Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta

Vierailija
10.12.2021 |

Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?

Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.

Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.

Kommentit (1382)

Vierailija
401/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätys. Hoitajat ja käytännössä kaikki sairaaloissa ja vanhustenhoitokodeissa yms sote-alalla työskentelevät tuhannet ja tuhannet ottaa esim influenssapiikin joka vuosi. Lasten parissa työskentelevät ottaa hinkuyskärokotteen säännöllisesti. Mikä niissä on ongelma, taidat itse tehdä omasta elämästä vaikeaa. Näytät huonoa esimerkkiä lapsillesi, vai onko niitäkään rokotettu?

Tottakai, lapset ovat saaneet kaikki rokoteohjelman mukaiset suositellut rokotteet. En ole koskaan aiemmin kyseenlalaistanut edes näitä asioita, mutta tämä veti heti jarrut kiinni.

Niin koska ne lapsille annetut rokotteet vanhoihin tuttuihin tauteihin todella toimii sillä porukkametodilla, että kaikki tai edes suurin osa ne ottaa. Tän koronarokotteen kanssa se ei näytä menevän ollenkaan niin. Vaikka suurin osa tai joissain maissa kaikki ne ottaa, silti sairastuneiden määrä vain kasvaa kasvamistaan rokotetuissa. On ihan järkevää kyseenalaistaa tämä rokote. Olisin ilman muuta sen jo ottanut, jos se olisi todistettavasti ratkaisu tähän tautiin. Minä jäin odottelemaan ja seuraamaan tilannetta juuri sillä mielellä, että haluan nähdä toimiiko se rokote, mutta kun se ei näytä toimivan, en sitä halua. Ja mitään tietoa jatkuvien piikitysten pitkäaikaishaitoista ei ole, niitä vaan tutkitaan sitä mukaa kun niitä annetaan. Eikä kaikkea tietoa edes kerrota avoimesti ja heti. Kerätään vaan tietoa. 

Vierailija
402/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Sain koronasta pahat sydänoireet ja nyt en todellakaan uskalla ottaa sitä piikkiä. Se, että sitä suositellaan vaikka olen kertonut oireistani, on mielestäni jo henkistä väkivaltaa. Tulevatko he herättämään minut henkiin jos käy huonosti? Totuus on, että yksilöillä ei tässä pakotuksessa ole mitään väliä, piikkiin menehtyvät tunnutaan ottavan välttämättöminä sivullisina uhreina.

Eristäytyminen ei ahdista läheskään niin paljon kuin se, että yhtäkkiä yhteiskunta on saanut totalitarismin piirteitä ja varsinkin se, että osa fiksuiksi luulemistani ihmisistä on paljastunut sellaisiksi, jotka nauttivat toisten kyykyttämisestä.

Onko tullut mieleen, että se seuraava korona voi nimenomaan olla kohtalokas. Rokotetta suositellaan nimenomaan siksi, että se ei tapa. Toisin kuin korona. Itse en uskaltaisi olla ottamatta noilla tiedoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt vaan pelle se rokotus. Juo sitä hopeavettä sitten, kun olet saanut kasvatettua lapsesi aikuisiksi.

Ai että mä nauran, kun näille piikkihulluille valkenee, että Agenda 2030 mukaan et enää omista mitään. Kyllä he ällistyvät, kun tajuavat, että sen passin ja ravintolassa pätemisen takia menikin talot ja tavarat. Lisäksi antoivat kehonsa, perusoikeutensa ja lastensa kehot ja perusoikeudet. No, semmoista se on, minkäs teet. Itse ainakin voi ajatella, että yritti pistää hanttiin.

Koronapassin takia meni meiltä talot, tavarat, kehomme, äänioikeus? Vai niinkö ihan itse päättelet... Agenda 2030, voi sun mielenterveys on nyt hoidon tarpeessa.

,,

Vierailija
404/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää miten teette, mutta jättäkää lapset tämän ulkopuolelle. Lapsia ei tarvitse pelotella sen enempää koronalla kuin rokotteilla. Lapset eivät näistä asioista puhu, ellei niitä kotona syötetä. Jos aikuisiakin ahdistaa, voitte miettiä, miltä lapsista tuntuu. Jos olette rokottamattomia vanhempia, sopikaa etukäteen, kuka voi hoitaa lapset, jos huono tuuri käy ja joudutte sairaalaan. Koko perhehän sairastuu luultavasti samaan aikaan. Eläkää ihmisiksi toisia arvostelematta. Älkää kylväkö epäluuloa yhteiskuntaa kohtaan. T.Liikaa nähnyt ope

Vierailija
405/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, käy lukemassa mungolifen postaus aiheesta ja kommentit. Meitä on monta ❤️

Nyt saa testin jo monessa paikkaa 35€, voimassa 72h eli noin 50h aikaa tehdä kaikkea.

Itse tykkään lukemisesta ja metsäiäilystä, mutta lasten takia aion välillä hyödyntää tuota negaa. Esim ravintolat ja uiminen.

Käsittääkseni sen testin saa 35 eurolla vaan Kela-korvauksella ja Kela-korvauksen saa vain, jos on saanut yksityiseltä lääkäriltä lähetteen testiin. Eli plus miinus nolla.

Vierailija
406/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään taas lääkärinä haastattelin sokissa olevaa keski-ikäistä potilasta, jonka rokottamaton perusterve puoliso oli melko äkillisesti menehtynyt koronaviruksen aiheuttamaan tautiin. Mietin hiljaa, että varmaan vaimona korpeaisi tavata lisää rokotekriittisiä. Tämä ei ole leikin asia, eikä mielipideasia. Tiede tutkii, ja suositukset laaditaan sen perusteella- Suosittelen ottamaan tieteeseen perustuvat suositukset vakavasti!

Vierailija
407/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotekieltäytyjät on aina minä minä minä minä minä. Minä en halua, minun huono-olo, minun vapaus, minun oikeus, minua niin itkettää kun omilla valinnoillani aiheutan ahdinkoni. Te elätte yhteiskunnassa, jossa pitäisi ajatella myös muita ihmisiä. Meillä on ikääntyvä väestö, jolle korona on todellinen hengenvaarallinen riski. Mutta kun minä minä minä minä.

Vierailija
408/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa että joku asia ei ole edes vaihtoehto. Kertoo, ettet edes ole pohtinut asiaa kunnolla monelta kantilta.

Kyllä älykäs ihminen uskaltaa pitää ihan kaikki vaihtoehdot vaihtoehtoina. 

Itse saan kohta kolmannen rokotteen, ja olen käynyt tänä syksynä paitis normaalisti lähitöissä myös harrastuksissani, ulkomailla, ravintoloissa ja teattereissa eli normia elämää elän, suosittelen =)

Perheenäiti minäkin

Minusta se, että joku ei ole vaihtoehto kertoo aika paljon siitä mitä oma sisin sanoo. On olemassa asioita, joita en tekisi koska tiedän ja tunnen sen olossani jo ennakkoon, että siinä kävisi huonosti.

Olen tehnyt samoja asioita kuin sinäkin koko syksyn, paitsi käynyt ulkomailla koska minusta nyt ei ole todellakaan oikea aika matkustaa minnekään vaan pitää huolta lähiympäristöstä mahdollisimman hyvin.

Ei tämä valinta ole minulta estänyt mitään. Lapset ovat olleet vaan onnellisia, kun olen kertonut valinnastani olla ottamatta rokotetta. He ovat kuulleet omilta kavereiltaan jo tarpeeksi haittavaikutuksista.

Tämä siis Ap

Kiitos kaikille vastauksistanne. Erityisesti muut kansskulkijat, tämä on yhdistänyt ihmisiä ihan ennennäkemättömällä tavalla. En ole koskaan elämässäni kuulunut mihinkään vähemmistöön ja se miten se yhdistää ihmisiä on ainutlaatuista. Tosin meidän rokottamattomien joukkoon mahtuu avosylin keskustelemaan myös rokotetut, jotka ovat alkaneet kyseenalaistaa asioita. Minusta tällä porukalla on ollut pääsääntöisesti tosi ymmärtäväinen sydän.

Sääli sinua, Pietarin trollit pissii silmään ja tulkitset sen yhteishengeksi. Kukin tietysti tavallaan.

Vierailija
409/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen perheenäiti. Olisin suojautunut hyvin koronalta ja ollut ilman rokotetta, ellei minulla olisi lapsia, jotka voivat tuoda koulusta koronan. Otin kaksi annosta koronarokotetta vähän vastentahtoisesti, mutta kuitenkin omalla päätökselläni. Mieluummin olisin ottanut lapset etäkouluun, sillä asumme pahimmalla leviämisalueella ja koronaa on ollut monella juuri koulussa! Olen vihainen tyhmille ja epäloogisille ihmisille, jotka  välillä ottavat isoja riskejä ja vain toisinaan  yrittävät torjua koronaa.

Olen parantanut fyysistä kuntoani, käyttänyt FFP2-maskeja ja karsinut turhat menot pois. Käytännössä vain lapset voivat tartuttaa. Ruuat tilaan netin kautta ja meillä on etätyöt. Kolmatta rokotetta tulen harkitsemaan hyvin kauan, sillä en ole ennen koronaakaan pitänyt elämisen arvoisena sellaistaby 6b  todellisuutta, joka vaati rokotteita joka vuosi! En ole koskaan ottanut esim. influenssarokotetta, mutta olen sairastanut ainakin kahdesti, kun lapset ovat minuun tartuttaneet. Ennen lapsia minulla oli vahva vastustuskyky. En ole tarvinnut antibioottikuuria kymmeniin vuosiin. Minulla lienee melko hyvät mahdollisuudet selvitä koronan sairastamisesta, mutta mieluummin kiitos ei!

Minä taas olen vihainen eniten sinun kaltaisillesi ihmisille. Te olette niitä jotka tätä vihaa levittää. Kun omassa elämässä ei muutu mikään, tai ehkä korkeintaan se, että saa perheen hyvällä syyllä pidettyä lähellä, mutta on pakko vihata muita. Miten sinäkin reagoisit jos olisit lapsi tai nuori jonka kehitysvaihe on kuulua porukkaan? Jos elinkeinosi olisi kiinni yrityksestä mikä on suljettu moneen kertaan? Jos olisit töissä ravintolassa mistä ei voi sanoa onko siellä töitä esim. parin viikon päästä? Jos sinulla ei olisi perhettä ja olisit yksin sinkkuna nyt? Jos olisit vanhus joka ensin määrättiin karanteeniin ja nyt (jos olisit ylipäätään hengissä enää) taas suljetaan kaikki harrastusmahdollisuudet mitkä on ainoa sosiaalinen kontaktisi koko viikossa? Jos omat sukulaisesikin olisivat jättäneet sinut yksin, koska korona...

Helppoa se on olla Perheenäiti. Katsoa maailmaan omalta kantilta. Ei tarvitse edes töihin enää lähteä, kun voi tehdä etänä. Kiitollisuuden vielä ymmärtäisin, tai sen, että puhuisit miten sinun elämässä ei ole mikään muuttunut. Mutta tuo viha muita kohtaan, jopa lapsia, menee liian pitkälle. 

Vierailija
410/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljattain julkaistu tutkimus osoitti että mitä alhaisemmat kognitiiviset kyvyt, sitä epäilevämmin suhtautuu koronarokotteeseen. Syynä tähän mm. se että kyseiset henkilöt uskovat helpommin sosiaalisen median perusteettomia väitteitä eivätkä osaa käsitellä tieteellistä tietoa yhtä hyvin kuin kognitiivisilta taidoiltaan vahvemmat henkilöt.

Siitä sitten tekemään omat johtopäätökset.

No justiinsa. Ainut vaan, että esim. Yhdysvalloissa eniten piikistä kieltäytyvät tohtoritutkinnon hankkineet. Mielenkiintoista sinänsä, koska juuri heidän olettaa osaavan lukea tutkimuksia ja tarvittaessa suhtautua lukemaansa kriittisesti. Voisi kaivata selitystä, että miksi Suomessa väki käyttäytyisi täysin päinvastaisesti.

Omassa piirissäni kietäytyjät ovat korkeakoulutettuja.

Vierailija
411/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota nyt vaan pelle se rokotus. Juo sitä hopeavettä sitten, kun olet saanut kasvatettua lapsesi aikuisiksi.

Ai että mä nauran, kun näille piikkihulluille valkenee, että Agenda 2030 mukaan et enää omista mitään. Kyllä he ällistyvät, kun tajuavat, että sen passin ja ravintolassa pätemisen takia menikin talot ja tavarat. Lisäksi antoivat kehonsa, perusoikeutensa ja lastensa kehot ja perusoikeudet. No, semmoista se on, minkäs teet. Itse ainakin voi ajatella, että yritti pistää hanttiin.

Jaa, no kuka tulee hakemaan meidän miljoonien suomalaisten tavarat? Ja autot? Ja minne ne vie ne? Tajuatko yhtään miten hullulta ihmiseltä kuulostat? Aivan järjetön teoria. Minäpä kerron sulle sitten tuliko joku hakemaan, jos et oo kuollut koronaan sitten.

Vierailija
412/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa että joku asia ei ole edes vaihtoehto. Kertoo, ettet edes ole pohtinut asiaa kunnolla monelta kantilta.

Kyllä älykäs ihminen uskaltaa pitää ihan kaikki vaihtoehdot vaihtoehtoina. 

Itse saan kohta kolmannen rokotteen, ja olen käynyt tänä syksynä paitis normaalisti lähitöissä myös harrastuksissani, ulkomailla, ravintoloissa ja teattereissa eli normia elämää elän, suosittelen =)

Perheenäiti minäkin

Minusta se, että joku ei ole vaihtoehto kertoo aika paljon siitä mitä oma sisin sanoo. On olemassa asioita, joita en tekisi koska tiedän ja tunnen sen olossani jo ennakkoon, että siinä kävisi huonosti.

Olen tehnyt samoja asioita kuin sinäkin koko syksyn, paitsi käynyt ulkomailla koska minusta nyt ei ole todellakaan oikea aika matkustaa minnekään vaan pitää huolta lähiympäristöstä mahdollisimman hyvin.

Ei tämä valinta ole minulta estänyt mitään. Lapset ovat olleet vaan onnellisia, kun olen kertonut valinnastani olla ottamatta rokotetta. He ovat kuulleet omilta kavereiltaan jo tarpeeksi haittavaikutuksista.

Älä viitsi valehdella, aikuinen ihminen.

Vierailija
413/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailiya kirjoitti:

Juuri tänään taas lääkärinä haastattelin sokissa olevaa keski-ikäistä potilasta, jonka rokottamaton perusterve puoliso oli melko äkillisesti menehtynyt koronaviruksen aiheuttamaan tautiin. Mietin hiljaa, että varmaan vaimona korpeaisi tavata lisää rokotekriittisiä. Tämä ei ole leikin asia, eikä mielipideasia. Tiede tutkii, ja suositukset laaditaan sen perusteella- Suosittelen ottamaan tieteeseen perustuvat suositukset vakavasti!

Tieteen pitäisi sitten myös olla avointa ja luottamusta herättävää. Ei niin, että patentteja salaillaan, ensin tutkitaan ja sitten hutkitaan. Tosin näinhän tiede on aina edennyt, että ensin tehdään asioita ja sitten opitaan virheistä.  Nyt ollaan vasta siinä tutkinnassa. Ja kunnolliseen tutkimukseen kuuluu liittyä myös verrokkiryhmä. Ei niin, että kaikkiin koekaniineihin laitetaan jotain lääkettä, eikä ole niitä koekaneja ollenkaan joihin sitä lääkettä ei ole koskaan laitettu. Kukaan ei ole kieltänyt etteikö koronaan voisi kuolla. Tavalliseen influenssaankin kuolee Suomessa noin tuhat ihmistä joka vuosi, miksi korona olisi joku poikkeus?

Vierailija
414/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitaa muuten miljardin piikin valmistamiseen vuosi ja 176 linjastoo, jotka valmistaa ja pakkaa 1 myrkyn sekunnissa. Ettei vaan nää myrkyt olis valmistettu jo vuosia sitten🤔

Noniin, satusetä tai täti siellä taas vähän perjantai-iltansa ratoksi.

Vierailija
415/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ison työkuorman alla ja en ole ehtinyt rokottautua.

Voisin erota ja hankkia rokotteet, muuten ei ehdi kiireiltäni. 

Onneksi on säästöjä vuosiksi eteenpäin.

Olisiko jo aika ottaa itselle aikaa(?)

Vierailija
416/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni 6v. kaverin täysin perusterve ja alle 40v. äiti makasi teholla. Rokottamaton, tietenkin. Ei tarvinnut rokotetta kun on perusterve, hoikka, hyväkuntoinen. No, ei ole enää kuin riutuneen hoikka. Keuhkot pysyvästi vaurioituneet, ei jaksa edes ulkona käydä. Hyvä kun vessaan saa itsensä hilattua, silloinkin pitää pitää tauko sohvalla. On ollut jo useamman viikon kotona. Miehensä sai myös pahan taudin, mutta ei joutunut osastolle sentään. Hänkin heikossa hapessa edelleen. Ikää en tiedä, arvioisin alle 40v. hänkin.

Tämäkö on lapselle parempi vaihtoehto kuin rokotettu vanhempi? Lapsi oli tuon ajan sukulaisten hoivissa ja edelleen ilmeisen pois tolaltaan, kun ennen reipas lapsi on jatkuvasti itkuinen eskarissa jne.

Täysin epäuskottava satu.

Vierailija
417/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiljattain julkaistu tutkimus osoitti että mitä alhaisemmat kognitiiviset kyvyt, sitä epäilevämmin suhtautuu koronarokotteeseen. Syynä tähän mm. se että kyseiset henkilöt uskovat helpommin sosiaalisen median perusteettomia väitteitä eivätkä osaa käsitellä tieteellistä tietoa yhtä hyvin kuin kognitiivisilta taidoiltaan vahvemmat henkilöt.

Siitä sitten tekemään omat johtopäätökset.

No justiinsa. Ainut vaan, että esim. Yhdysvalloissa eniten piikistä kieltäytyvät tohtoritutkinnon hankkineet. Mielenkiintoista sinänsä, koska juuri heidän olettaa osaavan lukea tutkimuksia ja tarvittaessa suhtautua lukemaansa kriittisesti. Voisi kaivata selitystä, että miksi Suomessa väki käyttäytyisi täysin päinvastaisesti.

Omassa piirissäni kietäytyjät ovat korkeakoulutettuja.

Tämä on ihan höpöhöpöä. Suomessakin tutkittu, että mitä korkeampi koulutus, sitä suurempi rokotekattavuus. Pohjalla rakennusala, kuljetus, varastot. Eniten rokotettuja talous- ja hallintoala, koulutus ja terveydenhoito. Yksilöitä tietysti on molempiin suuntiin.

Vierailija
418/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herätys. Hoitajat ja käytännössä kaikki sairaaloissa ja vanhustenhoitokodeissa yms sote-alalla työskentelevät tuhannet ja tuhannet ottaa esim influenssapiikin joka vuosi. Lasten parissa työskentelevät ottaa hinkuyskärokotteen säännöllisesti. Mikä niissä on ongelma, taidat itse tehdä omasta elämästä vaikeaa. Näytät huonoa esimerkkiä lapsillesi, vai onko niitäkään rokotettu?

Näitä ei voi verrata vanhoihin rokotteisiin, koska eivät ole perinteisellä/vanhalla tutulla tekniikalla tehty. KUKAAN ihminen ei voi 100% luvata etteikö niillä vois olla jotain yllättäviä seurauksia.

Ja älä väitä ettei kukaan niistä ole saanut mitään sivuvaikutuksia. Tiedän 4 hlöä joille on tullut ainakin Pfizerista ja astra zenecasta. Suurin osa lähipiiristä ok, mutta 2 noista on sukulaisia. Näiden 4 lisäksi isälläni on terveys mennyt huonoon suuntaan 3.piikin jälkeen, mikä on lisännyt mun ahdistusta mrna-rokotteita kohtaan.

Mulla ei ole mitään vastaan perinteisiä rokotteita, esim. influenssapiikinkin olen ottanut aiemmin. Mutta nää mrna:t herättää mulla liikaa huolta.

Eniten kyllä hämmästyttää ihmisten asenteet!

Eikö Astra zeneka ole juuri perinteinen rokote.

Apinassa kasvatettu ensin elävä virus, ja sitten käsitelty rokotteeksi. Sillä menetelmällä kehitetty ennen rokotteet

Vierailija
419/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö ei vain ota sitä rokotetta? Koska rokotteessa on aina riskinsä. Itse koronassa ei välttämättä ole nuorelle terveelle normaalipainoiselle. Lisäksi suuri osa on jo immuuneja:

135 Research Studies Affirm Naturally Acquired Immunity to Covid-19: Documented, Linked, and Quoted

https://brownstone.org/articles/79-research-studies-affirm-naturally-ac…

THL:n tutkimus: sairastetun koronavirustaudin tuottamia vasta-aineita löytyi vielä vuoden päästä

https://thl.fi/fi/-/thl-n-tutkimus-sairastetun-koronavirustaudin-tuotta…

Joten jos sairastamisen tuonutta suojaa ei noteerata, niin eikö se jo kerro kaiken että tässä on kyse vain lääkejättien korruptiosta?

Sanna Marin vastustaa tätä hulluutta, juuri hänen RAHARIKAS LÄÄKETEOLLISUUS blogipostauksensa takia me häntä äänestettiinkin.

https://www.sannamarin.net/blogi/2010/08/10/34342/#

Muistakaa kaikki muistin virkistämisesksi lukea tämä Sanna Marinin legendaarinen blogipostaus, juuri tällä mandaatilla hän on pääministerinä nyt!

Alla pieni ote Sannan kynästä:

"Rokotevalmistajat saivat yksin Suomelta 100 miljoonaa euroa paksumman lompakon rokotteista, joiden vaikuttavuudesta terveyden laatuun ja tilaan on heikosti näyttöä. Euroopan tasolla possurokotekustannukset kipuavat miljardeihin. Pelko ja uhka ovat aina olleet tehokkaita markkinointikeinoja ja näiden varjolla on helppo myydä kansalle kuin kansalle palanen turvallisuudentunnetta. Massahysterian saavutettua kipupisteensä ei järjelle tai tosiasioille enää ole sijaa julkisessa keskustelussa. Päätöksenteosta tulee kiihotetun kansanjoukon lepyttämisen airut. Sanaparsi ”mitä jos” onkin yksi tehokkaimmista holtittoman rahanmenon oikeuttavista taikasanoista. Esirippu laskee ja lääketeollisuus kumartaa katsomossa töllöttäville aivottomille lampaille."

Vierailija
420/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapseni 6v. kaverin täysin perusterve ja alle 40v. äiti makasi teholla. Rokottamaton, tietenkin. Ei tarvinnut rokotetta kun on perusterve, hoikka, hyväkuntoinen. No, ei ole enää kuin riutuneen hoikka. Keuhkot pysyvästi vaurioituneet, ei jaksa edes ulkona käydä. Hyvä kun vessaan saa itsensä hilattua, silloinkin pitää pitää tauko sohvalla. On ollut jo useamman viikon kotona. Miehensä sai myös pahan taudin, mutta ei joutunut osastolle sentään. Hänkin heikossa hapessa edelleen. Ikää en tiedä, arvioisin alle 40v. hänkin.

Tämäkö on lapselle parempi vaihtoehto kuin rokotettu vanhempi? Lapsi oli tuon ajan sukulaisten hoivissa ja edelleen ilmeisen pois tolaltaan, kun ennen reipas lapsi on jatkuvasti itkuinen eskarissa jne.

Täysin epäuskottava satu.

Sori vaan, mutta kyllä tämä on täyttä realismia. Moni nuorempikin käy haukkamassa lisähappea tehon kautta että säilyy hengissä. Se mitä tuo tauti tekee keuhkoille loppuiäksi, on sitten toinen juttu.

-eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan