Ne jotka eivät kerää koiriensa
paskoja tulisi luovuttaa lemmikkinsä tai vaihtoehtoisesti lopettaa se. Saatanan epäpätevät omistajat...
Kommentit (24)
Mulla on kaksi isoa seropia ja tuon ne ihan varta vasten aina välillä kaupungin kaduille paskomaan - kuittina siitä, kun joka viikonloppu kaupunkilaiset koiranomistajat tuovat omat rakkinsa tänne meidän metsiin juoksemaan vapaana. Enkä siis tietenkään kerää koirieni jätöksiä kaduilta pois.
Kävin tänäänkin lenkillä ja kyllä haisi paska joka puolella! Yksi mies sentään keräsi koiransa jätökset pussiin.
Mä en ikinä keränny koirani jätöksiä. Lenkkeiltiin omilla mailla, ja jos jollain on ollu pakottava tarve aikaansa meidän metsissä viettää niin se oli lähinnä hänen murheensa. Kaupungeissa ne kyllä mun mielestä on omistajan kerättävä, etenkin jos koira sen jätöksensä tekee keskelle katua.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:13"]
Mä en ikinä keränny koirani jätöksiä. Lenkkeiltiin omilla mailla, ja jos jollain on ollu pakottava tarve aikaansa meidän metsissä viettää niin se oli lähinnä hänen murheensa. Kaupungeissa ne kyllä mun mielestä on omistajan kerättävä, etenkin jos koira sen jätöksensä tekee keskelle katua.
[/quote]
Muualtakin kuin keskeltä katua. Kaupungeissa on kuitenkin niin paljon ihmisiä ja koiria. Puistot, metiköt ja pusikot ovat kovalla käytöllä. Lapsille on tosi tärkeää päästä maastoon liikkumaan. Myös kadunlakaisijoiden on huomattavasti mukavampi työskennellä ilman ulostepölyä.
Lapset kävelevät penkoissa ja ojissa (ja metsissä) joten totta helvetissä keräätte ne paskat myös sieltä! Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:27"]Lapset kävelevät penkoissa ja ojissa (ja metsissä) joten totta helvetissä keräätte ne paskat myös sieltä! Kiitos.
[/quote]
Mikään laki ei velvoita kerämään noista paikoista koiranpaskaa.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:27"]Lapset kävelevät penkoissa ja ojissa (ja metsissä) joten totta helvetissä keräätte ne paskat myös sieltä! Kiitos.
[/quote]
Tyypillinen av mamma joka lulee että maailma pyörii hänen kersansa ympärillä.
[/quote]
Käytkö keräämässä metsän eläinten kakat ennen kun lapsesi menee metsään?
Metsän eläimiä on hyvin vähän suhteessa koiriin.
Ärsyttää tyypit, jotka eivät kerää koirankakkoja ojastamme. Niihin kakkoihin sitten astuu, kun menee pensasaitaa leikkaamaan tai ojan ruohoa leikkaamaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"]
Koiran paska on aika pieni murhe ja muutamassa kuukaudessa/viikossa maatuu. Vaan lasi ja muovi ne säilyy luonnossa maailman tappiin. Kas kun kukaan ei niistä vouhkaa.
[/quote]
Meillä on tuossa vieressä puisto jossa kylän kymmenet koirat paskoo päivittäin. Eli vaikka se paska siitä maatuukin niin sitä skeidaa on tien vierissä koko ajan. Muutama fiksu kerää koiransa jätökset pois. Muuten kaunis puisto mutta paskaa on jalkakäytävän molemmin puolin AINA. Aika usein keskellä katuakin. Puiston läpi kun menee niin täytyy pitää katse maassa koko ajan.
No hyi emmä ainakaa mun koiran paskaa haluu koskee pitkällä tikullakaan. Sitä paitsi sen paskat döfää ihan paskalle. Hyi helvetti!
Täytyy huomauttaa sen verran, että kaikki koirat ei pasko paikkoihin, jossa ihmiset käyskentelevät...
Mutta joo, kerätkää ne paskat pois ihmisten tieltä, kiitos!
t. kahden koiran omistaja, toisen paskat kerään, toisen en.
Koiran paska on aika pieni murhe ja muutamassa kuukaudessa/viikossa maatuu. Vaan lasi ja muovi ne säilyy luonnossa maailman tappiin. Kas kun kukaan ei niistä vouhkaa.
Vihaan kevättä noiden piskien ulkoiluttajien takia! Paska alkaa haista kun lumet sulaa! Hyi vittu!!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"]No hyi emmä ainakaa mun koiran paskaa haluu koskee pitkällä tikullakaan. Sitä paitsi sen paskat döfää ihan paskalle. Hyi helvetti!
[/quote]
Tämä on varmaankin Porvoosta käsin kirjoitettu, mutta jos koiran kakka haisee normaalia kauheammalta, niin ruokavalio pitäisi pistää kohdilleen :)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"]
[/quote]
Ai pieni murhe, jos astuu haisevaan dogin paskaan? Hyi vittu saatana, mieluummin astun lasinpalaan tai purkkaan kuin skeidaan. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"]No hyi emmä ainakaa mun koiran paskaa haluu koskee pitkällä tikullakaan. Sitä paitsi sen paskat döfää ihan paskalle. Hyi helvetti!
[/quote]
Tämä on varmaankin Porvoosta käsin kirjoitettu, mutta jos koiran kakka haisee normaalia kauheammalta, niin ruokavalio pitäisi pistää kohdilleen :)
[/quote]
No mut se on iha lämmintäki?!
En todellakaan kerää koirani paskoja. Katsos kun mulla on sellanen koira joka paskoo paikkoihin missä ihmiset kävelee omalla vastuulla. Eli metsät ja hoitamattomat yleiset paikat.
Jos kävelet ojassa tai pusikossa, niin ei ole meikäläisen ongelma jos astut koiranpaskaan.