Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****Mira ja miljoonakodit****

Vierailija
17.03.2015 |

1. jakso juuri nyt TVssä! Taas on tekemällä tehty sarja. Väkisin venytetään 15-20 minuutin asia tunninmittaiseksi jaksoksi lukuisien toistoin ja mainiskatkoin, plääh!

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tosissas noin yksinkertainen?! :D

Vierailija
22/65 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 14:41"]Mira ja miljoonan kilon perse :D

VITTU MIKÄ LÄSKI!
[/quote]

Yleensä kaltaisesi kommentoijat ovat ehkä laihoja, mutta naama ja luonne on kuin petolinnun p***seet :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira ei ole uskottava. En haluaisi ostaa miljoonataloa/ asuntoa naiselta joka näyttää Kontulassa asuvalta yksinhuoltajalta joka viettää perjantai-illat tveetä katsellen, toinen käsi sidukkapullon ympärillä ja toinen sipsipussin sisällä. Oletan että miljoonataloa myyvä välittäjä on asuntoa näyttäessään sonnustautunut vartalolle sopivaan jakkupukuun, ei kanna käsilaukkua mukanaan vaan paperinivaskaa tai läppäriä josta voi helposti tarkistaa tietoja. On upeahiuksinen ja hyvinhoidetun näköinen nainen joka antaa katsoa kohteen rauhassa ja osaa vastata kaikkiin kysymyksiin eikä kerro omia mielipiteitään jos niitä ei erikseen kysytä. 

Vierailija
24/65 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/mira_kasslin_olisin_halunnut_tarjota_lapselle_ydinperheen

Lisää ristiriitaista turhaa itsekehua, kun jo puhunut itsensä pussiin. Uskottavuus mennyt sen siliän tien.

"Elämäntyylini on ollut aina se, että kun muut kertovat, mikä ei ole mahdollista, minä kerron, että näin se tehdään."

"Vain parhailta voi oppia. Siksi en halua koskaan olla porukan paras. Jos olen, sitten pitää löytää joku minua parempi."

Tyhmyri ! Keneltä vaan voi yleensä oppia edes jotain, jos kykenee esim katsomaan ohi stereotypioiden, yleistämisen välttämisellä ja olemalla lokeroimatta ihmisiä, varsinkaan virheellisesti.

Vierailija
25/65 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikonkadun asunnossa on hirveä rahoitusvastike yli 3000€/kk. Miksiköhän nykyinen asukas maksaa erikseen sitä eikä ole maksanut sitä jo pois?

Vierailija
26/65 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2015 klo 10:47"]

Ihan näytelmää koko roska. Varsinkin se kohta, kun sille nuorelle naiselle ei ylläri pylläri järjestynytkään lainaa pankista.

[/quote]

Häh, se emäntähän oli lähemmäs 40v :o. Saattoi olla ylikin. Kyllä silmärypyt ja kasvot paljasti iän, vaikka tyyli olikin nuorekas.

Vierailija
27/65 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 06:22"]

http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/ihmiset/mira_kasslin_olisin_halunnut_tarjota_lapselle_ydinperheen

Lisää ristiriitaista turhaa itsekehua, kun jo puhunut itsensä pussiin. Uskottavuus mennyt sen siliän tien.

"Elämäntyylini on ollut aina se, että kun muut kertovat, mikä ei ole mahdollista, minä kerron, että näin se tehdään."

"Vain parhailta voi oppia. Siksi en halua koskaan olla porukan paras. Jos olen, sitten pitää löytää joku minua parempi."

Tyhmyri ! Keneltä vaan voi yleensä oppia edes jotain, jos kykenee esim katsomaan ohi stereotypioiden, yleistämisen välttämisellä ja olemalla lokeroimatta ihmisiä, varsinkaan virheellisesti.

[/quote]

Kilpailuvietin omaavat kuvittelevat että heidän kunnianhimonsa tekee heistä jotenkin erityisiä. Habitus tyylitellään vastaamaan kuvitelmaa "menestyjästä", ja nämä ontot kuoret "tekevät mahdottomasta mahdollista", ainakin omissa mielikuvissaan. Toki ympärillä häärää ihmisiä, jotka pönkittää ja vahvistaa näiden "parhaiden" harhakuvitelmia. 

Sillä asunnonmyyntihän on tiedettä, suoranaista aivokirurgiaa. 

Vierailija
28/65 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 23:31"]

Mira tuntuu jotenkin feikiltä ja epäuskottavalta roolissaan. Ei vaikuta miltään huippumyyjältä, eikä hänellä kai kokemustakaan paljon vielä ole? Lisäksi ohjelma muutenkin tuntuu surkealta kiinteistökuningatarkopiolta.

[/quote]

Kädet tärisi kun piti ihan perusasiaa soittaa asiakkaalle ja muutenkin joutui peittelemään hermostuneisuuttaan joka välissä. MM-pyöräilyihin oli ainakin reisillä paksuutta :D

Vierailija
29/65 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki ulkoa ja sisältä - taas kerran näitä 13 tusinassa. Miksi tämä ruma yliampuva hienostotuksu tyyli voi olla yhä niin suosittu. Sokeitako nämä sutturat ovat mauttomuutensa lisäksi.. ?

Vierailija
30/65 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hän on feikki ja noita-akka? :o

Vierailija
31/65 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson eilen. Vähän oli venytetty ohjelma, mutta ei minusta jäänyt mitään näitä negatiivisia kuvia. Minustas hän oli tyylikäs ja rauhallinen.

Sivuhuomautuksena todettakoon, että on ole koskaan katsonut diiliä enkä kiinteistökuningatarta.

Vierailija
32/65 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mira on jotenkin tosi tätimäinen ikäisekseen! Hänelle sopisivat rennot, mutta tyylikkäät housuasut paremmin kuin hameet. Olemus sinänsä on huoliteltu ja hän on ihan uskottavakin roolissaan, mutta joku hänessä mättää...En valitsisi myymään omaa asuntoani!

Vierailija
33/65 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki on kuten kuvasta näkyy. FEIKKIBLÖNDI kilon maalimaskilla.

Enää puuttuu Martti Tekotissi Aitoviiksen viiltävän 'osuva' itseanalyysi OLEN AITO LUONNONLAPSI ja ÄLYKKÖ kouluttautumatta mesolankoineni tekotekoteko härpäkkeineni jne.. Vai joko selittänyt suu vaahdossa edellämainitun.. ?

Vierailija
34/65 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan toi Mira painaa?! Muijalla kyllä paksut reidet ja takapuoli tosi leveä :( Veikkaan 85kg? Kasvoiltaan aivan kaunis OK

Vierailija
35/65 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:49"]

1. jakso juuri nyt TVssä! Taas on tekemällä tehty sarja. Väkisin venytetään 15-20 minuutin asia tunninmittaiseksi jaksoksi lukuisien toistoin ja mainiskatkoin, plääh!

[/quote]

Minä pistin sen menemään boksiin, eikä jäänyt katsottavaa tunnin ohjelmasta kuin korkeintaan kolme minuuttia. Minua ei todellakaan kiinnosta Miran yksityiselämä, ei assistenttien elämä, ei hortoilu jossakin rakenteilla olevassa kerrostalossa. Minua ei myöskään kiinnosta valmiit kerrostaloasunnot, vaikka miten olisivatkin "miljoonakoteja". Todella surkea ohjelma, toivottavasti Kaisa Liskin vastaavassa näytetään sitten niitä hienoja talojakin, vaikka pelkona on, että siinäkin sarjassa Kaisa ja muut ihmiset saavat eniten ruutuaikaa. Siksi laitan senkin tallentumaan boksiin, koska minua kiinnostavat ainoastaan ne talot, niiden sisustukset ja pihat ja ympäristöt.

Vierailija
36/65 |
19.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin katsoa ohjelmaa, mutta oli yllättävän tylsä. Jotenkin Mira ei myöskään vaikuttanut uskottavalta, en tiedä missä vika mutta Kaisan ohjelma on kiinnostavampi. 

En ymmärrä miksi Mira on nykyään stailattu tuollaiseksi kuusikymppiseksi tädiksi, hiukset ovat tätimäiset ja meikkiä aivan liikaa: http://is12.snstatic.fi/img/978/1425540166861.jpg

Tällainen look olisi niin paljon parempi:
http://img.avatv.fi/mn_kuvat/ava/ohjelmat/kotia_kohti/juontajat/1622043-max515x515.jpg
http://www.turkulainen.fi/sites/default/files/styles/article/public/documentimages/21295875.jpg?itok=JhRyEFOe

Vierailija
37/65 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kiinteistönvälittäjien uskottavuutta heikentävät erityisesti nuo Eerikäiset ja mitkä lie tyrkkyjulkimot, jotka muka aloittavat ko. työn tuosta vaan ja vaivihkaa katoavat alalta huomattuaan/toisten autettua huomaamaan, ettei siellä ilman mitään oikeaa osaamista pärjääkään. En pärjäisi minäkään.

Toinen kiinteistönvälittäjän ammattiin kohdistuvaa epäilystä herättävä porukka ovat ammattinsa osaavat, mutta julkisuudelle itsensä markkinoineet välittäjät, kuten Kaisa ja Mira. Mediajulkisuus tuo työtilaisuuksia, mutta liika on aina liikaa. Tuhlaavaisen ja/tai pinnallisen elämäntavan korostaminen ja yksityiselämästä avautuminen on tiettyyn rajaan saakka viihdettä, jota voi halutessaan lukea julkkisjuoruina ja katsoa tositeeveenä ja ymmärtää se myös tarkoitushakuiseksi toiminnaksi. Kuka lopulta hyötyy, en tiedä.

Vierailija
38/65 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mieluummin Huutokauppakeisaria.

Vierailija
39/65 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu osittain mainokselta joka on puettu tv ohjelmaksi. Kovin epäimartelevia jotkin hänen asut, tuntuu levittävän ja suurentavan tuota naista :/

Vierailija
40/65 |
17.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 21:51"]Tuntuu osittain mainokselta joka on puettu tv ohjelmaksi. Kovin epäimartelevia jotkin hänen asut, tuntuu levittävän ja suurentavan tuota naista :/
[/quote]
Samaan kiinnitin huomiota... arvosunnot on sama pulju, missä on kiinteistökuningatarkin...
Ja nuo pörröpaidat :-O Stailistilta mennyt nyt joku pahasti metsään!
-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän