Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.
Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.
Kommentit (398)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt että sinun kannattaisi tehdä asioille jotain, jos et oikeasti kelpaa KENELLEKKÄÄN? On minullakin ongelmia, ylipainoa ja muuta, mutta silti olen löytänyt ihan normaalin miehen. N21
Olen miettinyt... laihduttamista.. parempia vaatteita.. ja vähän erilaista tyyliä ja jutella naisille.. en kai ole niin tehnyt.
Usko nyt jo, että ulkonäölläsi ei ole merkitystä. Luonteella on ja siitä ei ole muodostunut mitenkään hyvää kuvaa, raivohullu.
oon 36 v mä näytän normaalilta.. antais naiset ees mahdollisuuden lähtee treffeille ja tavata.. mikä teitä vaivaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt että sinun kannattaisi tehdä asioille jotain, jos et oikeasti kelpaa KENELLEKKÄÄN? On minullakin ongelmia, ylipainoa ja muuta, mutta silti olen löytänyt ihan normaalin miehen. N21
Olen miettinyt... laihduttamista.. parempia vaatteita.. ja vähän erilaista tyyliä ja jutella naisille.. en kai ole niin tehnyt.
Ei vaatteilla, painolla ja muullakaan ulkonäöllä ole väliä, jos se mitä sisimmässä on, on sekavaa ja avun tarpeessa, miltä ainakin kuulostat kirjoituksiesi perusteella. Ei sun ehkä kannattakaan keskittyä etsimään parisuhdetta, vaan keskittyä saamaan elämäsi ja mielenterveytesi parempaan kuntoon, sitten voivat muutkin ihmiset kiinnostua sinusta. N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on jo sen verran iso nettijulkkis, että joku uutislehti voisi ottaa työkseen järjestää jonkinlaisen haastattelun hänestä. Sellainen artikkeli kuvineen mitä on nähty aiemminkin esimerkiksi siitä nelikymppisestä miehestä joka ei ollut koskaan seurustellut.
Hyvä idea. Osaisivat ne tyhmimmätkin naiset varoa tätä väkivaltaista sekopäätä sen jälkeen kun on kuva julkaistu Iltalehden sivulla.
Allun naamakuva on jo nähty ja jaettu täälläkin monta kertaa. Osaa naiset varoa deittipalstoilla.
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole edes kavereita, niin kannattaa varmaan käyttäytyä eri tavalla ihmisten kanssa ollessaan, ystävällisemmin, fiksummin. Ystävyydestä on moni parisuhdekin saanut alkunsa.
Oli kavereita mutta ne ryyppäs ja eivät käyneet töissä ja joivat aika paljon.. en jaksanu semmosta menoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta sinä kun olet priimaikäinen nainen niin saat valtavasti miehiltä anteeksi erilaisia ongelmia.
Et voi verrata omia ongelmiasi Allun ongelmiin kun ne eivät ole millään tavoin samalla tasolla.
Miehet tyytyy, naiset ei. Varsinkaan priimaikäiset naiset eivät tyydy.
Vaikka olenkin samaa mieltä, että pitäisi kehittää itseään.
Itse asiassa nimenomaan nuorena tulee tyydyttyä huonoihin miehiin, vasta iän myötä vaatimus nousee huonojen kokemusten myötä. Sen takia Allullakin oli nuorena vientiä, koska naisille kelpasi siinä iässä vielä tyhmempikin ja työtön mies, kunhan oli söpö. Naisilla vain nousee iän myötä rima, vaikkei miehet tunnu tätä asiaa mitenkään tajuavan. Allukaan ei kelpaa vaikka on edelleen pitkä ja ok näköinen, käy töissä ja salilla. Nyt hän ihmettelee miksei kelpaa edes läskeille ja äideille. Herranjumala, miksi kukaan läski ja varsinkaan lapsia omaava lähes nelikymppinen ottaisi tuollaisen sekoboltsin? Ei tässä iässä enää kiinnosta hankkia elämäänsä mitään draamaa ja jännitystä. Ne asiat on koettu jo ja osataan olla jo yksinkin.
No miks te naiset sitte haluatta miehen jos kerta meistä on vain ongelmia ja vaivaa.. pysykää ikisinkkuina vaa ei kiinnosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaatteilla, painolla ja muullakaan ulkonäöllä ole väliä, jos se mitä sisimmässä on, on sekavaa ja avun tarpeessa, miltä ainakin kuulostat kirjoituksiesi perusteella. Ei sun ehkä kannattakaan keskittyä etsimään parisuhdetta, vaan keskittyä saamaan elämäsi ja mielenterveytesi parempaan kuntoon, sitten voivat muutkin ihmiset kiinnostua sinusta. N21
Niin kai sitte.. en tiedä mitä tehdä.. ei naiset halua ees jutella ja tavata esim tutustua muhun kahvikupin merkeissä miksei anneta mahdollisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allu on jo sen verran iso nettijulkkis, että joku uutislehti voisi ottaa työkseen järjestää jonkinlaisen haastattelun hänestä. Sellainen artikkeli kuvineen mitä on nähty aiemminkin esimerkiksi siitä nelikymppisestä miehestä joka ei ollut koskaan seurustellut.
Hyvä idea. Osaisivat ne tyhmimmätkin naiset varoa tätä väkivaltaista sekopäätä sen jälkeen kun on kuva julkaistu Iltalehden sivulla.
Allun naamakuva on jo nähty ja jaettu täälläkin monta kertaa. Osaa naiset varoa deittipalstoilla.
Mitä suurempi levikki tämän hemmon kuvalle, sen parempi.
Naiset on priimaikäisiä 18-28 -vuotiaina. 35 ikävuoden jälkeen alkaa alamäki ja 45 ikävuoden jälkeen ne on ilmaa kaikille miehille.
Miehet on ilmaa naisille 30 ikävuoteensa asti, kunnes alkaa ylämäki... sillä ehdolla että on järjestänyt elämänsä hyvin.
Joten jos APlla ei vientiä, hän ei ole päässyt elämässään mihinkään.
en vaa ymmärrä kun tän ikänen jo ja kaipais pysyvää kumppania ja nuorempana sekoili ja oli erilaisia naisia ja nyt ei sitte kelpaa enää kun haluais juurikin sen pysyvän kumppanin ja esim muuttaa yhteen ja kaikkee.. haaveilen vain parisuhteesta kokoajan.. vaike selittää on tässä jo yksin oltu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kai sitte.. en tiedä mitä tehdä.. ei naiset halua ees jutella ja tavata esim tutustua muhun kahvikupin merkeissä miksei anneta mahdollisuutta?
Monet ihmiset on liian pinnallisia, voi olla että etsit muutenkin vääristä paikoista. Kyllä mä voisin tutustua kahvilassa toiseen ihmiseen ihan normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta sinä kun olet priimaikäinen nainen niin saat valtavasti miehiltä anteeksi erilaisia ongelmia.
Et voi verrata omia ongelmiasi Allun ongelmiin kun ne eivät ole millään tavoin samalla tasolla.
Itse asiassa nimenomaan nuorena tulee tyydyttyä huonoihin miehiin, vasta iän myötä vaatimus nousee huonojen kokemusten myötä. Sen takia Allullakin oli nuorena vientiä, koska naisille kelpasi siinä iässä vielä tyhmempikin ja työtön mies, kunhan oli söpö. Naisilla vain nousee iän myötä rima, vaikkei miehet tunnu tätä asiaa mitenkään tajuavan. Allukaan ei kelpaa vaikka on edelleen pitkä ja ok näköinen, käy töissä ja salilla. Nyt hän ihmettelee miksei kelpaa edes läskeille ja äideille. Herranjumala, miksi kukaan läski ja varsinkaan lapsia omaava lähes nelikymppinen ottaisi tuollaisen sekoboltsin? Ei tässä iässä enää kiinnosta hankkia elämäänsä mitään draamaa ja jännitystä. Ne asiat on koettu jo ja osataan olla jo yksinkin.
No miks te naiset sitte haluatta miehen jos kerta meistä on vain ongelmia ja vaivaa.. pysykää ikisinkkuina vaa ei kiinnosta
Minun mieheni on normaali, ei jankuta, raivoa ja uhkaile itsemurhalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos ei ole edes kavereita, niin kannattaa varmaan käyttäytyä eri tavalla ihmisten kanssa ollessaan, ystävällisemmin, fiksummin. Ystävyydestä on moni parisuhdekin saanut alkunsa.
Oli kavereita mutta ne ryyppäs ja eivät käyneet töissä ja joivat aika paljon.. en jaksanu semmosta menoa
Ryyppyremmin saa aina jos tykkää ryypätä.
Eli sulla ei ole yhtään tavallista ihmistä kaverina, joka kestää seuraasi myös selvin päin?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on priimaikäisiä 18-28 -vuotiaina. 35 ikävuoden jälkeen alkaa alamäki ja 45 ikävuoden jälkeen ne on ilmaa kaikille miehille.
Miehet on ilmaa naisille 30 ikävuoteensa asti, kunnes alkaa ylämäki... sillä ehdolla että on järjestänyt elämänsä hyvin.
Joten jos APlla ei vientiä, hän ei ole päässyt elämässään mihinkään.
Nuorempana oli.. olin köyhä.. ulosotossa ja velkaantunut ja työtön.. kelpasin naisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryyppyremmin saa aina jos tykkää ryypätä.
Eli sulla ei ole yhtään tavallista ihmistä kaverina, joka kestää seuraasi myös selvin päin?
Kuten sanoin ei ole kavereita ei ole tuttuja.. ei ole ketään.. olen yksinäinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni on normaali, ei jankuta, raivoa ja uhkaile itsemurhalla.
Ihan sama siinähän on.. kaikki ei vaa kelpaa ja piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/sauli-43-kertoo-yks…
Tuo Sauli ei ole millään tavalla verrattavissa Alluun. Oli täyskokematon mies, tällä Allulla on ollut kymmeniä naisia. Lisäksi tuo Sauli on asiallinen eikä haukkunut naisia missään kohtaa. Hänellä oli koulukiusaamistaustaa ja huonot sosiaaliset taidot. Allu on pikemminkin sellainen entinen gigolo, joka vaikertaa vanhetessaan mihin kaikki naiset katosivat, kuten siinä "Just a gigolo" biisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ihmiset on liian pinnallisia, voi olla että etsit muutenkin vääristä paikoista. Kyllä mä voisin tutustua kahvilassa toiseen ihmiseen ihan normaalisti.
Monet ihmiset ja naiset varsinkin on käsittämättön pinnallisia.. huomattu mikää ei kelpaa
Monet naiset on sanonu oot kivan näkönen pitkä mies luulis että mulla on vientiä naiset?
Mikä on priimaikäinen nainen? Sitä paitsi kaikilla meillä on ongelmamme, ei tämän henkilön ongelmat ole sen erikoisempia kuin kenenkään muunkaan.