Tähdet tähdet Jakso 3: Made in Finland
Wikipediassa oli jo biisilista illan esityksistä: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4hdet,_t%C3%A4hdet_(2._tuotantokausi) Mitä mieltä?
Kommentit (279)
Hahha, mäkin huomasin tuon miten Leppilampi tökkäsi Aroa. Saisi pysyä ohjelmassa ihan vain tuon takia mukana:D Varmasti harmitti tuo koko esitys sen verran paljon, että ajatteli sitten töksäyttää suoraan, mitä ajatteli.
Harmi kyllä, että eivät saa valita biisejä, koska samalla tuosta jää pois se ulottuvuus, että millaisia valintoja tehdään ja miksi. Itsestäni on ainakin mielenkiintoista se, että miten lauluvalinta sopii omaan mielikuvaani tietysti laulajasta.
Joko Wikipediassa lukee että Markku putosi kisasta? :D
Ihana Friman -stailaus :D Viikset ja kaikki!
Jarkko on hukannut hevityylinsä!!! JES! Älyttömän hyvä.
Onko noi tanssijat pakko tunkea joka esitykseen???
Hyvinhän tuo Jarkko vetää taas, ja on jättänyt hevikiljumiset pois melkein kokonaan. Hieno veto, ja biisi sopi Jarkolle tosi hyvin.
Mukä tuossa Jarkossa on se juttu, että käyn ihan kuumana siihen?! Ei ole mielestäni komea eikä se juttu tuo laulukaan ole.. karisma vai mikä? En tiedä, mutta ihana!
Tanssijoista: tollasiahan vanhoissa iskelmävideoissa oli, ainakin Dannyn videoilla :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:35"]Onko noi tanssijat pakko tunkea joka esitykseen???
[/quote]
Niinpä! Vaikea keskittyä itse biisiin, kun ne koikkelehtii ympärillä!
Jarkko yllätti positiivisesti! Siis laulaahan hän osaa, mutta en uskonut hänen heittäytymiskykyynsä etukäteen.
(Mielenkiintoista muuten tuo, ettei lauluja saa valita siinä mielessä, että Arja on tähän asti vetänyt englanniksi kamalalla ääntämisellään... tarkoituksella? Vai omasta halustaan? No nyt pitäisi onnistua, jos ikinä.)
Oon tosi pettynyt siihen, etteivät saa itse valita biisejä. Ja se vielä salataan. Kyllä muakin vituttais, jos olisi pakko esittää joku kappale, jota inhoan tai johon ei ole mitään tunnesidettä. Ärsyttää tuokin, että esiintyjät joutuvat valehtelemaan puhuessaan valintakriteereistään.."Valitsin juuri tämän biisin, koska sillä on tärkeä paikka mun sydämessä/halusin näyttää itsestäni uuden puolen/kappale on seurannut minua nuoruudesta saakka/nyt on Tapsan juhlavuosi haluan omalta osaltani kunnioittaa sitä/jne".
.
Kiitos ja kumarrus Markku Arolle paljastuksesta. Teit miehen työn.
Jarkko on pieni ja vähän pönäkkä mut hirveen sulonenj jonny depp -klooni.
Heti Arjakun kuulostaa paremmalta kun laulaa omaa genreään.
Aro on äijä. En haluakaan että se tippuu.
Arja laulaa erittäin kauniisti.
Mä periaatteessa tykkään Arjasta, mutta en tykkään yhtään, kun vetää tätä Kulkuri ja joutsen-biisiä. Rautavaara lauloi tämän biisin niin upeasti, että en kestä noita Arjan tyypillisiä kiekaisuja ja vibraattoa.
Arja on hyvä, tää biisi sopii Arjalle paremmin kuin hyvin.
Mun äänet menee Jarkolle! Mira tai Anette sais tippua.
En oikein innostunu mistään esityksestä tänään.
Voi markku :DDD