Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit tiedossa. Mitä ruokaa tarjoa treffikumppanille?

Vierailija
26.03.2026 |

Olen siis mies ja nyt meni sormi keiton sijaan suuhun. Ei mitään käryä. Olisko joku pirtsakka värikäs salaatti mitään? Mitä sanoo arvon raati?

En ole mikään masterchew mutta niinhän sitä sanotaan että tie naisen sydämeen käy vatsan kautta ja en haluaisi että se sais ripulin mun pöperöistä.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaronilaatikkoa

Vierailija
2/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mitä normaalistikin syöt etkä ala esittämään mitään parempaa kuin oletkaan. Miksi ylipäätään nainen tulee luoksesi, kuulostaa tosi huonolta idealta. Pitäisikö sinun valistaa naista siitä, miten vaarallista on mennä tuntemattoman kotiin treffeille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakukkoa, mykykeittoa ja mämmiä.

Vierailija
4/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihapiirakka hakuun grilliltä jos ei kelpaa nirso nainen.

Vierailija
5/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaronilaatikkoa

Ketsuppihan on rakkauden väri💕

Ap

Vierailija
6/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihapiirakka hakuun grilliltä jos ei kelpaa nirso nainen.

Se voisi olla hieman liian vihjailevaa. Vieläpä kahdella nakilla liian tungettelevaa.

Vierailija
7/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masterchew :D :D :D

Vierailija
9/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulisiivuja hammastikuissa ja kalkkunaa mikrossa.

Vierailija
10/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohifile uuniin, päälle suolaa ja sitruunapippuria, kylkeen keitetyt perunat, salaatti ja tuoretta leipää. 

Vierailija
11/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua kalaa, perunamuusia ja raikasta vihreää salaattia. Jos et itse ongi niin kaupan valmiiksi paneroidut pakastekalafileetkin on ihan ookoo. Jos haluat tehdä vaikutuksen, sekoita kastike kermaviilistä, sitruunasta ja tillistä. Juomaksi kivennäisvettä ja kuivaa valkoviiniä. 

Vierailija
12/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lohifile uuniin, päälle suolaa ja sitruunapippuria, kylkeen keitetyt perunat, salaatti ja tuoretta leipää. 

Sitruunapippurissa on paljon suolaa, ole varovainen. Jos et ole tottunut käyttämään sitä, niin varmempi tapa on laittaa ripaus suolaa, myllystä ropsaus mustapippuria ja muutama sirtuunaviipale kalan päälle. Sitruunaviipaleet pitää kalan myös mehevänä, ei kuivu niin helposti. 

Vierailija
13/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä mitä normaalistikin syöt etkä ala esittämään mitään parempaa kuin oletkaan. Miksi ylipäätään nainen tulee luoksesi, kuulostaa tosi huonolta idealta. Pitäisikö sinun valistaa naista siitä, miten vaarallista on mennä tuntemattoman kotiin treffeille?

Juuri kävin hakemassa rikosrekisteriotteeni työnhakua varten mikä on puhdas nolla. Ehkä mä lätkäsen sen pöytään heti kättelyssä.

Ap

Vierailija
14/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ensitreffeillä välttämättä olla tuntemattomia vaan on voitu vaikka käydä samassa harrastusryhmässä vuoden verran?

Vierailija
15/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitruunapippuri, yök! Miksei oikea sitruunalohko, josta voi puristaa itse? 

Vierailija
16/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
17/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistettua kananrintaa, parsaa, quinoasalaatti ja vaikka chermoula-kastike. Jälkiruoaksi lemon posset. Helppoa tehdä etukäteen suurin osa.

Vierailija
18/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraa ja sinappia tai vaihtoehtoisesti sitkeä pihvi

Vierailija
19/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni teki aikoinaan minulle suolaista piirakkaa. Lasi viiniä seuraksi. Oli hyvää, sillä tiellä olen edelleen.

Vierailija
20/46 |
26.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Steamed hams a la Skinner

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä