Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.
Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset on sanonu oot kivan näkönen pitkä mies luulis että mulla on vientiä naiset?
No kun ei riitä se ulkonäkö. Kuinka pölvästi sä olet, kun ei mene jakeluun???
Ei suussa oo mitään vikaa! Oot komea lihaksikas pitkä älykäs hyväkäytöksinen seksikäs raamikas sulla on upea peffa ja ihan kivan näköinen äyriäinen munien päällä. Käyt töissä ja oot mieleltäsi ja tunneelämästäsi superterve on se nyt vaan kauheaa kun kukaan mies ei ota sua itselleen peppupojakseen.
Vierailija kirjoitti:
en usko koskaan sitä ettei huoli.. otan vaikka väkisin ja kosken.. se ei jää tähän
Pitääkö sut vinkata jonnekin nettipoliisille? Jutut alkaa olla sellaisia...
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttäisit kaiken tämän palstalla käytetyn ajan treffi ja kaverihakuilmoitusten tekemiseen ja vaikka harrastuksiin ilmoittautumiseen tai opiskeluun niin eikö se olisi kannattavampaa jos haluat muuttaa tilanteen etkä vain valittaa ketjusta toiseen?
Toivottavasti sinua potkitaan päähän tosi monta kertaa niin opiskelu-, työ-, kuin harrasteporukoissa, ohitetaan, katsellaan ohi kuin et olisi olemassakaan, tule sitten tänne antamaan typeriä ohjeitasi osallistumisesta.
Nyt on jo kauan ollu semmonen tunne että katon vaa ja kyttään naisia ja en kelpaa.. haluaisin koskea ja olla myös joskus seksiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos käyttäisit kaiken tämän palstalla käytetyn ajan treffi ja kaverihakuilmoitusten tekemiseen ja vaikka harrastuksiin ilmoittautumiseen tai opiskeluun niin eikö se olisi kannattavampaa jos haluat muuttaa tilanteen etkä vain valittaa ketjusta toiseen?
Toivottavasti sinua potkitaan päähän tosi monta kertaa niin opiskelu-, työ-, kuin harrasteporukoissa, ohitetaan, katsellaan ohi kuin et olisi olemassakaan, tule sitten tänne antamaan typeriä ohjeitasi osallistumisesta.
syö sä paskaa... syö omaa paskaas
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet naiset on sanonu oot kivan näkönen pitkä mies luulis että mulla on vientiä naiset?
Ei riitä ei.. ihan sama en kelpaa enää menen maksullisisiin elämäni nyt en jaksa enää kiitos ja hei
Vierailija kirjoitti:
Joo ja ennen näitä aika terapeutille.
Mitä ihmettä oot ostanut, jos velkaa on 25 tuhatta?? Toi on kaikista isoin turn off, mua ei ulkonäkö tai varallisuus kiinnosta, mutta tuollainen velkamäärä kertoo isoista elämänhallinnan ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä ei.. ihan sama en kelpaa enää menen maksullisisiin elämäni nyt en jaksa enää kiitos ja hei
Säälin sitä maksullista, joka tämän hullun kouriin joutuu...
En jaksa enää selittää mitää mä en kelpaa kellekkään ja käyn maksullisissa mulle riitti heido.. yöksi töihin.
panen oikee kunnolla sitä maksullista ja nautin seksistä ja tunnen munani tissien väliin ja aah mä nautin saan kunnon seksiä
EI MUA KIINNOSTA ENÄÄ NAISET KOSKAA.. PYSYN NIISTÄ NIRPPANOKISTA KAUKANA OON IKISINKKU TÄSTÄ PÄIVÄSTÄ LÄHTIEN EI SE TUU KOSKAA MUUTTUMAA HEIDO NAISET..
Vierailija kirjoitti:
oon 36 v mä näytän normaalilta.. antais naiset ees mahdollisuuden lähtee treffeille ja tavata.. mikä teitä vaivaa?
Mitä sillä normaalilla ulkonäöllä tekee? Ei sen ympärille parisuhdetta muodosteta.
Vierailija kirjoitti:
EI MUA KIINNOSTA ENÄÄ NAISET KOSKAA.. PYSYN NIISTÄ NIRPPANOKISTA KAUKANA OON IKISINKKU TÄSTÄ PÄIVÄSTÄ LÄHTIEN EI SE TUU KOSKAA MUUTTUMAA HEIDO NAISET..
No kuule heido. Toivottavasti pysyt poissa tältä palstaltakin. Ei tuu ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on jo sen verran iso nettijulkkis, että joku uutislehti voisi ottaa työkseen järjestää jonkinlaisen haastattelun hänestä. Sellainen artikkeli kuvineen mitä on nähty aiemminkin esimerkiksi siitä nelikymppisestä miehestä joka ei ollut koskaan seurustellut.
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/sauli-43-kertoo-yks…
Tuo Sauli ei ole millään tavalla verrattavissa Alluun. Oli täyskokematon mies, tällä Allulla on ollut kymmeniä naisia. Lisäksi tuo Sauli on asiallinen eikä haukkunut naisia missään kohtaa. Hänellä oli koulukiusaamistaustaa ja huonot sosiaaliset taidot. Allu on pikemminkin sellainen entinen gigolo, joka vaikertaa vanhetessaan mihin kaikki naiset katosivat, kuten siinä "Just a gigolo" biisissä.
Mulla on ollut paljo naisia koska olen ihan komea ja pitkä mies... mutta nyt en kelpaa enää ihmettelen vaan
Olen silti komea mies ja pitkä ja kaikkee.
Kannattaa tulla ulos sieltä kaapista kun noin ahdistaa. Tulee ihan eksäni mieleen . Sillä oli vuosia vaikeaa kun ei voinut millään itselleen homouttaan myöntää. Mä seukkasin noin 2kk sen kanssa ja tajusin sinä aikana että ei ole heteroa nähnytkään koko mies. Niin kiilu silmät tähdet kun miehiä oli ympäristössä ynnä muuta vastaavaa. Kännissä kahmi kavereitaan peffasta "muka vitsinä" mutta kaikki tiesi ja sääli ,että ei ollut oikeesti vitsiä. Mun kanssa ei halunnut seksiä ja pussailukin oli väkinäistä.. ja jutut just sun tapaiset monta vuotta sen jälkeen kun tavattiin sattumalta yössä. Nyt on aviossa miehen kanssa ja kuulin että viimeinkin on aidosti onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä oot ostanut, jos velkaa on 25 tuhatta?? Toi on kaikista isoin turn off, mua ei ulkonäkö tai varallisuus kiinnosta, mutta tuollainen velkamäärä kertoo isoista elämänhallinnan ongelmista.
Ei muakaa kiinnosta ylimielinen nirppanokka.
Mulla on ollut paljo naisia koska olen ihan komea ja pitkä mies... mutta nyt en kelpaa enää ihmettelen vaan