Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta
Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?
Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.
Kommentit (1390)
Lähtökohtaisesti viruspandemian sattuessa otetaan se piikki ja eletään rajoitusten mukaan jos sellaisia on. Tämä on itsestäänselvä lähtökohta. Se on eri asia sitten jos pelkää salaliittoja mutta kuten nähtiin niin melkein kaikki otti piikit ja ovat edelleen hengissä. Rokottamattomille kävi joskus huonommin. Piikistä ei seurannut mitään ikävää.
"Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta
Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?
Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.
Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa."
Nyt ei enää ahdista, kun koronasta selvittiin, eikä ole riskiä mRNA-liemien aiheuttamista tuhoista elimistössä 👍
2021 otin kaikki mahdolliset rokotteet. Kolme koronaa ja influenssa 1,5v sisään, laihduin 110kg -> 79kg ja minulla todettiin anemia. Sen jälkeen en ole rokotuksia ottanut enkä ole ollut kipeänäkään, ei edes pientä flunssaa.
Vierailija kirjoitti:
Lähtökohtaisesti viruspandemian sattuessa otetaan se piikki ja eletään rajoitusten mukaan jos sellaisia on. Tämä on itsestäänselvä lähtökohta. Se on eri asia sitten jos pelkää salaliittoja mutta kuten nähtiin niin melkein kaikki otti piikit ja ovat edelleen hengissä. Rokottamattomille kävi joskus huonommin. Piikistä ei seurannut mitään ikävää.
Olen eri mieltä. Vasta piikkien jälkeen koronakuolemat Suomessa raketoivat.
Marraskuu 2023 998 koronakuolemaa hieman piikityskierroksen jälkeen. Kun piikitys loppui, loppuivat myös koronakuolemat. Useat Covid-19 tartunnat rokottamattomille ja rokotetuille antoivat pikkuhiljaa immuniteetin ja tauti on yhä lievempi, ellei ole riskiä lisääviä perussairauksia kuten muidenkin infektioiden kohdalla.
Koronavirus COVID-19 tilanne Suomessa
https://www.koronatilastot.fi/fi/sairaala/
THL Sampo-tilastoista kuolemat rokotestatuksen mukaan voi katsoa miten 75-95% koronakuolemista on täysannoksen saaneilla. Huonokuntoisimpiahan ei voitu edes rokottaa.
Oli ne kauheita aikoja , pelottelua ja syyllistämistä . Jälkikäteen tuntuu uskomattomalta. Vieläkin vähän ahdistaa ja elämä pelottaa.
Katsopa nyt THL Sampo listauksesta koronaan kuolleet rokotestatuksen mukaan 1/2022 - 3/2023 niin huomaat että 85-95% kuolleista on rokotettuja, päöosa täyden annoksen kuolemaa ennen saaneita.
Tämän takia koko tilastointi lopetettiin maaliskuussa 2023, koska tilanne näytti rokotettujen osalta hyvin surulliselta. Muistakaa että kaikkein sairaimpia ja pahimpia riskiryhmiä ei edes voitu koronarokottaa, joten harvoissa kuolleissa rokottamattomissa on näitä tosihuonokuntoisia mukana.
Sampo on THL:n ylläpitämä joten sen luvut ovat oikeita.
Virallinen kuukausitilasto löytyy täältä:
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_cov…
Vierailija kirjoitti:
Katsopa nyt THL Sampo listauksesta koronaan kuolleet rokotestatuksen mukaan 1/2022 - 3/2023 niin huomaat että 85-95% kuolleista on rokotettuja, päöosa täyden annoksen kuolemaa ennen saaneita.
Tämän takia koko tilastointi lopetettiin maaliskuussa 2023, koska tilanne näytti rokotettujen osalta hyvin surulliselta. Muistakaa että kaikkein sairaimpia ja pahimpia riskiryhmiä ei edes voitu koronarokottaa, joten harvoissa kuolleissa rokottamattomissa on näitä tosihuonokuntoisia mukana.
Sampo on THL:n ylläpitämä joten sen luvut ovat oikeita.
Virallinen kuukausitilasto löytyy täältä:
https://sampo.thl.fi/pivot/prod/fi/epirapo/covid19inci/fact_epirapo_cov…
Toivottavasti faktat ei ahdista ja aiheuta sensurointihaluja. Totuus kun ei pala tulessakaan.
HS - Tilastokeskus: Suomessa kuoli marraskuussa ennätyksellisen paljon ihmisiä
8.12.2023
https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000010046339.html
"Kuolleiden määrässä on havaittu voimakas nousu, kertoo Tilastokeskus.
Suomessa kuoli marraskuussa ihmisiä ennätystahtia, tiedottaa Tilastokeskus.
Kuolleiden määrä oli huomattavan korkea kuluvan vuoden viikkojen 45–47 aikana. Tämänhetkisten tietojen mukaan viikolla 47 kuoli yhteensä 1 225 ihmistä. Kyseessä on marraskuun 20. päivänä alkanut viikko.
Lukujen odotetaan kasvavan entisestään tulevina viikkoina, kun ne tarkentuvat uusilla tiedoilla.
”Jo nyt voidaan arvioida, että kuolleiden määrä viikolla 47 tulee varmasti nousemaan uuteen ennätykseen”, Tilastokeskuksen yliaktuaari Markus Rapo arvioi tiedotteessa."
Marraskuussa 2023 huimat 998 todennettua koronakuolemaa, pandemian ajan kuukausikohtainen Suomen Ennätys.
Muistakaa että tedteissä testataan piikkiproteiini, jota koodaa elimistössä myös mRNA-piikitys covid-tartunnan lisäksi.
Kuolleisuus oli Eurostatin mukaan ylivoimaisesti Euroopan korkein. Hieman aiemmin oli ollut koronarokotuskierros, jossa medioiden otsikoiden mukaan jopa jonoissa tapeltiin piikille pääsystä.
Tämän jälkeen koronarokoteannosten antamista alettiin rajoittamaan, eikä sitä annettu enää perusterveille lapsille, nuorille tai työikäisille. Sitä ei vähän myöhemmin saanut enää myöskään kaikki työikäiset riskiryhmiin kuuluvat edes tahtoessaan, mm. annoksia janoava työtoverini ei saanut pyytäessäänkään tehosteannosta, liian terve tuttuun ja turvalliseen.
Koronarokotusten hiipumisen jälkeen myös Tanskan tähtipelaajan Christian Eriksenin jalkapallon EM-kisoista kesäkuusta 2021 alkaneet nuorten urheilijoiden suorilta jaloilta putoilut sydänkohtauksissa loppuivat. Piikityksethän alkoivat alkuvuodesta 2021.