Elämä on nykyää jotenki tylsää.
Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu
Kommentit (329)
Vissiin pitäs alkaa käymää baareis ja juttelee ihmisille ja jatkos juon vähempi alkoholia.
Nyt en ole käynyt hetkeen ku oma käytös muuttuu kun juo liikaa. Mutta ennen tutustuin naisiin.. nykyää jumissa vaa yksin.
Sitten en ole jaksanut niitä kauniita laihoja missinaisia ku meni vaa hermot ku en semmosille kelpaa.
Nyt tulee töistä enempi rahaa ja voiski johki mennä ja taas tutustua naisiin. Liikaa ollut jumissa vaa kotona.
Eipä ne naiset kotia kävele. Mutta haluaisin tutustua niihin nyt ja saada sitä rohkeutta.. olen vaa rupsahtanut niin en uskalla enää lähestyä.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ne naiset kotia kävele. Mutta haluaisin tutustua niihin nyt ja saada sitä rohkeutta.. olen vaa rupsahtanut niin en uskalla enää lähestyä.
Juu, parempi on ettet lähestykään. Olet helvetin pelottava sekopäinen jankkaaja.
Kyllä mä lähestyn muuten jos ei lähesty ja juttele saa koskaa naista.. kyllä joskus naiset muaki lähestyi itte.. en ole mikää sekopää enkä alkoholisti.. käyn töissä ja tienaan hyvin.
Voi olla et ennen join liikaa enkä käyny töissä niin se vaikutti kans miksei naisia kiinnostanut... mutta kyllä niitä naisia silti tuli.. Ei kukaan halua miestä joka kännää joka vloppu
Että pitää joo panostaa lisää kun sain vielä itsevarmuuttaki lisää.. mutta näin kaljamahasena se on vähän hankalaa.
No täytyy panostaa lisää... terapiaa.. tottakai alkoholin käyttö vähentyä ja jatkos kuitenki vähentyä mitä ennen.. joo se on selvä juttu.. menee rahaaki.. mitäs sitte.. parturiin jos kerkeen tänään.
Monet on kuitenki nykyää työttömiä koska korona aika.. mulla menee erittäin hyvin..palkkaki on hyvä ja oon tehny paljo lisätöitä niin voin lähtee kattelee naisia uloski
Mun pitää sit kai jotenki panostaa ulkonäköö lisää... ja toivottavasti kerkeen parturiin jos meen tänää ulos pitkästä aikaa.. ja sitte kaikenlaista tässä.. mahalle nyt en vaan voi täl hetkel mitään.
No aika turhauttavaa se on tänne jauhaa yksin niinku aina.. perus juttua selittää ketää ei kommentoi ei vastaa.. eihän tässä ole mitää järkee..no täytyy sitte mennä ulos ja yrittää jutella.
Emmä jaksa enää tänne kirjottaa yhtään mitää ei ketää vastaa ja keskustelu on kun seinille kirjottelis.. heido ihmiset.
Ennen mulla oli kavereita ja jotain elämää kai mä oon pahasti muuttunut.. ketää ei halua ikinä tavata.. oma äiti vain soittelee ja tapaan sitä vaan.. ja tapaan tänää... ja terapeuttiani. ketää ei oikee kiinnosta
Ihan sama kai mä vaan oon masentunut ja yksinäinen ollut jo vuosia erosta lähtien ku kaikki vedettiin jalkojen alta ja nyt oon yksin
suksikaa hittoon sitte.. ilmaa mä täälä elämässä oon ketää ei kiinnsota olisinko kuollut vai elossa
Vierailija kirjoitti:
suksikaa hittoon sitte.. ilmaa mä täälä elämässä oon ketää ei kiinnsota olisinko kuollut vai elossa
Eli tunnustat itsekin olevasi huomionkipeä.
Vierailija kirjoitti:
Ennen mulla oli kavereita ja jotain elämää kai mä oon pahasti muuttunut.. ketää ei halua ikinä tavata.. oma äiti vain soittelee ja tapaan sitä vaan.. ja tapaan tänää... ja terapeuttiani. ketää ei oikee kiinnosta
No ei varmaan kiinnosta kun psyykesi on niin epätasapainossa kuin olla voi. Jos olisit meidän palstailijoiden asemassa niin syntyisikö sinulle kuva tutustumisen arvoisesta ihmisestä kaikkien rähjäämisten ja itsariuhkailujen perusteella?
En tiedä ei vaa törmää missää siihen naiseen. Elämä on.