Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämä on nykyää jotenki tylsää.

Vierailija
10.12.2021 |

Jotenki niin tylsää ja masentaa vaa. Töitä on ja sielä menee aika hyvä niin. Mutta sitte työajan ulkopuolella tuntuu olevan aina tätä samaa seinät ja yksinoloa.. sinkkuna on ja kaipais myös parisuhdetta eikä vain löydä ja ei kelpaa tälläsenä ku on. Kavereita myös nolla.. että aika paljo yksinoloa ja se on alkanu tosi jo käymää voimille kun ei mikää muutu

Kommentit (329)

Vierailija
161/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tinderissä naiset vaa yhtäkkiä poistaa.. kun ei niitä kiinnosta.. tollasta se on nykyää

Vierailija
162/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin olla autismin kirjoa. Kokeile tehdä netissä testi, vaikkei sillä diagnoosia saakkaan.

En tiedä onko.. mä en oo kovin hyvä keskustelija ja helposti alkaan jankuttaa samoja asioita.

Suurin osa naisista arvostaa hyviä keskustelu- ja kommunikaatiotaitoja eikä sinulla ole kummatkaan hallussa. Pakkomielteinen ja itsekeskeinen jankkaus EI ole dialogia eikä sen avulla tutustuta toiseen ihmiseen, saati hurmata naisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tulla hakemaan kotoa.. sen tiedän.. siksi alkaan nyt välillä käymään baareissa ku on duunipaikkaki ettei oo ihan pohjalla.. ei naiset halua miestä joka ei tee mitään se on selvä numero 1

Vierailija
164/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvinkin olla autismin kirjoa. Kokeile tehdä netissä testi, vaikkei sillä diagnoosia saakkaan.

En tiedä onko.. mä en oo kovin hyvä keskustelija ja helposti alkaan jankuttaa samoja asioita.

Suurin osa naisista arvostaa hyviä keskustelu- ja kommunikaatiotaitoja eikä sinulla ole kummatkaan hallussa. Pakkomielteinen ja itsekeskeinen jankkaus EI ole dialogia eikä sen avulla tutustuta toiseen ihmiseen, saati hurmata naisia. 

Itseasiassa olen livenä erilainen osaan keskustella enkä jankkaa samaa levyä.. naiset eivät ole halunneet vain enää treffeille tai nähdä.. Ennen sain baarista naisia mut naiset oletti että joo yli 30 mies on vakitöissä jo.. no sanoin suoraa että olen työtön enkä tiedä mitä haluan tehdä..no sain rukkaset heti ja ymmärsin.

Vierailija
165/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vihdoin oon tasapainos vuosia siihen meniki ja ikää jo 36.. lapsia en halua.. naisella toki voi olla.. ja mulle kelpaa vanhempiki tavis pullukka että nirso en enää ole ku oon rupsahtanu itekki.. mutta jotenki toi tinder ei mun juttu.. rupeen sit käymää vaa välillä ulkona ei voi mitää

Vierailija
166/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujohan olen ja sosiaaliset taidot on heikkous mulla.. mutta sille en voi mitää ja kaljamahalle en nyt voi mitää.. oon kuitenki kaljamahaisena saanut naisia.

Vierailija
167/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mä silti pystyn parisuhteeseen hyvinkin oon tasapainos kyllä käyn töissä en elä millää tuilla ja pystyn maksaa naisenki juttuja ja omani.. ei oo niin huono palkka ja kyllä olet väärässä sori

Itsepetosta nuo höpinäsi. Jos olisit riittävän kypsä seurustelemaan niin olisit jo aikaa sitten löytänyt naiseystävän, sori. 

AI löytäny eipä niille ole kelvannu työtön sossupummi.. exäki jo oletti kun tapas mut että mulla on vakityö.. no nyt on kyllä

Vierailija
168/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset heti kysyny mitä teet.. jos sanot että et mitää ja ryyppäät rahas,, no eipä niitä kiinnosta.. en ole enää tommonen todellakaa.. ja kaipaan parisuhdetta silti.. olen jo ihan tarpeeksi ollut yksin

Vierailija
169/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällästä se sitte on.. kun on alinta sakkia melkee naisten silmissä.. tiedä millanen pitäs olla että saa sitä läheisyyttä.

Vierailija
170/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää. Jostakin syystä tosi tosi usein autossa takapenkillä ja vänkärin puolella etupenkillä niin et selkänoja alhaalla ja hän halusi olla mun päällä koko ajan. Mun vanhempien Meganesta hajotettiin mä suht hoikkana ja mies lihaksikkaampana koko etupenkin säätömekanismi ja miehen Volvosta tippu sisätaustapeili alas kun mä yritin levittää koipiani ja vahingossa potkaisin sitä.

Vierailija
171/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiiä en voi olla erilainen ja muuttua sormia napsauttamalla komeeksi sporttiseksi mieheksi.. on se kumma jos ei ole riittävä tälläsenää

Vierailija
172/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vain ole naisrintamalla mitää vientiä.. kai se johtuu vähä iästäki ja sillee ja ei oo niitä kavereita.. eikä tutustu naisiin missään ja on ujo.. kaikki ne 3 tekijää

Vierailija
173/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaippa naiset ajattelee että tuossa miehessä on jotain vikaa vaikka kivan näkönen ja pitkä mies onkin mutta yksinäinen ja usein vaa yksin tai äitin kanssa.. jotkut kysyny miksi ei ole kavereita.. en oikee osaa tohon mitää sanoa.

Vierailija
174/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vaa tosi niinku turhautuneelta elämä ja tää on tätä samaa jatkuvaa mikää ei muutu.. kyllä ois kiva joku kaveri saada vaikka naispuolinen edes 

Vierailija
175/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa mussa ihmisessä on todellakin.. kuitenki nyt töissä käyn ja hyvä niin.. mutta koen olevani hyvin yksin... ei oikee huvita mikää kun katkerana katon muita pariskuntia jossain Hki ja tulee vaa paska fiilis nykyään.

Vierailija
176/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taas ketää kiinnosta mitä sä kirjotan ja sanon.. no yksinäistä tää on jo vuosia jatkunu.. lenkkeilyä yksin. sitte taas töihin ja taas lenkkeilyä ja yksin... ihan sama

Vierailija
177/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan jo hyväksyä että mun ulkonäkö ei enää tässä iässä kiinnostava ketään ja vielä vartalo.. pitäs olla nykyää niin täydellinen ja rahaaki vielä.. tällästä elämä on nykyää

Vierailija
178/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jos naiset on noin nirsoja.. niin ettikööt salilla käyvän sporttisen yritysjohtajan jolla on kallis mersu ja rahaa.. jos tuommosia naisia on niin ei ole multa pois.. ei kiinnosta ikinä tuommonen nirppanokka

Vierailija
179/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiset heti kysyny mitä teet.. jos sanot että et mitää ja ryyppäät rahas,, no eipä niitä kiinnosta.. en ole enää tommonen todellakaa.. ja kaipaan parisuhdetta silti.. olen jo ihan tarpeeksi ollut yksin

Sun pitää mainita, että ryyppäät rahas, mutta kun sitä rahanpaskaa on niin paljon, että tuskin ehdit kaikkea elämäsi aikana juomaan. Johan alkaa naisella luiraista.

Vierailija
180/329 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole semmonen mies.. käyn töissä ja oon kunnollinen en juo en polta.. mä en vaa ymmärrä miksei naiset osota yhtää kiinnostusta.. ja naiset ei ees mulle vastaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän