Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on nykyää jotenki tylsää.

Vierailija
10.12.2021 |

Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu

Kommentit (329)

Vierailija
81/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko tälle vammaiselle hullulle. Se lopettaa jos se ei saa huomiota.

Allulle vastaaminen on turhaa, koska hänelle on vastattu jo tuhansia kertoja eikä hän ymmärrä mistään mitään. Kaikki neuvot kaikuu kuuroille korville.

Niin enhän mä ymmärrä mistään mitään.. oon kuule niin sekopää ja vammainen joka kuitenki käy töissä ja pärjää hyvin ja on hyvä työntekijä ja semmosta

Vierailija
82/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin sä olet ?

T. N21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeesti pelottaa, että tollanen hullu kulkee täällä vapaana. Isokokoinen ja täysin tasapainoton ja arvaamaton sekopää, ja vielä samassa kaupungissa. Missä paikoissa sä Allu yleensä liikut, että tietäis itse pysytellä kaukana?

Sekopää ja hullu... no jos tommosta ajattelet musta.. niin toiv mätänet helvetissä.. mä sentää käyn töissä ja ihan sama... ei kiinnosta

Vierailija
84/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

NN21 kirjoitti:

Mistä päin sä olet ?

T. N21

Asun Vantaalla ja naisen kaipuu on valtava.

Vierailija
85/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hieno mies.    Täältä löydät mukavaa seuraa sekä naisia.

Vierailija
86/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua oikeesti pelottaa, että tollanen hullu kulkee täällä vapaana. Isokokoinen ja täysin tasapainoton ja arvaamaton sekopää, ja vielä samassa kaupungissa. Missä paikoissa sä Allu yleensä liikut, että tietäis itse pysytellä kaukana?

Sekopää ja hullu... no jos tommosta ajattelet musta.. niin toiv mätänet helvetissä.. mä sentää käyn töissä ja ihan sama... ei kiinnosta

Joo hyvä, ei kiinnosta muakaan. Mut vastaa nyt kerrankin ku kysytään.

Vierailija
87/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä haukkujista.   Ne on vaan kateellisia.

Vierailija
88/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ooot komee sul on iso kulli varmasti ku oot 195 senttinen kölli. Kyl sä vielä saat sitä kuuluisaa.

Vierailija
89/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa se aiemmin sanoi alkavansa hakkaamaan ja kourimaan naisia kun ei saa p1llua. On kyllä järkyttävää että tällanen otus liikkuu vapaana. Poliisille pitöisi ilmoittaa. Kuka tää on, joku allu? Onko kellään oikeaa nimeä? Asuuko Vantaalla? Jos joku tietää niin rikosilmoa kehiin, ei saa antaa asian mennä siihen pisteeseen että se hullu tosiaan hyökkää jonkun kimppuun.

Vierailija
90/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, siis asuu vantaalla! Joku joka tietää henkilön, äkkiä poliisille rikosilmoitus.

Vierailija
91/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sanoit että alat hakkaamaan ja kourimaan naisia. Sä olet sairas hullu.

Vierailija
92/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä jossain ketjussa ollut tän puhelinnumero, kun se liittää sen niihin väkivaltauhkailuihinsa? Jos nro on jollain tallella niin se poliisille, ne selvittää sit loput.

Vierailija
93/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs meni väkivaltainen hullu hiljaiseksi kun sen sönkötykseen aletaan suhtautumaan asiaan kuuluvalla vakavuudella. Nettivinkkiä poliisille vaan.

Vierailija
94/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässäkin ketjussa se aiemmin sanoi alkavansa hakkaamaan ja kourimaan naisia kun ei saa p1llua. On kyllä järkyttävää että tällanen otus liikkuu vapaana. Poliisille pitöisi ilmoittaa. Kuka tää on, joku allu? Onko kellään oikeaa nimeä? Asuuko Vantaalla? Jos joku tietää niin rikosilmoa kehiin, ei saa antaa asian mennä siihen pisteeseen että se hullu tosiaan hyökkää jonkun kimppuun.

En ole sairas hullu.. ei ole väärin haluta parisuhsetta ja naista.. mikä siinä on että tilanne on kokoajan tällänen.. vakityöt ja kaikki elämässä ja mikään ei kelpaa

Vierailija
95/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just sanoit että alat hakkaamaan ja kourimaan naisia. Sä olet sairas hullu.

En ole sairas hullu,. ihmettelen vaan ku en kelpaa kellekkään.. mutta elämä on

Vierailija
96/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en enää jaksa.. oon ikuisesti sitte yksin.. mä en jaksa.. kerta elämä on tällästä ja minkäs teet.

Vierailija
97/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ooot komee sul on iso kulli varmasti ku oot 195 senttinen kölli. Kyl sä vielä saat sitä kuuluisaa.

On sullaki jutut.. voi ristus mikä sekopää

Vierailija
98/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tylsää oo koronan takia vaan epätoivoisen tuntoista  koska näyttäis että kaikki normmalielämä uhataan kieltää jollei kokeile myrkkypiikkejä

Vierailija
99/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä miten jaksaa elämää.. mieluite päättäis tän.. ku ei vaa enää jaksa tätä samaa oravanpyörää ku ei kelpaa kellekkään.. ei kellekkään

Vierailija
100/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NN21 kirjoitti:

Mistä päin sä olet ?

T. N21

Asun Vantaalla ja naisen kaipuu on valtava.

No missä sä itse asut.. voidaanko tavata?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi