Tähdet tähdet Jakso 3: Made in Finland
Wikipediassa oli jo biisilista illan esityksistä: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4hdet,_t%C3%A4hdet_(2._tuotantokausi) Mitä mieltä?
Kommentit (279)
Myrskyluodon Maijaa odotan, ihana! <3 Laulaakohan Anette muuten suomeksi vai ruotsiksi? :) Luulisi, että ruotsiksi, jos ei suomea osaa ollenkaan puhua. Tai sitten on opetellut kappaleen suomeksi.
En oikein tykkää Roope Salmisesta, mutta Irwinin Poing poing poing on ihan mielenkiintoinen valinta. Miran Lapponia kiinnostaa myös.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:17"]
Myrskyluodon Maijaa odotan, ihana! <3 Laulaakohan Anette muuten suomeksi vai ruotsiksi? :) Luulisi, että ruotsiksi, jos ei suomea osaa ollenkaan puhua. Tai sitten on opetellut kappaleen suomeksi.
[/quote]
Suomeksi ilmeisesti, nettisivuilla oli juttua että se suomeksi laulaminen on ollut Anetelle vaikeaa.
^Ruotsia veikkaan minäkin. Ihan hyvä ratkaisu, ettei nyt ihan kaikki esitykset olisi suomeksi.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:20"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:17"]
[/quote]
Suomeksi ilmeisesti, nettisivuilla oli juttua että se suomeksi laulaminen on ollut Anetelle vaikeaa.
[/quote]
Aijaa! Noh, ihan kiinnostavaa silti! -9
mikä oli alun yhteislaulu? olin väärällä kanavalla :(
Miksi tuo pitää lausua "Made in Finland" eikä "Meid in Finland"?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:24"]
Miksi tuo pitää lausua "Made in Finland" eikä "Meid in Finland"?
[/quote]Koska myö ollaan suomalaisia, ja me osataan vaan tankeroenklantia.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:23"]
mikä oli alun yhteislaulu? olin väärällä kanavalla :(
[/quote]
Sininen ja valkoinen.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:24"]Miksi tuo pitää lausua "Made in Finland" eikä "Meid in Finland"?
[/quote]
kuulinko muuten väärin, vai dissasiko Mikko Leppilmpi Teuvo, Maanteiden kuningas -kappaletta ihan alussa?? Olen järkyttynyt :D!
Tää Kassu Halonen näyttää Arttu Wiskarin ja Jope Ruonansuun risteytykseltä.
Roope Salminen on hyvä valitsemaan biisejä, ei ole hääppöinen laulaja, mutta tuollainen menobiisi sopii hänelle hyvin.
Roope on ihan ok, mutta välillä jotkut tietyt maneerit (äännähdykset) laulussa ärsyttää :D
Roope on aina yhtä ihana. Ja hieno uus tukka sillä!
Oopperalaulajamiehen ja Aneten vetoja odotan....
Ei ehkä paras veto Roopelta, muttei paskakaan. Tuo Maria ärsyttää mua koko ajan vaan enemmän!
kuka o vieraileva tuomari? missä virallinen ketju?