Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta

Vierailija
10.12.2021 |

Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?

Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.

Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.

Kommentit (1382)

Vierailija
381/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin painostuksen alla ottamaan kolme rokotetta, mutta enempää en ota. Vielä puolen vuoden jälkeenkin kuukautiakierto sekaisin ja kesä meni munasarjakystan kanssa kärsiessä. Gynekologi vielä totesi, että kysta johtuu isolla todennäköisyydellä rokotteesta. Mikäli tämä passisekoilu jatkuu vielä pitkään niin ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin etsiä jostain itselleen korona, jotta saa passin vihreäksi tai tehdä sitten vaan etätöitä.

Vierailija
382/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Sain koronasta pahat sydänoireet ja nyt en todellakaan uskalla ottaa sitä piikkiä. Se, että sitä suositellaan vaikka olen kertonut oireistani, on mielestäni jo henkistä väkivaltaa. Tulevatko he herättämään minut henkiin jos käy huonosti? Totuus on, että yksilöillä ei tässä pakotuksessa ole mitään väliä, piikkiin menehtyvät tunnutaan ottavan välttämättöminä sivullisina uhreina.

Eristäytyminen ei ahdista läheskään niin paljon kuin se, että yhtäkkiä yhteiskunta on saanut totalitarismin piirteitä ja varsinkin se, että osa fiksuiksi luulemistani ihmisistä on paljastunut sellaisiksi, jotka nauttivat toisten kyykyttämisestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että joku asia ei ole edes vaihtoehto. Kertoo, ettet edes ole pohtinut asiaa kunnolla monelta kantilta.

Kyllä älykäs ihminen uskaltaa pitää ihan kaikki vaihtoehdot vaihtoehtoina. 

Itse saan kohta kolmannen rokotteen, ja olen käynyt tänä syksynä paitis normaalisti lähitöissä myös harrastuksissani, ulkomailla, ravintoloissa ja teattereissa eli normia elämää elän, suosittelen =)

Perheenäiti minäkin

Vierailija
384/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin painostuksen alla ottamaan kolme rokotetta, mutta enempää en ota. Vielä puolen vuoden jälkeenkin kuukautiakierto sekaisin ja kesä meni munasarjakystan kanssa kärsiessä. Gynekologi vielä totesi, että kysta johtuu isolla todennäköisyydellä rokotteesta. Mikäli tämä passisekoilu jatkuu vielä pitkään niin ei taida olla muuta vaihtoehtoa kuin etsiä jostain itselleen korona, jotta saa passin vihreäksi tai tehdä sitten vaan etätöitä.

Eikö sen passin saa kun on kaksi rokotetta?

Vierailija
385/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokote on sivubisnes passille. Pääsyy on kontrolli. Koko koronaa ei edes ole. Käsidesit ja muu ylihygieenisyys altistaa pienemmätkin pöpöt kehossa ja tuntuu paljon pahemmalta kuin ennen. Jos sitä alkais peuhaamaan mettikössä ja muuta niin alkaa vastustuskykykin paranee.

Lopusta olet täysin oikeassa, mutta alku on ihan höpöä. Tottakai korona on, ollut jo ennen tätä pandemiaa. Uskalla vähän miettiä vaikka se joskus pelottavan rohkeaa onkin!

Vierailija
386/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä sisätautiosastolla työskennellessä tuli huomattua, että osastolla oli vain pari henkilöä, jotka eivät olleet siellä alkon käytön aiheuttamien ongelmien vuoksi. Tämä on faktaa.

Ja surullista myös.

Vierailija
387/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. Sain koronasta pahat sydänoireet ja nyt en todellakaan uskalla ottaa sitä piikkiä. Se, että sitä suositellaan vaikka olen kertonut oireistani, on mielestäni jo henkistä väkivaltaa. Tulevatko he herättämään minut henkiin jos käy huonosti? Totuus on, että yksilöillä ei tässä pakotuksessa ole mitään väliä, piikkiin menehtyvät tunnutaan ottavan välttämättöminä sivullisina uhreina.

Eristäytyminen ei ahdista läheskään niin paljon kuin se, että yhtäkkiä yhteiskunta on saanut totalitarismin piirteitä ja varsinkin se, että osa fiksuiksi luulemistani ihmisistä on paljastunut sellaisiksi, jotka nauttivat toisten kyykyttämisestä.

Vielä hetki sitten jaeltiin sakkoja persupoliitikoille, oli MeToo, kehopositiivisuus, mikroaggressio ja kymmenen sukupuolta...kaikkea piti kunnioittaa ja olla varovainen sanoissaan. Nyt julkkikset ilman lääketieteen koulutusta (esim.piispa) julistavat, että rokottamattomat ovat vastuussa kuolemista. Jos pakkorokotevastustaja sanoo jotain, niin heti kysytään professorin papereita, mutta ei toisinpäin. Missä on sakot kiihottamisesta kansanryhmää vastaan?

Vierailija
388/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä ongelmaa. Ahdistukseesi on ratkaisu: Rokote.

Sitten ahdistaa kun meni painostuksen alla tekemään jotain mitä ei halunnut tehdä.

Kymmeniä vuosia käytössä olleet rokotetyypit ovat eri asia kuin ehdollisella myyntiluvalla vuoden verran käytössä ollut mrna-tyyppinen rokote.

Missä kohtaan sinulla ylittyy se kynnys, että rokote olisi voitu todeta riittävän turvalliseksi?

Vierailija
389/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6. Totesin ettei korona ole yhtä tappava kuin lepra ja ettei rokote suojaa 100% tartunnoilta, mikä on yleistä tietoa. Toin sen esiin perusteena sille, miksi en kannata pakkorokotuksia ja siten oikeuden rajoittamista päättää kehostaan. Samassa yhteydessä olen todennut että rokote kuitenkin ehkäisee vakavaa tautimuotoa ja kuolemaa. 

7. Olen todennut ettei esim tuberkuloosi-, tuhkarokko tai jäykkäkouristusrokotteen vastustamisessa ole järkeä, koska näyttö on niin aukoton ja pitkältä ajalta. Kuten sanoin, koronarokotteesta tehty tutkimus alkaa olla sekin laajinta. Sanoin toivovani pitkittäistä retrospektiivistä tutkimusta esim viiden vuoden ajalta sen takia, että loputkin huolet saataisiin poissuljettua. Se ei ole vielä mahdollista sen tähden koska aikaa ei ole kulunut viittä vuotta. En tarkoittanut sillä, että mielestäni tähän asti tehty tutkimus olisi riittämätöntä, olenhan sen perusteella kertonut siis _ottaneeni rokotteen_  Haluan korostaa agendaani sen takia, jos se oikeasti vaikutti siltä että yritin lietsoa ahdistusta. Päämäärä oli kuitenkin neutraalisti ja asiallisesti keskustella polarisoitumisen ehkäisemiseksi niistä asioista, mitkä aiheuttavat ahdistusta. Ja kohta vaikutan varmaan siltä, että ajan rokotemyönteistä propagandaa :D

8. Uskovani lähdekritiikkiin ja suositellut ihmisiä tarkastelemaan omaansa, jos huomaavat valikoivasti uskovansa lähteeseen vain silloin kun se on linjassa oman uskomuksen kanssa, mutta ignoraavan lähteen muut osat jotka ei siihen sovi. Miten tämä edistää minkäänlaista propagandaa?

Puhut että vihjaan jotain. Ehkä tulkitsit että vihjasin nimenomaan rokotevastaisten tutkimusten etsimiseen? Ehkä luulit että vihjasin kausaaliasetelman kyseenalaistamista jotenkin yksipuolisesti, tietyn ideologian varmistamiseksi? Jos tällä viittasit "vihjailuihini" niin se on kyllä aiivan oma tulkintasi. En ole missään kohdassa sanonut niin. Ja päin vastoin, vaikkei se ole edes oleellista mitä minä olen tehnyt, niin kerroin nykytutkimuksen valossa ottaneeni sen rokotteen: silti sanot rokotevastaiseksi?

Mielipiteeni on, ettei tutkimus ole tuloksensa veroinen, vaan tutkimusasetelman. Tulos voi olla aivan eri kuin tiedemaailma odotti, tai vaikka nollatutkimus, se on silti arvokas jos asetelma on vahva, mittarit valideja ja luotettavia, otoskoko riittävä jne. Mitä tahansa tutkimusta on voitava tarkastella kriittisesti vaikka tulos olisikin mieluisa. 

Mielestäni se ettei huolista voisi asiallisesti puhua, olisi enemmänkin propagandaa. Ei se, että myöntää olleensa/olevansa epävarma, ja reflektoimalla myös niitä asioita, mikä rokotteessa ihmisiä pelottaa. Mielestäni leimaava ja syyttelevä keskustelukulttuuri on johtanut kahtiajakautumiseen ja itseasiassa rokotemyönteisyyden laskemiseen. Toki, tämänkin kausaalisuhteen selvittämiseksi tarvitaan tutkimus, ei riitä maallikon tulkinta.

😅 nyt on kyllä kunnon nenä-hernekeitto👍

Vierailija
390/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole omaa tahtoa? Ja itsemääräämisoikeutta?

Et taida tajuta että ns. "rokote" on kokeellinen injektio joka tähtää negat. vaikutuksillaan lisääntymiselimiin ettei täällä enää lisäännyttäisi.

Ihmiset ovat sokeita ja tyhmiä.

Jaa, no selitäppä sitten miksi vanhuksia rokotetaan? Kun eivät voi muutenkaan enää lisääntyä, naiset siis.

Vierailija
391/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sen passin saa kun on kaksi rokotetta?

Se vaihtuu kohta 3 et on vihreä ja sen jälkeen 4 jne.

Vierailija
392/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää käyttäkö sitä passia niin meillä voi olla ihan pieni mahdollisuus saada vielä vanhat oikeutemme ja vapautemme takaisin. Meillä tarkoitan ihan kaikkia - rokotettuja ja rokottamattomia. Rokotetullakaan ei ole oikeudet annettu kuin määräajaksi. Miten ne meiltä yhtäkkiä vain vietiin? Kuka antoi luvan ne ottaa?

Sulla on elämässäsi myös velvollisuuksia, ei vain oikeuksia.

Miten niin "älkää käyttäkö sitä passia"? Aivan kummallinen kommentti! Mulla on sekä rokotukset että passi, ja käytän sitä lähes päivittäin, tietenkin. Teidän rokottamattomien kuvitelluista "oikeuksista" ja "vapauksista" en ole pätkääkään huolissani. Päinvastoin, on aivan oikein että niitä rajoitetaan, koska ette todellakaan ansaitse niitä! Näytän passiani ilolla kun tiedän, että tämä mariseva r-väki pysyy sen ansiosta kaukana...

Montako piikkiä tarvitset tulevaisuudessa että passi on vihreä.

Lue oma tekstisi ääneen ja mieti miltä kuulostaa. Oletko oikeasti noin ilkeä?

?? Mikä siinä oli ilkeää? Montako piikkiä tulevaisuudessa tarvitaan? Mitä väliä? Kaikki tähänastisetkin kansallisen rokotusohjelman mukaiset rokotukset ovat tarvinneet tehosteita, ihan oman aikataulunsa mukaan. Jos matkustan polioriskimaahan, joudun ottamaan tehosterokotuksen poliota vastaan, ja jos teen töitä ulkomailla rabies-alueella, joudun ottamaan tehosteen vesikauhua vastaan vaikka edellisistä olisi 10 vuotta aikaa. MPR-rokotekaan ei suojaa ilman myöhempiä tehosteita. En kerta kaikkiaan tajua mikä ongelma tässä tätä pandemiaa vastaan rokottamisessa oikein on. Joillekin. 

Jäykkäkouristusrokote on tehokas jopa 30 vuotta ja se on kehitetty oikeaa tautia varten. Jäykkäkouristuksen oireet ovat helposti tunnistettavia ja kamalia. 

Koronan oireet ovat flunssaoireita, jotka voivat aiheutua vaikka mistä. 

Jos koronarokotteet olisi alunperin tuotu vapaaehtoisina markkinoille ilman vihapuhetta, useampi olisi varmaan ottanut sen, mutta koronarokote näyttää olevan osa suurempaa yhteiskunnallista projektia eikä tautia välttämättä ole edes olemassa. Osa ihmisistä ei edes pelkää rokotteen haittavaikutuksia, vaan yhteiskunnallisia haittoja, jotka seuraavat siitä, että ihmiset suostuvat kaikkiin vaatimuksiin. Kansalaispistejärjestelmä, digiraha ja digivankila on selvästi tulossa ja suomalaiset emeritus-roottorit ja piispat puhuessaan näitä "maksa oma terveydenhuoltosi" puheita ovat selvästi sen kannalla. Ensimmäinen osa kansalaispisteytystä on rokotteet ja sitten esim.poliittiset mielipiteet, jotka eivät liitty rokotteeseen. Koko dystopian laatiminen kestää kuitenkin vuosia ja on paljon helpompi vastustaa sitä nyt, kuin jättää se meidän lastemme vastustettavaksi, kun se on kasvanut jo ihan uusiin mittoihin. 

Jos korona on todellinen, sitä voidaan hoitaa ivermektiinillä ja varhaishoitona voi itse käyttää erilaisia lisäravinteita. Pakkorokotusten ja pysyvien ihmisoikeusperuutusten ei pitäisi olla ensimmäinen askel, vaan ensimmäiseksi pitäisi laittaa laihdutus, ravinto ja elintasosairauksien hoito kuntoon. Vuoden 2017 tilaston mukaan 10% ihmisistä käyttää 70-80% kuntien terveyspalveluista ja todennäköisesti se on tämä sama kymmenys, joka makaa nyt flunssan takia sairaalassa; 2018 vuonna oli vielä kehopositiivisuuden ajat ja ihmisen terveysvalinnat olivat yksityisasia. Jos rokote toimii, niin riittää, että tämä 10% ottaa sen halutessaan. Minä en voi syödä mummoni lääkkeitä, jotta hän saisi tuplasuojan ja en voi myöskään ottaa rokotteita samalla perusteella. 

Mitä useampi ihminen ottaa rokotteet, sitä vähemmän oikeuksia meillä on. Päättäjille se on merkki siitä, että meidät saa raiskata seuraavaksi johonkin muuhun aukkoon. Singapore on tästä hyvä esimerkki; lähes 100% rokotekattavuus ja vaino rokottamattomia kohtaan kasvaa, ikään kuin yhtäkkiä muutama nuhapotilas olisi valtion suurin vihollinen eikä esim.elintasosairaudet. Kun päästään sataseen, keksitään Mullaburbs-variantti ja sen jälkeen Tsabbaduu-variantti, jotta rajoitukset saadaan pidettyä yhä päällä. Ensin 1. rokote piti riittää, sitten kakkosen ja sitten 80% kattavuuden piti riittää jne. Ensin annetaan vähän löysää, jotta teatteri ei paljastuisi ja sitten taas kiristetään vähän lisää. 

Olet siinä ihan oikeassa, että useiden ihmisten olisi syytä huolehtia paremmin peruskunnostaan.

Samaan aikaan tunnut kieltävän koronataudin olemassaolon ja uskovan hoitoihin, joiden teho vakavassa koronasairaudessa on nolla. Kuvittelet myös, että taudin vakava muoto kiertää hyväkuntoiset. Et myöskään ihan hahmota, että kun tartunta jossain lähtee leviämään, toimia tarvitaan heti. Siinä ei paljon ehdi odottelemaan elämäntapamuutoksia.

Ymmärrän hyvin pelon totalitaarisesta yhteiskunnasta. Sitä en ymmärrä, miten juuri tämä koronarokote on saanut pienen joukon ihmisistä raiteiltaan. Toistatte samoja mantroja kuin joku olisi ne teille syöttänyt. Oletko miettinyt, miksi joku voisi haluta, että tietynlainen kansanjoukko käyttäytyisi pandemiassa itselleen kuolemanvaaran tuottavalla tavalla? Ja tarkoitan siis nyt niitä, jotka eivät ota rokotetta.

Miten sinä toimisit, jos oikeasti vastaisit kaikkien suomalaisten terveyden suojelemisesta?

Vierailija
393/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliitti onnistunut tehtävässään,ensin vanhukset,sitten risryhmäläiset,aikuiset ja viimeisenä lapset!

Vierailija
394/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ajaa ihmisiä pelkkään huijaamiseen. Kun yhdellä kaveriporukassa on korona, hän käy muiden kelakorttien kanssa testeissä jotta kaveritkin saisivat nimiinsä positiviisen tuloksen ja koronapassin. Ja rohkeimmat ottavat koronarokotteita itsensä lisäksi myös muille.

Järjestelmä ajaa tällaiseen toimintaan. Pahempaa on vielä luvassa. Silloin on tosi kyseessä kun perheitä ajetaan nurkkaan viemällä leipä pois pöydältä.

Hävetkää. Joulukin lapsiperheisiin tulossa. Tavallinen työläinen ei pääse enää kirjastoon lapsen kanssa. Hävetkää.

Hävetkää ketkä? Rokotetut vai? En tiedä missä tuppukylässä asut, mutta kyllä täällä Helsingissä ainakin pääsee työläiset kirjastoon sekä lapsen kanssa että ilman:). Mistäköhän koloista nämäkin menninkäiset oikein ovat ryömineet...

pääseekö lapsen kanssa kirjaston satutunnille ilman passia? ei pääse.

Vierailija
395/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaatii kyllä rohkeutta avautua tuosta täällä, kun tietää, paljonko täällä on noita rokotehulluja, jotka tulevat heti ahdistelemaan...

haluan vain että muut samassa asemassa olevat tietävät, että eivät ole yksin. Monia ahdistaa, todella paljon. Haluan täältäkäsin vain kertoa, että ei hätää meitä on muitakin ja me vielä selvitään. Tämä maa selviää.

Ap

Kiitos, että uskalsit avata ketjun, ap. Olen itsekin rokottamaton ja molemmat harrastukseni tulevat luultavasti jäämään tauolle, jos koronarajoitukset täällä vielä kiristyvät. Minulla ei ole tällä hetkellä juuri muuta kuin nuo harrastukset, töitä ei ole. Varmaan joku tulee sanomaan, että pikku juttu, mutta kyllä tuo tuntuu suht. isolta menetykseltä itselleni kuitenkin. Koitetaan jaksaa siitä huolimatta.

Menetät harrastuksesi eikä sulla ole töitä. Tosi surkea tilanne. Keksit sitten jotain puuhasteltavaa kotona, muuallehan ei passittomalla juuri ole asiakkaan.

Vierailija
396/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan massahysteerisiä ja massa psykoosia,itse ottanut neutraalin asenteen, tää korona touhu paljastunut ihmisten julmimmat puolet, aivan järjetöntä käytöstä,jolle ei tunnu löytyvän syytä muutakuin se rokotus, rokotteissa on fyysisen terveyden rapistumisen lisäksi jotain muuta mikä saa ihmiset käyttäytymään kuin raivotautiset villieläimet, oikeasti,muuta syytä en keksi.

Rokottamattomat käyttäytyvät myös kuin raivotautiset villieläimet, niin millä tämän selität?

Vierailija
397/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliitti onnistunut tehtävässään,ensin vanhukset,sitten risryhmäläiset,aikuiset ja viimeisenä lapset!

Mikä eliitti?

Vierailija
398/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että joku asia ei ole edes vaihtoehto. Kertoo, ettet edes ole pohtinut asiaa kunnolla monelta kantilta.

Itse saan kohta kolmannen rokotteen, ja olen käynyt tänä syksynä paitis normaalisti lähitöissä myös harrastuksissani, ulkomailla, ravintoloissa ja teattereissa eli normia elämää elän, suosittelen =)

Perheenäiti minäkin

Minusta se, että joku ei ole vaihtoehto kertoo aika paljon siitä mitä oma sisin sanoo. On olemassa asioita, joita en tekisi koska tiedän ja tunnen sen olossani jo ennakkoon, että siinä kävisi huonosti.

Olen tehnyt samoja asioita kuin sinäkin koko syksyn, paitsi käynyt ulkomailla koska minusta nyt ei ole todellakaan oikea aika matkustaa minnekään vaan pitää huolta lähiympäristöstä mahdollisimman hyvin.

Ei tämä valinta ole minulta estänyt mitään. Lapset ovat olleet vaan onnellisia, kun olen kertonut valinnastani olla ottamatta rokotetta. He ovat kuulleet omilta kavereiltaan jo tarpeeksi haittavaikutuksista.

Vierailija
399/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perheenäiti minäkin

Minusta se, että joku ei ole vaihtoehto kertoo aika paljon siitä mitä oma sisin sanoo. On olemassa asioita, joita en tekisi koska tiedän ja tunnen sen olossani jo ennakkoon, että siinä kävisi huonosti.

Olen tehnyt samoja asioita kuin sinäkin koko syksyn, paitsi käynyt ulkomailla koska minusta nyt ei ole todellakaan oikea aika matkustaa minnekään vaan pitää huolta lähiympäristöstä mahdollisimman hyvin.

Ei tämä valinta ole minulta estänyt mitään. Lapset ovat olleet vaan onnellisia, kun olen kertonut valinnastani olla ottamatta rokotetta. He ovat kuulleet omilta kavereiltaan jo tarpeeksi haittavaikutuksista.

Tämä siis Ap

Kiitos kaikille vastauksistanne. Erityisesti muut kansskulkijat, tämä on yhdistänyt ihmisiä ihan ennennäkemättömällä tavalla. En ole koskaan elämässäni kuulunut mihinkään vähemmistöön ja se miten se yhdistää ihmisiä on ainutlaatuista. Tosin meidän rokottamattomien joukkoon mahtuu avosylin keskustelemaan myös rokotetut, jotka ovat alkaneet kyseenalaistaa asioita. Minusta tällä porukalla on ollut pääsääntöisesti tosi ymmärtäväinen sydän.

Vierailija
400/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajaa, vaikka en pystykään samaistumaan ahdistukseen.

Olen syrjäseudulla asuva introvertti, eikä ystäviäkään ole.

Sukulaisista fifty fifty on ottanut k-rokotteen, mutta sen ottaneet eivät ole minua, miestäni ja lastani tuominneet. Näemme edelleen normaalisti.

Uutisten lukemisen lopetin kun tämä voimakas syyllistäminen alkoi pahentua.

En käytä alkoholia, joten baarit eivät kiinnosta.

Ruoan tykkään syödä rauhassa kotona, en kaipaa ravintolan hälinäänkään.

Liikuntaan en tarvitse kuntosaleja tai uimahalleja. Samoilen omilla pelloilla ja metsissä. Kesällä täytämme pihaan uima-altaan.

Kummallista, kun rokotetut kuvittelevat kaikkein rokottamattomien kärsivän hirveitä tuskia siitä kun ei pääse viihteelle.

Olette väärässä.

Moni meistä on kotioloissa viihtyvä introvertti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä