

Vierailija
325/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua juuri kiinnostaa tavis pullukka noin 80 -90 kg.. naisellinen ja kiva.

Vierailija
326/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama se oisinko haudassa.. ku en tuu koskaa kelpaavan ja en saa ees kavereita saatikaa parisuhdetta

Tiedätkö mitä. Minäkään en saa kavereita enkä parisuhdetta. En saa opiskelupaikkaa enkä uutta työtä, vaikka olen ollut ammattilaisen valmennettavana.

Mä joudun silti tekemään jotain ennenkuin sinne hautaan päädyn. Se on ihan itsestä kiinni, mitä mä teen. Voin näpertää vastaavia aloituksia ja vastata itselleni, tai sitten mä alan vaikka harrastamaan jotain. Geokätköillä, ratsastaa (okei, tää on tyyriimpi harrastus), lenkkeillä, maalata, lukea, kokkailla, mahdollisuuksia on vaikka kuinka. Eikä ne mulle parisuhdetta tai ystäviä anna, mutta tuo merkityksellisyyttä elämään.

Yritän käydä välillä baareissa ja

Yritän tutustua naisiin ja juon vähempi.

Vierailija
327/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljo mun tyyppisiä naisia missä vain. Ei ne vain musta kiinnostu.

Vierailija
328/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä on 2 naista. Kelpaisi. Tavis pullukkaa.

Vierailija
329/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä millanen musta kiinnostuu. Ehkä se on tää ikä iso ongelma. 36 v

Vierailija
330/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ihan tutustua naisiin mutta en saa vastakaikua ja turhauttaa.

Vierailija
331/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet täydellinen.      Ihmiset sun ympärillä on sekasin kun ei halua olla sun kaveri.

Vierailija
332/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällästä paskaa se on.. eli maksulliset vaan.

Vierailija
333/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen pitää saada läheisyyttä muuten tästä ei tuu mitään.

Vierailija
334/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä mies ja käy töissä ja kivan näkönen.. ihme touhua naiset

Vierailija
335/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just äsken sanoit tyytyväsi elämään ilman naista. Ja taas olet täällä inisemässä. Lopeta jo. Kukaan ei kiinnostu tuollaisesta inisijästä.

Vierailija
336/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskekaa rimaa naiset kiitos. Mutta jatketaan yksinäistä elämää.

Vierailija
337/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just äsken sanoit tyytyväsi elämään ilman naista. Ja taas olet täällä inisemässä. Lopeta jo. Kukaan ei kiinnostu tuollaisesta inisijästä.

Pakko se kai olla yksin ja terapiaa ja töitä vaan. Kaippa tähä runkkaamiseen tottuu.

Vierailija
338/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mun mieheni on normaali. Hän saa läheisyyttä, lämpöä ja rakkautta.

Vierailija
339/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menen baariin etsimään seksiseuraa. Pullukasta.

Vierailija
340/398 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö ja toinen on seksikäs vähä pullukka. Ja toinen muodokas mun tyyppiä. Mun mielestä en ole nirso.

No miten muuten ne on sun kaltaisia kuin ulkonäöltä? Mitä tiedät heistä? Onko heillä samoja kiinnostuksen kohteita kuin sinulla? Ovatko kivoja ihmisinä? Oletko tutustunut heihin tai edes jutellut heille ollenkaan? Mistä tiedät ettei heitä kiinnostaisikin, jos vähän juttelisit joskus jotain? En minä ainakaan kiinnostu miehistä työpaikalla jotka eivät halua jutella ollenkaan, eikä edes tervehdi minua. Koen sen niin, että minä en kiinnosta heitä, edes työkaverina. Silti voin pitää heitä komeina ja seksikkäinä. Ajattelen vaan heitä sitten komeina ja seksikkäinä työkavereina ja se siitä. Jos ei halua jutella mun kanssa koskaan sanaakaan, en voi tietää hänen olevan minusta millään tavalla kiinnostunutkaan.