Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on nykyää jotenki tylsää.

Vierailija
10.12.2021 |

Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu

Kommentit (329)

Vierailija
141/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä ole nykyään tylsää, kun on vaikka minkälaisia virikkeitä olemassa. AP on itse muuttunut tylsäksi.

M51

Vierailija
142/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On elämä tylsää.. yksinäistä.. kaipais naista rinnalle.. ei ketää oikee ymmärrä mussa 10 vikaa jatkuvasti ja sanottu mene hoitoon sekopää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei elämä ole nykyään tylsää, kun on vaikka minkälaisia virikkeitä olemassa. AP on itse muuttunut tylsäksi.

M51

Näin on, ajatukset tuntuvat hänellä kiertävän yhtä ja samaa kehää joten ei ihme, ettei mitään uutta ja virkistävää pääse syntymään. Malliesimerkki ihmisestä joka on itse itsensä pahin vihollinen. 

Vierailija
144/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi mä sitte nuorempana kelpasin.. on mulla mahaa ollut vuosia jo ja olen ollut kaljuuntunut.. se ero että olin baareissa ja join paljon.. ja olin jopa työtön.. sillon sain naisia.. nyt oon kotona ja käyn töissä ei mitään vientiä

Vierailija
145/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä asiat on jo käyty tuhanteen kertaan läpi aikaisemmissa ketjuissasi. Kaiva ne esiin ja lue sieltä. 

Vierailija
146/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenki nuorempana mulla on ollut todella todella paljon naisia.. Nyt oon rupsahtanut jo 36 v ja mitää vientiä ei ole.. kyllä nyt on tasapainos elämä.. velkoja en mieti.. vakituinen työpaikka joka voi kestää loppuelämän.. kaikki kunnossa.

Vierailija
147/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä asiat on jo käyty tuhanteen kertaan läpi aikaisemmissa ketjuissasi. Kaiva ne esiin ja lue sieltä. 

Tiedän mutta sillon sain potkuja töistä ja ei kiinnostanu työnteko ja join rahani.. olen muuttunu mies ja nyt sain vakipaikan ja rahaa tulee kokoajan.

Vierailija
148/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M51

Näin on, ajatukset tuntuvat hänellä kiertävän yhtä ja samaa kehää joten ei ihme, ettei mitään uutta ja virkistävää pääse syntymään. Malliesimerkki ihmisestä joka on itse itsensä pahin vihollinen. 

Tunnustan kierrän elämässä kehää.. en saa aikaseksi mitään.. en tiedä oon vaa masentunut ja mietin naisia.. Tuntuu että tarvisin tarkemmat tutkimukset mutta lääkäri ei auta mua.. mulla on kai autismin kirjo epäilyksiä siitä

Vierailija
149/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mutta sillon sain potkuja töistä ja ei kiinnostanu työnteko ja join rahani.. olen muuttunu mies ja nyt sain vakipaikan ja rahaa tulee kokoajan.

Juomisen lopettaminen ja ansiotyö eivät poista sitä faktaa, että olet täysin epätasapainoinen henkilö. Tämäkin ketju on tulvillaan sinun näppikseltä lähtöisin olevia järjettömyyksiä. Nuo kosmeettiset ja ulkoiset muutokset eivät ole yhtä kuin sisäinen muutos. 

Vierailija
150/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä silti pystyn parisuhteeseen hyvinkin oon tasapainos kyllä käyn töissä en elä millää tuilla ja pystyn maksaa naisenki juttuja ja omani.. ei oo niin huono palkka ja kyllä olet väärässä sori

Vierailija
151/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla autismin kirjoa. Kokeile tehdä netissä testi, vaikkei sillä diagnoosia saakkaan.

Vierailija
152/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun tekee aina joku sama heikkolahjainen mies, tunnistaa kirjoitustyylistä, toistosta ja tosiaan itse kertonut että on heikkolahjainen

Vierailija
153/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juomisen lopettaminen ja ansiotyö eivät poista sitä faktaa, että olet täysin epätasapainoinen henkilö. Tämäkin ketju on tulvillaan sinun näppikseltä lähtöisin olevia järjettömyyksiä. Nuo kosmeettiset ja ulkoiset muutokset eivät ole yhtä kuin sisäinen muutos. 

Olen silti seurustellut kuitenkin

Vierailija
154/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun tekee aina joku sama heikkolahjainen mies, tunnistaa kirjoitustyylistä, toistosta ja tosiaan itse kertonut että on heikkolahjainen

No mitä sitte? En käy missää kuntouttavassa ja teen hyvää palkkaa ja hyvä duuni.. mitä sitte? Millanen pitäs olla?

Vierailija
155/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin olla autismin kirjoa. Kokeile tehdä netissä testi, vaikkei sillä diagnoosia saakkaan.

En tiedä onko.. mä en oo kovin hyvä keskustelija ja helposti alkaan jankuttaa samoja asioita.

Vierailija
156/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitte? En käy missää kuntouttavassa ja teen hyvää palkkaa ja hyvä duuni.. mitä sitte? Millanen pitäs olla?

Pitäskö olla joku ammattikorkeakoulun käynyt maisteri.. no en todellakaan vaan ole

Vierailija
157/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain määrin samaistun vaikka en oo noin syvällä kuilussa. Kun ymmärtää 46-vuotiaana olevansa biseksuaali ja kaipaavansa hellyyttä ja seksiä naisen kanssa, nii ei o helppoa. Varsinkin kun on naimisissa miehen kanssa. Eikä viittis tän asian takia erota kun lapsetkin on.

Jonkun matchin saanut mutta ghostaavat ennen treffejä. Kyllä on väärä ikä tälläisiin havaintoihin. Huoh.

(Miehen kanssa on tästä sovittu, en ole pettämässä)

Vierailija
158/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikeeta ku on rupsahtanut ja naiset haluaa vain korkeasti koulutetun ja vielä sporttisen miehen.. musta näkyy että olen syönyt makkaraa ja olen kaljuuntunut.. varmaa on näin.. ennen joinkin.. en oo pitänyt huolta.. mutta olen silti hyvin pitkä enkä ruma naamasta.. kaverit on vaa menny ja naisia ei jotenki kiinnosta.. koen että ollut jo 2-3 v ilmaa.. kun se ex jätti mut.. millanen pitäs olla.. nyt on asiat tasapainos töitä ja kaikkee ja vuosiksi töitä.. makselen velat pois ja hommaan elämän kuntoo.. no eipä kiinnosta. kaipais seksiäki

Vierailija
159/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä silti pystyn parisuhteeseen hyvinkin oon tasapainos kyllä käyn töissä en elä millää tuilla ja pystyn maksaa naisenki juttuja ja omani.. ei oo niin huono palkka ja kyllä olet väärässä sori

Itsepetosta nuo höpinäsi. Jos olisit riittävän kypsä seurustelemaan niin olisit jo aikaa sitten löytänyt naiseystävän, sori. 

Vierailija
160/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi mä sitte nuorempana kelpasin.. on mulla mahaa ollut vuosia jo ja olen ollut kaljuuntunut.. se ero että olin baareissa ja join paljon.. ja olin jopa työtön.. sillon sain naisia.. nyt oon kotona ja käyn töissä ei mitään vientiä

Aika harvaa tullaan hakemaan kotoa. Baarissa saatetaan hakea. Joko tanssilattialle tai poliisiputkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän