Mistä tietää aikuisena rakastivatko vanhemmat lapsena?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sen kokee vielä aikuisenakin. Ei se äidinrakkaus -ja isän- mihinkään katoa vaikka lapsi kasvaa aikuiseksi.
Eri asia tietysti jos vanhempi jo kuollut.
Vanhemmat tai äiti? Mitä ap oikein selittää?
Kun olin lapsi , ei sanottu rakkaudesta lapsille, välitettiin ja huolehdittiin. Äitini jäi 40v leskeksi kun isämme kuoli, äiti oli itsekeskeinen ja miesystäviä oli. Me lapset perheellisiä. En voi sanoa rakastavani äitiä mutta välitän ja autan, on jo vanha.
Kyllä vanhemmat voivat olla kusipäitä, vaikka rakastivatkin lapsena.
Vierailija kirjoitti:
Kun olin lapsi , ei sanottu rakkaudesta lapsille, välitettiin ja huolehdittiin. Äitini jäi 40v leskeksi kun isämme kuoli, äiti oli itsekeskeinen ja miesystäviä oli. Me lapset perheellisiä. En voi sanoa rakastavani äitiä mutta välitän ja autan, on jo vanha.
Tämä. Tunne on lahjomaton.
Jos ne rakastaa vieläkin, niin luultavasti rakastivat lapsenakin 😃
En ole vielä tavannut täydellistä ihmistä. En vanhempaa enkä lasta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä on väliä?😂
Kun hakee selityksiä ongelmiinsa tällainen pohdinta antaa mahdollisuuden syyttää elämän monimutkaisuudesta ja epäreiluudesta vanhempiaan. Tuntuu lohduttavalta laittaa omat heikkoudet ja epävarmuudet lapsuuden piikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat tai äiti? Mitä ap oikein selittää?
Äitijankkaaja. Vähän väliä äitiinsä liittyviä sepustuksia (todennäköisesti trolleja) palsta täysi.
Oma äitini ei tainnut osata rakastaa kuin yhtä sisarustani. Ja lapsenlapsiaan. Itse en ole kokenut mitään rakkauden tunnetta häneltä.
Kyllähän sen kokee vielä aikuisenakin. Ei se äidinrakkaus -ja isän- mihinkään katoa vaikka lapsi kasvaa aikuiseksi.