Voihan hemmetti!! Molemmat tyttäreni
ovat naineet VENÄLÄISEN miehen! Tai no, toinen ei ole vielä nainut, mutta AIKOO NAIDA (tänään tuli viesti että ovat menneet kihloihin :( )... Omasta mielestäni tämä EI OLE hyvä juttu. Kumpikaan miehistä ei puhu edes keskivertoa suomea, toinen, vanhemman tytön aviomies ei ollenkaan (koko ikänsä asunut Venäjällä) ja toinen, eli nuoremman tyttäreni kihlattu, vain autettavasti. Eli aikas paljon kommunikointiongelmia minun ja muunkin anopinpuoleisen suvun kanssa (nuorempi tytöistä on onneksi opiskellut venäjää ja vanhempi oppi "luonnollisesti").
Ja joo, ei minua ulkomaalaisuus haittaa, eksänikin, eli vanhimman tyttöni isä on kazakki (nuoremman täysin suomalainen), mutta VENÄLÄISYYS taas haittaa. Kun eivät ne venäläiset miehet kaikkien luotettavimpiakaan ole ja suurin osa kannattaa perinteisiä (=vanhoillisia) arvoja... Ja Suomikin oli sodassa Venäjän kanssa, eli tavallaan ovat naineet "vihollisen".
En aio alkaa hajoittamaan vanhemman tytön avioliittoa, kun he ovat jo monta vuotta olleet naimisissa ja lapsiakin on. Mutta nyt vielä tämä nuorempikin haluaa venäläisen miehen, ja katkaisi tavallaan kamelin selän :/ Heidän suhteensa voisin vielä sabotoida... Vinkkejä?
Kommentit (49)
Viisaita tyttöjä kun eivät alentuneet itsekkäiden Suomi-junttien vaimoiksi :)
Omien kokemusteni mukaan venäläiset miehet ovat luotettavampia kuin suomalaiset eli argumenttisi ovat paskoja. Ja eipä asia sinulle edes kuulu, jospa keskittyisit siihen omaan elämääsi muiden elämien pilaamisen sijaan.
Mikä siinä VENÄLÄISYYDESSÄ on niin kamalaa?
Jotain on mennyt kasvatuksessa pahasti pieleen.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:38"]
Jotain on mennyt kasvatuksessa pahasti pieleen.
[/quote]
Aivan, ap:n kasvatuksessa.
Jos yrittäisit näin aluksi nähdä nämä miehet yksilöinä eikä vain venäläisinä..
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:38"]Mikä siinä VENÄLÄISYYDESSÄ on niin kamalaa?
[/quote]
Haju ja ihan kaikki. Jos niin moni venäläinen kannatta putleria niin että hän vaan voi keikkua vallassa niin kyllä on kansassa kaikki vinksallaan.
Selvä. Onneksi en ole koskaan tavannut kaltaistasi idioottia. T: venäläinen
Hoida ap pääs kuntoon, mutta ethän sä voi, kun elämä on pårvåålaista trollitehdasta... Tää oli huono.
Ajatella jos vain toinen miehistä olisi sukulainen keskenään.
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:38"]Mikä siinä VENÄLÄISYYDESSÄ on niin kamalaa?
[/quote]
No se koko kulttuuri!!! Ja tietenkin se, kun jos nyt lähiaikoina syttyy sota Venäjän ja Suomen välille, niin miehet tietenkin olisivat Venäjän puolella... Ja lapsenlapsetkin saattaisivat olla, tai sitten eivät tiedä kumman puolella ovat: IDENTITEETTIKRIISI! Ja (puolk)venäläislapsiahan vielä kiusataan koulussa... + tietenkin se, että olen itse kokenut kulttuuriero-ongelmat parisuhteessa.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:38"]Mikä siinä VENÄLÄISYYDESSÄ on niin kamalaa? [/quote] Haju ja ihan kaikki. Jos niin moni venäläinen kannatta putleria niin että hän vaan voi keikkua vallassa niin kyllä on kansassa kaikki vinksallaan.
[/quote]
:D Huomaa kyllä ettet tiedä venäläisistä yhtään mitään. Voi pientä lammasta, helppo se on olla käyttämättä omia aivojaan <3
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:41"]Hoida ap pääs kuntoon, mutta ethän sä voi, kun elämä on pårvåålaista trollitehdasta... Tää oli huono.
[/quote]
Tämä ei ole trolli/provo. Yrittäisit jankkaaja edes joskus uskoa, että ihmisiä on erilaisia, ja vaikka tämä sinusta tuntuisi käsittämättömäl, niin jollekin muulle se voi olla iso asia.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:34"]
Ja jos tällä on mitään merkitystä niin molemmat miehet ovat sukua keskenään. Eivät sentään veljeksiä. -ap-
[/quote]Heh, miksi sanoa, että molemmat ovat sukua keskenään? Ei kai sitä yksinäänkään olla sukua jonkun kanssa?
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:41"]
[quote author="Vierailija" time="17.03.2015 klo 20:38"]Mikä siinä VENÄLÄISYYDESSÄ on niin kamalaa? [/quote] No se koko kulttuuri!!! Ja tietenkin se, kun jos nyt lähiaikoina syttyy sota Venäjän ja Suomen välille, niin miehet tietenkin olisivat Venäjän puolella... Ja lapsenlapsetkin saattaisivat olla, tai sitten eivät tiedä kumman puolella ovat: IDENTITEETTIKRIISI! Ja (puolk)venäläislapsiahan vielä kiusataan koulussa... + tietenkin se, että olen itse kokenut kulttuuriero-ongelmat parisuhteessa. -ap-
[/quote]
Muista, että nämä ovat ihan omia typeriä skenaarioitasi siellä pääsi sisällä, joilla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Mulle kelpais hyvin venäläinen mies. Kohtelevat naisiaan kuin prinsessoja.
Puoliksi venäläinen tyttö
Onneksi sinulla ei ole asiaan nokan kopauttamista. :)
Ja sinä itse olet tehnyt lapsen muslimin kanssa.
Ja jos tällä on mitään merkitystä niin molemmat miehet ovat sukua keskenään. Eivät sentään veljeksiä.
-ap-