Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on nykyää jotenki tylsää.

Vierailija
10.12.2021 |

Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu

Kommentit (329)

101/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo mielikuvituksen puutteesta jos ei keksi mitään mielenkiintoista tekemistä. Maailmassa on tuskin koskaan ollut niin paljoa mahdollisuuksia tehdä kaikenmoista kuin nyt. Tietysti jos sairastaa masennusta, niin mikään ei huvita. 

- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.

Vierailija
102/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmä tiedä.. kai mä oon vaa niin sitte rupsahtanut.. ettei kelpaa ees vaikka on laskenu rimaa käy töissä tekee mitä vaa. .ei kelpaa kellekkään.. minulle kelpaisi vaikka 100 kg nainen.. mutta ilmeisesti olen hänellekki ilmaa enkä enää tiedä ees mitä sanoa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs kai olla komea.. sporttinen normipainonen.. sun muuta juttuja ominaisuuksia.. no eipä vaan koskaan tule olemaan piste.

Vierailija
104/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä hyvä palkka... en juo alkoholia hyppää baareissa.. siis nyt näkee että naisille ei riitä niinku mikään.. aivan uskomatonta.. pitäkää tunkkinne

Vierailija
105/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eihän ne kato ees päälle kun tuola pyörii keskustassa tai missään.. ei niitä mikää kiinnosta ku omat kaverit ja se kännykkä ja some.. tommosia suurin osa.. mä en tajua.. 

Vierailija
106/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kai pitäs olla komeempi naama.. lyhkäsempi.. hieno mersu.. se kultakello kädessä ja muotivaatteett- sitten kyllä kelpaa.

Vierailija
107/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANTAA OLLA IKUISESTI EN JAKSA RUIKUTTAA TÄSTÄ EN JUTTELE ENÄÄ KOSKAA NAISILLE JA HALUA KETÄÄ.. RUNKKAAN KOTONA ELÄMÄNI JA IKISINKKUNA PISTE

Vierailija
108/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivinkki poliisille.

Vierailija
109/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksa enää hyvästi ihmiset.. oon elämäni yksinäinen ikisinkku.. pysyn naisista erossa.. käyn vaa töissä.

Vierailija
110/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossai vaihees en jaksa tätä elämää... että pitää kai alkaa ryyppäämään että kestää tätä tuskaa

Vierailija
111/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne on turha kirjottaa mitää ja mistään.. ketää ei kiinnosta.. samaku seinille kirjottelis.. nyt leffaa.

Vierailija
112/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän Allu.

Vierailija
113/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois vaa hypätä junan alle.. tai kalliolta alas

Vierailija
114/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en jaksa enää heido.

Vierailija
115/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta ei vaa kelpaa ees rumalle ja lihavalle naiselle. Mä en voi asialle enää koskaan mitään.

Vierailija
116/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ruman ja lihavan naisenkaan tartte ryhtyä suhteeseen jos ei ole molemminpuolista kiinnostusta.

Luota että löydät vielä jonkun. Ajattele välillä muita asioita kuin naisia.

Vierailija
117/329 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole kiitollinen jos elämäsi on tylsää. Joillakin se on yhtä helvettiä ja painajaista, sairaaloita ja hautajaisia taukoamatta. Ei vain jaksa. Olisipa tylsää ja tasaista elämää, maksaisin moisesta mitä vain!

Vierailija
118/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole kiitollinen jos elämäsi on tylsää. Joillakin se on yhtä helvettiä ja painajaista, sairaaloita ja hautajaisia taukoamatta. Ei vain jaksa. Olisipa tylsää ja tasaista elämää, maksaisin moisesta mitä vain!

Juuri näin! Mulla ja lähipiirilläni on ollut sellaista vyörytystä tämä(kin) vuosi, että oksat pois. Ei meinais jaksaa tätä enää. Itkisin ilosta, jos ainoa murheeni olisi tylsyys.

Vierailija
119/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silti kyllästynyt. Ennen tapasin ihmisiä ja tutustuin.. oon vaa jatkuvasti yksin.. tuntui et mus on vaan vikaa.. ehkä en tiedä oisko autismia. Kai se ois pakko sit vaa laihduttaa ja käydä enempi baareis juoda vähempi jatkos ja mulla on terapeutti.

Vierailija
120/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän ruman ja lihavan naisenkaan tartte ryhtyä suhteeseen jos ei ole molemminpuolista kiinnostusta.

Luota että löydät vielä jonkun. Ajattele välillä muita asioita kuin naisia.

En osaa. Mietin ja katselen vain naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi