Olen vähä miettiny mitä vikaa mussa on.
Siis miettiny mitä vikaa mussa on kun ei oo kavereita ja tuttuja ja lähinnä olen nykyää yksinäinen. Olen muuttanut toiselta paikkakunnalta ja en tunne ketää ja asunu jo vuosia täältä.. Käyny töissä ja löysin jotain tuttuja täältä mutta laitoin ne pihalle koska ne vain kännäsi ja en jaksanu semmoista. En tiedä miksei ihmiset halua ees jutella mulle tai en saa mistää kavereit aja mun elämä on tällästä olen masentunut jopa.
Kommentit (398)
minkäs teet kun diagnoosit ei koskaa lähde ja en pysty olee normaali vaan heikkolahjaisuus pysyy musssa koko eliniän
edelleen päätös pysyy en mene verneriin en hommaa kehitysvammaista.. vaan normaali pullukka voi olla työtön tai mt ongelmia siihen joustan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin huolia naisen joka on naisellinen nätti ja hieman yksinkertainen vaikka sitten oppimisvaikeutta kärsivä.. ihan sama
Mutta et kuitenkaan suostu etsimään niitä sieltä missä niitä on.
missä niitä on?? eipä ole tinderissä ei ole baareissa ei missään??
No siellä vernerissä johon et suostu menemään.
ei kiinnosta SORI VAIN
Älä minulta anteeksi pyydä vaan itseltäsi. Et huoli hyviä neuvoja. Kärsi sitten yksiksesi. Sitäpaitsi ketjun alussa sanoit, että sulle kelpaa kuka vaan. Silti et suostu etsimään kaltaistasi oppimishäiriöistä naista Verneristä. Valehtelit myös yrittäneesi sellaisia naisia jo. No missä muka olet heitä yrittänyt? Näyttää siltä, että kartat heitä kuin ruttoa. Et tule saamaan itseäsi fiksumpaa naista. Et. Hyvällä tuurilla voit saada itseäsi tyhmemmän. Sekin on hyvin epätodennäköistä, koska olet moukkamainen käytökseltäsi ja jopa niilläkin naisilla on kivoja kosiskelijoita.
kelpaa kyllä kuka on niin väittänyt... edelleen ei kelpaa kehitysvammainen ja en halua mistää verneristä etsiä naista kun sielä on kehitysvammaisia tajua nyt jo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisin huolia naisen joka on naisellinen nätti ja hieman yksinkertainen vaikka sitten oppimisvaikeutta kärsivä.. ihan sama
Mutta et kuitenkaan suostu etsimään niitä sieltä missä niitä on.
missä niitä on?? eipä ole tinderissä ei ole baareissa ei missään??
No siellä vernerissä johon et suostu menemään.
ei kiinnosta SORI VAIN
Älä minulta anteeksi pyydä vaan itseltäsi. Et huoli hyviä neuvoja. Kärsi sitten yksiksesi. Sitäpaitsi ketjun alussa sanoit, että sulle kelpaa kuka vaan. Silti et suostu etsimään kaltaistasi oppimishäiriöistä naista Verneristä. Valehtelit myös yrittäneesi sellaisia naisia jo. No missä muka olet heitä yrittänyt? Näyttää siltä, että kartat heitä kuin ruttoa. Et tule saamaan itseäsi fiksumpaa naista. Et. Hyvällä tuurilla voit saada itseäsi tyhmemmän. Sekin on hyvin epätodennäköistä, koska olet moukkamainen käytökseltäsi ja jopa niilläkin naisilla on kivoja kosiskelijoita.
Heh mistä nyt päättelet että haluan itseäni fiksumman naisen? Ei kuule sori kiinnosta.. yhtä yksinkertainen kyllä kelpaa.. ei kehitysvammainen
Allu on jo sen verran iso nettijulkkis, että joku uutislehti voisi ottaa työkseen järjestää jonkinlaisen haastattelun hänestä. Sellainen artikkeli kuvineen mitä on nähty aiemminkin esimerkiksi siitä nelikymppisestä miehestä joka ei ollut koskaan seurustellut.
no en tietenkää halua mitää fiksua korkeasti koulutettua mallinaista kun en sellaista saa enkä halua.. tajuaahan sen nyt erkkikin.. mutta kyllä katson nättiä naista ja pullukka kelpaa.. en halua ketä vain joka ei oo mun tyyppiä
Vierailija kirjoitti:
Allu on jo sen verran iso nettijulkkis, että joku uutislehti voisi ottaa työkseen järjestää jonkinlaisen haastattelun hänestä. Sellainen artikkeli kuvineen mitä on nähty aiemminkin esimerkiksi siitä nelikymppisestä miehestä joka ei ollut koskaan seurustellut.
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/sauli-43-kertoo-yks…
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Osaisivat ne tyhmimmätkin naiset varoa tätä väkivaltaista sekopäätä sen jälkeen kun on kuva julkaistu Iltalehden sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/sauli-43-kertoo-yks…
Siinäpä Allulle ystävä. Asuvat samassa kaupungissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Osaisivat ne tyhmimmätkin naiset varoa tätä väkivaltaista sekopäätä sen jälkeen kun on kuva julkaistu Iltalehden sivulla.
Miten kodinkuvalehteen voisi tehdä uutisvinkin Allusta?
Oletko koskaan miettinyt että sinun kannattaisi tehdä asioille jotain, jos et oikeasti kelpaa KENELLEKKÄÄN? On minullakin ongelmia, ylipainoa ja muuta, mutta silti olen löytänyt ihan normaalin miehen. N21
Vierailija kirjoitti:
kelpaa kyllä kuka on niin väittänyt... edelleen ei kelpaa kehitysvammainen ja en halua mistää verneristä etsiä naista kun sielä on kehitysvammaisia tajua nyt jo
Tajua itse se, että vaikka se Verneri onkin kehitysvammaliiton pitämä sivusto, niin siellä on todella monenlaisia ihmisiä, ei pelkästään jotain pyörätuolipotilaita, tai pahasti kehitysvammaisia. Mä tiedän koska olen seurannut sitä kirjeenvaihtosivustoa jo hyvin pitkään erään sukulaiseni takia. Siellä on ollut todella monenlaisia ihmisiä, esimerkiksi asperger-naisia ja naisia joilla on juuri sama diagnoosi kuin sinulla. Ja vaikka naisella olisikin lievä kehitysvamma, todennäköisesti hän pärjää elämässään paremmin kuin sinä, on aktiivisempi ja positiivisempi luonteeltaan kuin sinä ja hän harrastaa ja on kavereita. Naisilla lievä kehitysvamma ja asperger näyttäytyy lievempänä kuin miehillä, moni saa diagnoosinkin vasta aikuisiällä kun lapsetkin on jo tehty. Joten sulle on ihan luojan lahja jos saat edes sellaisen naisen. En ymmärrä mikset suostu edes yrittämään? Todennäköisesti ei sielläkään tärppää koska oot niin törppö luonteeltas, mutta mikset voi edes yrittää?
Joo ihan sama.. oon jo luovuttanut.. elän yksin... meen töihin vaan ja piste
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt että sinun kannattaisi tehdä asioille jotain, jos et oikeasti kelpaa KENELLEKKÄÄN? On minullakin ongelmia, ylipainoa ja muuta, mutta silti olen löytänyt ihan normaalin miehen. N21
Toisaalta sinä kun olet priimaikäinen nainen niin saat valtavasti miehiltä anteeksi erilaisia ongelmia.
Et voi verrata omia ongelmiasi Allun ongelmiin kun ne eivät ole millään tavoin samalla tasolla.
Miehet tyytyy, naiset ei. Varsinkaan priimaikäiset naiset eivät tyydy.
Vaikka olenkin samaa mieltä, että pitäisi kehittää itseään.
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt... laihduttamista.. parempia vaatteita.. ja vähän erilaista tyyliä ja jutella naisille.. en kai ole niin tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt... laihduttamista.. parempia vaatteita.. ja vähän erilaista tyyliä ja jutella naisille.. en kai ole niin tehnyt.
Miksi jätät aina mainitsematta tärkeimmät asiat eli sun terapian ja mielenterveyden parantamisen?
No jos ei ole edes kavereita, niin kannattaa varmaan käyttäytyä eri tavalla ihmisten kanssa ollessaan, ystävällisemmin, fiksummin. Ystävyydestä on moni parisuhdekin saanut alkunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta sinä kun olet priimaikäinen nainen niin saat valtavasti miehiltä anteeksi erilaisia ongelmia.
Et voi verrata omia ongelmiasi Allun ongelmiin kun ne eivät ole millään tavoin samalla tasolla.
Miehet tyytyy, naiset ei. Varsinkaan priimaikäiset naiset eivät tyydy.
Vaikka olenkin samaa mieltä, että pitäisi kehittää itseään.
Itse asiassa nimenomaan nuorena tulee tyydyttyä huonoihin miehiin, vasta iän myötä vaatimus nousee huonojen kokemusten myötä. Sen takia Allullakin oli nuorena vientiä, koska naisille kelpasi siinä iässä vielä tyhmempikin ja työtön mies, kunhan oli söpö. Naisilla vain nousee iän myötä rima, vaikkei miehet tunnu tätä asiaa mitenkään tajuavan. Allukaan ei kelpaa vaikka on edelleen pitkä ja ok näköinen, käy töissä ja salilla. Nyt hän ihmettelee miksei kelpaa edes läskeille ja äideille. Herranjumala, miksi kukaan läski ja varsinkaan lapsia omaava lähes nelikymppinen ottaisi tuollaisen sekoboltsin? Ei tässä iässä enää kiinnosta hankkia elämäänsä mitään draamaa ja jännitystä. Ne asiat on koettu jo ja osataan olla jo yksinkin.
aika hääppöstä elämä tulee olemaan yksinäisenä.. kohta 37 v jee ja ei kelpaa kellekkään.. no elämä on tällästä mun kohdalla