Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on nykyää jotenki tylsää.

Vierailija
10.12.2021 |

Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu

Kommentit (329)

Vierailija
321/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys tähän... en ole nirso ja mulle kelpaa tavallinen lihavakin nainen.. että kyse ei missää ei missää ei missää nimessä ole siitä että se siitä on kiinni.. mutta nyt olen tehnyt päätöksen etten halua enää koskaa nähä naisia jutella ja en halua seurustella.. nyt tietää millasia noi naiset on. vaatii jotain yritysjohtajaa.. fiksua koulutettua mielenkiintoista..mitäs näitä on syvällisiä keskusteluja-. päämäärätietoinen.. itsevarma.. uramies.. ei kiinnosta.

Vierailija
322/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs muuta.. komea... mielellää normivartaloinen ei saa olla mahaa... käy puntilla.rahaa taloutta... onhan nää vaamitukset sairaita.. siinäpäs ne tulikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielelläni olen yksinäinen ikisinkkuna sitten jos kerta on v aatimukset aivan uskomattomat aivan uskomattomat.. en voi ees käsittää... niin mieluite olen yksinäinen ja elän yksin elämäni

Vierailija
324/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse olla sinkku paitsi jos on nirso. Miehenä on tietty hieman hankalampaa varsinkin syrjäkylällä.

Tarttee olla sinkku ku miehet on nirsoja.

Siis sinun logiikkasi mukaan, itse en käyttäisi nirso-sanaa, koska kukaan ei ole velvollinen ottamaan minua parisuhteeseen itsensä kanssa. Makuasioita, ja se ei ole kenenkään vika jos minä en ole heidän makunsa mukainen. He eivät ole minulle velkaa mitään.

Mistä sä oikein jauhat en ymmärrä...

Niin, et kai ymmärrä kun olet hokenut tuota valhetta että "naiset saa aina" niin kauan itsellesi että uskot siihen. Itse olen 40 vuotias, en ole haluistani huolimatta koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. En koskaan. Eikä siitä ole syyttäminen miehiä, he eivät ole velvollisia täyttämään toiveitani; olen niin vastenmielinen että minulla ei flaksi käy. Joten, naiset eivät saa aina.

Vierailija
325/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä ees kirjotan tänne ja teen alotuksia.. samaa turhauttavaa hermot vaa menee.. ei tässä elämässä muutenkaa ole mitää järkeä.. sama se olis kuolla pois... oon nyt ikuisesti yksin.. meen vaa töihin ku on pakko.. että pystyy velkoja makselee ja elämään.

Vierailija
326/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei tarvitse olla sinkku paitsi jos on nirso. Miehenä on tietty hieman hankalampaa varsinkin syrjäkylällä.

Tarttee olla sinkku ku miehet on nirsoja.

Siis sinun logiikkasi mukaan, itse en käyttäisi nirso-sanaa, koska kukaan ei ole velvollinen ottamaan minua parisuhteeseen itsensä kanssa. Makuasioita, ja se ei ole kenenkään vika jos minä en ole heidän makunsa mukainen. He eivät ole minulle velkaa mitään.

Mistä sä oikein jauhat en ymmärrä...

Niin, et kai ymmärrä kun olet hokenut tuota valhetta että "naiset saa aina" niin kauan itsellesi että uskot siihen. Itse olen 40 vuotias, en ole haluistani huolimatta koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. En koskaan. Eikä siitä ole syyttäminen miehiä, he eivät ole velvollisia täyttämään toiveitani; olen niin vastenmielinen että minulla ei flaksi käy. Joten, naiset eivät saa aina.

OKei olet ihan toivotan tapaus sitten.. ite heikkolahjainen ja en kelpaa sen takia kellekkään.. kai musta olis pitäny tulla lääkäri tai joku että kelpaisin.. mutta mennää näillä...

Vierailija
327/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha tänne mitää jauhaa.. se on vaan ihan pakko olla sitte yksin.. elämä nyt vaa on tällästä.. ja pakko pärjää todella yksin

Vierailija
328/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä ole mitää järkee.. yksin kirjotan ja oon ihan ulkopuolinen elämässä... kaikilla on parisuhteet kavereita ja elämää.. oon ite tosi yksinäinen

Vierailija
329/329 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt riitti.. turha kirjottaa yhtää mitää tehdä mitää alotuksia.. en ole olemassa.. ihmisiä ei kiinnosta.. en tiedä miksi käyn töissä ja terapiassa.. en tiedä miksi elän.. en tiedä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme