Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta
Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?
Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.
Kommentit (1382)
Mites luulet, että maailma nyt makaisi, jos kukaan ei sitä rokotetta olisi ottanut. Mikä olisi tilanne sairaanhoidossa nyt?
Miksei rokotus ole vaihtoehto?
Vastaus omin sanoin kiitos
Vaatii kyllä rohkeutta avautua tuosta täällä, kun tietää, paljonko täällä on noita rokotehulluja, jotka tulevat heti ahdistelemaan...
Herätys. Hoitajat ja käytännössä kaikki sairaaloissa ja vanhustenhoitokodeissa yms sote-alalla työskentelevät tuhannet ja tuhannet ottaa esim influenssapiikin joka vuosi. Lasten parissa työskentelevät ottaa hinkuyskärokotteen säännöllisesti. Mikä niissä on ongelma, taidat itse tehdä omasta elämästä vaikeaa. Näytät huonoa esimerkkiä lapsillesi, vai onko niitäkään rokotettu?
Vierailija kirjoitti:
Saan niin pahoja reaktioita jo pelkistä lääkkeistä, että en uskalla. Uskon että rokote olisi minulle pahempi kuin itse sairaus.
Jo nyt on selvää että vaaditaan vähintään kolme rokotetta, joiden teho kestää aina pari kuukautta eteenpäin. En halua lähteä siihen mukaan. En tiedä mitä se tekee elimistölle ja haluan pysyä terveenä näin luonnollisesti. Pidän itsestäni muutenkin tosi hyvää huolta.
Jos tulee ns. vanhanmallinen rokote lupaan harkita. Tätä en.
Vierailija kirjoitti:
Herätys. Hoitajat ja käytännössä kaikki sairaaloissa ja vanhustenhoitokodeissa yms sote-alalla työskentelevät tuhannet ja tuhannet ottaa esim influenssapiikin joka vuosi. Lasten parissa työskentelevät ottaa hinkuyskärokotteen säännöllisesti. Mikä niissä on ongelma, taidat itse tehdä omasta elämästä vaikeaa. Näytät huonoa esimerkkiä lapsillesi, vai onko niitäkään rokotettu?
Tottakai, lapset ovat saaneet kaikki rokoteohjelman mukaiset suositellut rokotteet. En ole koskaan aiemmin kyseenlalaistanut edes näitä asioita, mutta tämä veti heti jarrut kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika vetäytyä tästä rokotettujen yhteiskunnasta? Voitte muiden rokottamattomien kanssa rakentaa oman hiekkalaatikkonne jonnekin, vaikkapa Kainuun syrjäseuduilta luulisi löytyvän tilaa… ai miksi ei?
Tykkäsin tästä viestistä, koska kyllä, se olisi ihanaa.
Ap
Olen rokottamaton. Ei yhtään häiritse toi rokottamattomiin kohdistuva viha ja kauna. Olen tehnyt oman valinnan ja päätöksen etten rokotetta tule ottamaan. Kenellekään muulle se ei kuulu.
Huomannut korona aikana miten ilkeitä ja ymmärtämättömiä ihmiset ovat . Oma mielipide ja toiminta on ainoa oikea .
Vierailija kirjoitti:
Vaatii kyllä rohkeutta avautua tuosta täällä, kun tietää, paljonko täällä on noita rokotehulluja, jotka tulevat heti ahdistelemaan...
haluan vain että muut samassa asemassa olevat tietävät, että eivät ole yksin. Monia ahdistaa, todella paljon. Haluan täältäkäsin vain kertoa, että ei hätää meitä on muitakin ja me vielä selvitään. Tämä maa selviää.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko aika vetäytyä tästä rokotettujen yhteiskunnasta? Voitte muiden rokottamattomien kanssa rakentaa oman hiekkalaatikkonne jonnekin, vaikkapa Kainuun syrjäseuduilta luulisi löytyvän tilaa… ai miksi ei?
Tykkäsin tästä viestistä, koska kyllä, se olisi ihanaa.
Ap
Just do it! Et tarvitse rokotettuja mihinkään!
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä ongelmaa. Ahdistukseesi on ratkaisu: Rokote.
Sitten ahdistaa kun meni painostuksen alla tekemään jotain mitä ei halunnut tehdä.
Kymmeniä vuosia käytössä olleet rokotetyypit ovat eri asia kuin ehdollisella myyntiluvalla vuoden verran käytössä ollut mrna-tyyppinen rokote.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saan niin pahoja reaktioita jo pelkistä lääkkeistä, että en uskalla. Uskon että rokote olisi minulle pahempi kuin itse sairaus.
Jo nyt on selvää että vaaditaan vähintään kolme rokotetta, joiden teho kestää aina pari kuukautta eteenpäin. En halua lähteä siihen mukaan. En tiedä mitä se tekee elimistölle ja haluan pysyä terveenä näin luonnollisesti. Pidän itsestäni muutenkin tosi hyvää huolta.
Jos tulee ns. vanhanmallinen rokote lupaan harkita. Tätä en.
Kunhan sitten hoidatkin itsesi ns. luonnollisesti. Ethän kuitenkaan tiedä, mitä kaikkea myrkkyä ne siellä sairaalassakin sinulle antavat muka "parantaaksesi". Kun korona alkaa ahdistaa henkeä, niin vedä sitten niitä luonnon yrttejä ja ota yhteys kuolleisiin, joilta saat vielä lisää neuvoja.
Kaikki hyvin sitten. Kunhat et vain makaa kuukautta viemässä tehohoitopaikkaa esim. sydänsairailta ja 30 000 vuorokausihintaan, jonka maksaa muut. Ja ole viemässä hoitajilta ansaittua joululomaa ja kuormittamassa lastensuojelua, joka joutuu huolehtimaan lapsistasi, kun sinä makaat sairaalassa.
Olen perheenäiti. Olisin suojautunut hyvin koronalta ja ollut ilman rokotetta, ellei minulla olisi lapsia, jotka voivat tuoda koulusta koronan. Otin kaksi annosta koronarokotetta vähän vastentahtoisesti, mutta kuitenkin omalla päätökselläni. Mieluummin olisin ottanut lapset etäkouluun, sillä asumme pahimmalla leviämisalueella ja koronaa on ollut monella juuri koulussa! Olen vihainen tyhmille ja epäloogisille ihmisille, jotka välillä ottavat isoja riskejä ja vain toisinaan yrittävät torjua koronaa.
Olen parantanut fyysistä kuntoani, käyttänyt FFP2-maskeja ja karsinut turhat menot pois. Käytännössä vain lapset voivat tartuttaa. Ruuat tilaan netin kautta ja meillä on etätyöt. Kolmatta rokotetta tulen harkitsemaan hyvin kauan, sillä en ole ennen koronaakaan pitänyt elämisen arvoisena sellaista todellisuutta, joka vaati rokotteita joka vuosi! En ole koskaan ottanut esim. influenssarokotetta, mutta olen sairastanut ainakin kahdesti, kun lapset ovat minuun tartuttaneet. Ennen lapsia minulla oli vahva vastustuskyky. En ole tarvinnut antibioottikuuria kymmeniin vuosiin. Minulla lienee melko hyvät mahdollisuudet selvitä koronan sairastamisesta, mutta mieluummin kiitos ei!
Vierailija kirjoitti:
Huomannut korona aikana miten ilkeitä ja ymmärtämättömiä ihmiset ovat . Oma mielipide ja toiminta on ainoa oikea .
Tämä tavallaan. Mietin itsekin asiaa itsekin miten kriisissä suurinosa ihmisistä taantuu täysin. Aluksi vessapaperi raivo ja sitten sota rokottamattomia vastaan. Ja toisaalta hörhötkin muuttuvat vielä hörhömmiksi. Muistuttaa minua aina dokumenteista uppoavista laivoista, joissa ihmiset alkavat tekemään kaikkea epäloogista paniikissa ja unohtavat ihmisyytensä täysin.
Oma asiani rokottamattomuuteeni kirjoitti:
Olen rokottamaton. Ei yhtään häiritse toi rokottamattomiin kohdistuva viha ja kauna. Olen tehnyt oman valinnan ja päätöksen etten rokotetta tule ottamaan. Kenellekään muulle se ei kuulu.
Niinpä, tähän yritän minäkin sopeutua. Jokaisen oma valinta ottaako rokotetta ja jos minä tietämättäni sellaiseen ihmiseen koronan rokotettuna tartutan niin siitä ei pitäisi mitään tunnontuskia tulla.
Toki toivon, että etenkin rokottamattomat käyttäisivät niitä parempia maskeja mutta sekin on heidän oma valintansa.
Kaiken tän nolouden keskellä nolointa on se, kun kaiken maailman kassamyyjät ja lähärit alkavat leikkiä asiantuntijaa ja arvioimaan, mikä rokote nyt on turvallinen ja mikä ei. :D
Kuvittelevat raukat olevansa fiksumpia kuin lukuisat asiantuntijat ympäri maailman.
Juuri ne kaikkein tyhmimmät luulevat olevan viisaampia. :D
Fiksu ihminen ymmärtää rajallisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Ap, käy lukemassa mungolifen postaus aiheesta ja kommentit. Meitä on monta ❤️
Nyt saa testin jo monessa paikkaa 35€, voimassa 72h eli noin 50h aikaa tehdä kaikkea.
Itse tykkään lukemisesta ja metsäiäilystä, mutta lasten takia aion välillä hyödyntää tuota negaa. Esim ravintolat ja uiminen.
Mistä saa testin 35€ hintaan?
t. Toinen rokottamaton
En ymmärrä ongelmaa. Ahdistukseesi on ratkaisu: Rokote.