Tähdet tähdet Jakso 3: Made in Finland
Wikipediassa oli jo biisilista illan esityksistä: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4hdet,_t%C3%A4hdet_(2._tuotantokausi) Mitä mieltä?
Kommentit (279)
Siis eikö ne oikeasti saakkaan valita itse biisejään? :o Tähän mennessä on kyllä annettu ymmärtää ihan muuta.
Jotenkin tykkäsin Miran Lapponiasta! Raikas esitys.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:23"]Nyt kävi viimeistään selväksi etteivät itse saa valita biisejään...
[/quote]
Se on ollut selvää alusta asti, nämä biisivalinnat ovat toisinaan niin ristiriitaisia että :D mikko heilautti nyrkillä aroa tämän kommentoidessa tätä ettei voi itse biisejään valita :D
Miran äänessä oli jotain katrihelenamaista.
Mira veti ihan hyvin, mutta nuo vaatteet on kaameat.
Luulin että ne saa itte valita biisinsä ! Ja eiks noi aina sano että "Valitsin kappaleeksi tämän ku se on nii tärkee jne."
Markku tais pudottaa aikamoisen pommin. Ups. :D
Meitä on viilattu linssiiin! :D Eivät valitsekaan itse biisejään, vaikka näin on annettu ymmärtää. Joo mäkin katoin, kun Leppilampi tökkäsi Markku Aroa tämän sanoessa, että kappale ei ollut itse valittu :D Kiinni jäi!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:23"]Ohjelman tekijöille tukkapöllyä, olisivat saaneet jättää Myrskyluodon Maijan pois biisilistasta. Se on yksi Suomen hienoimmista teoksista koskaan. Olisivat voineet valita jonkun vähemmän upean biisin tuhottavaksi ohjelmasa.
[/quote] Se nyt vaan on kestettävä, että välillä omat lempibiisit raiskataan viihteen alttarilla. Minullakin oli viime viikolla hampaissa kiristelemistä, kun punk on itselle sydämen asia. Onneksi niiden kaikkien rakkaimpien bändien tuotantoon ei kuitenkaan kajottu. Phew.
Miran esitys jotenkin liioitellun tekopirteä, huono esitys Miralta.
Eikös ekalla kaudellakin iso h kritisoinut siltsulle, ettei gagnam style ole hiphopia, mutta tuotanto oli halunnut sen biisin mukaan ohjelmaan? Varmaan ja laulajat ehdottaa eri biisejä, ja sieltä saa osallistujat valita ja neuvottelevat tuottajien kanssa lopullisista biiseistä.
Aroa otti niin pannuun esitys, että sanoi vahingossa , mitä ajatteli! Nyt tuotanto tutkii sääntökirjaa ja ensi viikolla Markku ei ole enää mukana. Tähdet tähdet alkaa muistuttaa aina vain enemmän Kingiä.
Mä veikkaan että niille on annettu joku lista, missä on nämä kaikki biisit, josta sitten valitaan mieluinen nopeat syövät hitaat - tyylillä. Eli periaatteessa ei saisi valita itse niitä :D
Mutt miksi eivät saa valita? Luulisi että ainakin ehdotuksi voisi tuotantoyhtiö Moskito ottaa vastaan. Vai mikkari jyrää?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:31"]
Eikös ekalla kaudellakin iso h kritisoinut siltsulle, ettei gagnam style ole hiphopia, mutta tuotanto oli halunnut sen biisin mukaan ohjelmaan? Varmaan ja laulajat ehdottaa eri biisejä, ja sieltä saa osallistujat valita ja neuvottelevat tuottajien kanssa lopullisista biiseistä.
[/quote]
Jaaha, puhelin hukkaa osan sanoista välistä, pahoittelen virheitä.
Markku Arosta tullut vanha ukko, ei kuulu tuonne.