Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen rokottamaton ja elämä tuntuu ahdistavalta

Vierailija
10.12.2021 |

Rokotus ei ole vaihtoehto. Olen perheenäiti ja lasten takia haluan jaksaa tämän kaiken läpi kunnialla. Nyt kuitenkin tuntuu, että voimat loppuu tähän vihamieliseen ilmapiiriin ja sadistiseen yhteiskuntaan. Joka päivä mietin, miten tämä on voinut mennä näin pahaksi?

Pakkorokotuksella uhkaillaan, eli loppuelämän ajan kerran vuodessa piikki, niinkö? Miksi ottaisin edes ekaa kun jo nyt tiedän että vasta kolmas toimii - hetken aikaa.

Alan kohta tukkia terveydnehoitoa kaiken muun kuin koronan takia, minua ahdistaa ja tiedän etten takuulla ole ainoa.

Kommentit (1382)

Vierailija
361/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen rokottamaton mutten osaa kokea asiasta mitään ahdistusta. Mediassahan sitä pakotusta riittää mutta jättää vaan lukematta, helppoa. Ja muille ihmisille oma rokotustilanne ei kuulu, olen itse kertonut lähimmäisille mutta en kaikille työkavereille niin kuin en muistakaan terveysasioistani. Ihan hyvin on tähän mennessä rokottamattomanakin voinut elää, ja niin kauan myös pysyn kuin on mahdollista käydä töissä ja kaupassa.

Vierailija
362/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei rokotus ole vaihtoehto?

Vastaus omin sanoin kiitos

Saan niin pahoja reaktioita jo pelkistä lääkkeistä, että en uskalla. Uskon että rokote olisi minulle pahempi kuin itse sairaus.

Jo nyt on selvää että vaaditaan vähintään kolme rokotetta, joiden teho kestää aina pari kuukautta eteenpäin. En halua lähteä siihen mukaan. En tiedä mitä se tekee elimistölle ja haluan pysyä terveenä näin luonnollisesti. Pidän itsestäni muutenkin tosi hyvää huolta.

Jos tulee ns. vanhanmallinen rokote lupaan harkita. Tätä en.

Novavax on tulossa pian, se on vanhanmallinen protein based -rokote. Samanlainen kuin hepatiittirokotteet. Erittäin turvallinen, riskittömämpi kuin mRNA.

Esim. koronaekspertti Dr. Anthony Fauci on sanonut että ei ota mRNA-boosteria vaan odottaa novavaxia:

Tätä lupaavampaa kommenttia ei ole, kun rokote-ekspertitkin hehkuttavat juuri pian hyväksynnän saatavaa Novavaxia näin.

Heti kun tämä tulee saataville niin minäkin otan tämän. Luultavasti 2022 alussa.

Minäkin tällaisena antivaxxerina aion ottaa Novavaxin rokotteen. Säästän mielelläni Pfizerin tekeleen mrna-vouhkaajille.

Erikoista että täällä alapeukutetaan kommentteja joissa mainitaan vihdoin tulevan hyvä rokote markkinoille ja kuinka iso prosentti aikoo ottaa tämän.

Miksi tästä ei pidetä?

Jotenkin kummallista, että mRNA-rokotetut eivät tykkää siitä että muutkin ei ota samaa vaan ottavat erilaisen. Mikä tässä ilmiössä on taustalla?

PS. Novavaxia voi sekoittaa Pfizerin kanssa, joten Novavax sopii (turvallisempana) boosterina pfizer-rokotetuillekin.

En usko että rokotetut alapeukuttavat, todennäköisemmin rokottamattomat. Itse ainakin kiinnostuin, toivottavasti tuo on saatavilla ensi keväänä/kesänä kun pitäisi boosteri ottaa. Hyvä että on vaihtoehtoja, ehkä jokaiselle löytyy se oikea niiden joukosta.

Kyllähän se niin on, että suurin kattavuus rokotuksissa on maissa joissa on täydellinen vapaaehtoisuus ja on rokotteita mistä valita.

Pakkomekanismit ovat nimenomaan haitallisia saamaan ihmisiä rokottautumaan.

Tässä pitäisi puhua rokotuksista ihan eri tyyliin eli täysi vapaaehtoisuus mutta jos otat rokotteen niin olet sen jälkeen "VIP-ihminen" etkä vain tavallinen. Näin se olisi vapaaehtoista eikä syrjivää mutta silti motivoisi joitain ihmisiä.

Luin että joissain maissa harkitaan ihmisille maksamista jos ottavat rokotteen, tällainen ainakin motivoisi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei rokotus ole vaihtoehto?

Vastaus omin sanoin kiitos

Saan niin pahoja reaktioita jo pelkistä lääkkeistä, että en uskalla. Uskon että rokote olisi minulle pahempi kuin itse sairaus.

Jo nyt on selvää että vaaditaan vähintään kolme rokotetta, joiden teho kestää aina pari kuukautta eteenpäin. En halua lähteä siihen mukaan. En tiedä mitä se tekee elimistölle ja haluan pysyä terveenä näin luonnollisesti. Pidän itsestäni muutenkin tosi hyvää huolta.

Jos tulee ns. vanhanmallinen rokote lupaan harkita. Tätä en.

No kun se vanhanmallinen rokote aiheutti ne narkolepsiatapaukset, ei tämä uudenmallinen. Vähän nyt järkeä peliin rokotekriitikot.

Vierailija
364/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites luulet, että maailma nyt makaisi, jos kukaan ei sitä rokotetta olisi ottanut. Mikä olisi tilanne sairaanhoidossa nyt? 

Makaisin vapaamatkustajana niin kuin nytkin.

Vierailija
365/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin kuulla joltain rokotetulta passin kannattajalta miten odottaisit siinä tilanteessa ihmisen toimivan joka on saanut elinikäiset haitat sikainfluenssa piikistä eikä halua enää riskeerata kehoaan yhtään enempää? Anyone?

En tunne ketään. Montako sellaista itse tunnet?

Minä tunnen nuo kaksi alakerran kaksos poikaa tästä talosta, ja serkun poijan. Aika monta tapausta siis tiedän, ja  juuri tarpeeksi etten ikinä ole armeijan jälkeen piikkiä ottanut, intissäkään olisi vapaaehtoisesti ottanut. Enkä meinaa ottaa nytkään ensimmäistäkään k-piikkiä. Vaarattomaan nuhaan ei rokotetta tarvita.

No hyvä, yksi teikäläinen vähemmän kuormittamasta yhteiskuntaa.

Vierailija
366/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen rokottamaton mutten osaa kokea asiasta mitään ahdistusta. Mediassahan sitä pakotusta riittää mutta jättää vaan lukematta, helppoa. Ja muille ihmisille oma rokotustilanne ei kuulu, olen itse kertonut lähimmäisille mutta en kaikille työkavereille niin kuin en muistakaan terveysasioistani. Ihan hyvin on tähän mennessä rokottamattomanakin voinut elää, ja niin kauan myös pysyn kuin on mahdollista käydä töissä ja kaupassa.

minä en ota silloinkaan vaikka tulisi työpaikalla tai kauppaan sulku. Olisin vain enemmän huolissani mitä ihmettä on tapahtumassa enkä todellakaan halua olla osallisena tässä.

Vierailija
367/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapseni 6v. kaverin täysin perusterve ja alle 40v. äiti makasi teholla. Rokottamaton, tietenkin. Ei tarvinnut rokotetta kun on perusterve, hoikka, hyväkuntoinen. No, ei ole enää kuin riutuneen hoikka. Keuhkot pysyvästi vaurioituneet, ei jaksa edes ulkona käydä. Hyvä kun vessaan saa itsensä hilattua, silloinkin pitää pitää tauko sohvalla. On ollut jo useamman viikon kotona. Miehensä sai myös pahan taudin, mutta ei joutunut osastolle sentään. Hänkin heikossa hapessa edelleen. Ikää en tiedä, arvioisin alle 40v. hänkin.

Tämäkö on lapselle parempi vaihtoehto kuin rokotettu vanhempi? Lapsi oli tuon ajan sukulaisten hoivissa ja edelleen ilmeisen pois tolaltaan, kun ennen reipas lapsi on jatkuvasti itkuinen eskarissa jne.

Siinä on monen elämä pilalla täysin turhaan. Voisi tosiaan niitä lapsia ajatella. Opettajana tiedän vastaavia tapauksia. Miettikäähän, miltä lapsesta tuntuu silloin, kun hän on vienyt tartunnan kotiin ja käy noin.

Vierailija
368/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://banned.video/watch?id=61b035cce54a110e27cf00d2

UK Coroner warns World Of Vaccine Deaths Increasing

Laitappa seuraavan kerran SUOMENKIELINEN sivusto, jossa kerrotaan mitä kaikkea pahaa rokote tekee. Aina nämä foliot laittaa näitä englanninkielisiä sivustoja. Sitten uskovat vielä niihin.

Vierailija
369/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel.

Vierailija
370/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa minulle.On kaksi hoitajaa toinen rokotettu ,toinen rokottamaton,kumpikin työskentelee samalla osastolla.Rokotettu kantaa tietämättään lievä oireista koronaa ,rokottamaton on terve.Potilas turvallisuuteen vedoten rokottamaton terve potkitaan ulos.1/2

Vierailija
371/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei @yleuutiset tai @iltasanomat tai muu media tee isoa hoitohenkilökunnan haastattelua k-piikin kieltäytymisestä? Heitä on 32000. Lisäksi 56000 ei ole ottanut toista rokotetta. Miettikää tuota määrää. Heillä on tähän syynsä. Nämä saavat siis lähteä virasta ja se on iso pommi.

Vierailija
372/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan olet itse oman päänsärkysi tilannut. Ja tiedoksesi että se vain kasvaa siinä kohtaa kun sairastut ja päädyt sairalaan. Toipuminen on pitkä ja raskas ja vielä pidempään ahdistaa jos saat kaveriksesi long-covidin. Meillä juuri kaksi työntekijää jäivät toistaiseksi kokonaan pois töistä kuntoutustuelle long-covidin takia eli olepa vaan siinä sitten perheen äitinä pää kainalossa.

Vierailija
373/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviä uutisia, FDA ei onnistunutkaan salaamaan koronarokotetestien tuloksia 55 vuodeksi! Ensimmäiset paljastuneet dokumentit rokotuskuolemista kertovat karua kieltä, 3kk ja 1200 raatoa. #pakkorokotus vieläkin suunnitteilla @SuomenEduskunta? MIKSI? #Karma https://t.co/LwTl33y99p

Tämä on niin älytön provo että voi tosisanne olla, hyvää päivää sentään aikuiset ihmiset.

Vierailija
374/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa minulle.On kaksi hoitajaa toinen rokotettu ,toinen rokottamaton,kumpikin työskentelee samalla osastolla.Rokotettu kantaa tietämättään lievä oireista koronaa ,rokottamaton on terve.Potilas turvallisuuteen vedoten rokottamaton terve potkitaan ulos.1/2

Olet väärässä. Tuossa skenaariossa rokotettu todennäköisesti ei kanna koronaa. Ja tuo rokottamaton on kohta lähdössä, koska on itsepäinen, netin salaliittoteoreetikoiden indoktrinoima hölmö, joka ei kehotuksista huolimatta aio ottaa rokotetta. Omien sanojensa mukaan kukaan ei ole hänelle mitään tästä asiasta koskaan puhunut, ihan itse on omilla aivoillaan ajatellut.

Vierailija
375/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamaton toimi täydessä ymmärryksessä ja otti riskin.

Vierailija
376/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en usko noiden rokotettujen stooreja "kaverin äitin kaima rokottamaton teho hoidossa ja hengityskoneessa" yms shittiä,enpä itse tiedä tai tunne tai kuullut että kukaan rokottamaton "taistelee hengestään"

Suurin osa rokottettujen kertomuksista on keksittyjä!

Tarkoitit ehkä kuitenkin rokottamattomia?

Vierailija
377/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hankkiutua köyden jatkoksi jos rokottamattomuus ahdistaa. Koronaan kuolet kuitenkin.

Vierailija
378/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin en usko noiden rokotettujen stooreja "kaverin äitin kaima rokottamaton teho hoidossa ja hengityskoneessa" yms shittiä,enpä itse tiedä tai tunne tai kuullut että kukaan rokottamaton "taistelee hengestään"

Suurin osa rokottettujen kertomuksista on keksittyjä!

Lisää älykköjä. Kuitenkin sairaaloiden tilastot puhuvat selkeästi teitä vastaan.

Vierailija
379/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota nyt vaan pelle se rokotus. Juo sitä hopeavettä sitten, kun olet saanut kasvatettua lapsesi aikuisiksi.

Vierailija
380/1382 |
10.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken tän nolouden keskellä nolointa on se, kun kaiken maailman kassamyyjät ja lähärit alkavat leikkiä asiantuntijaa ja arvioimaan, mikä rokote nyt on turvallinen ja mikä ei. :D

Kuvittelevat raukat olevansa fiksumpia kuin lukuisat asiantuntijat ympäri maailman. 

Juuri ne kaikkein tyhmimmät luulevat olevan viisaampia. :D

Fiksu ihminen ymmärtää rajallisuutensa. [/quote

Voivoi! Huippukoulutetut tutkijat ovat erimieltä koronarokotteista, eikö tuo nyt ole tullut jo selväksi?

Miten se uutinen jossa kerrottiin kolmesti rokotetun saaneen koronan, nämä tiedon kertojat olivat kaikkein tyhmimpiä eikö vain? Vai miten se menee?

Rokotteen tarkoitus on hillitä tartuntoja ja tehdä

siitä normaalin flunssan kaltainen ehkäisemällä vakavaa tautimuotoa. Tämä on asia jota kertakaikkiaan jotkut meistä eivät pysty sisäistämään.

Flunssa ja korona häviävät molemmat niistämällä paperiin, jos perusterveys ravinnon ja laihdutuksen suhteen on kunnossa. Toki joskus ihminen kuolee salamaniskuun tms. älytöntä, mutta ei kai kaikkien elämäniloa voida peruuttaa sen takia?

Jos olet lihava alkoholisti, saatat saada "vakavan tautimuodon" flunssasta. Eli toisin sanoen keskitytään jäävuoren huippuun eikä siihen terveyspohjaan, joka sen flunssan vakavuuden aiheuttaa; muna ja kana menee sekaisin. 

Ja höpö höpö. Kaksi tuntemaani koronan sairastanutta hoikkia urheilullisia keski-ikäisiä naisia. Toinen oli teholla ja toiselle jäi long covid ja sairasti keuhkokuumeen.

Mutta mikäs siinä kun rahvas tietää paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi