Onko Lidlin Italiamo Olio Extra Vergine di Oliva -oliiviöljy hyvää? Kannattaako ostaa?
On tarjouksessa tällä viikolla, en tiedä onko joku kampanjatuote vai perusvalikoimaa. Onko tämä kunnollinen ja hyvä oliiviöljy? En tunne näitä ollenkaan, kertokaa siis kokemuksia. Ovat juukelin tyyriitä niin en haluaisi ostaa huonoa öljyä...
Kommentit (12)
Ihan vaan menet ja ostat sen / kokeilet. Ei täällä kukaan sitä puolestasi tee !
Miten yleensä pystyy tietää mikä on hyvää tai mikä on huonoa oliiviöljyä?
Eikös kaikki Lidlin oliiviöljyt ole ihan hyviä? Minä olen ainakin ollut aina siinä käsityksessä mutta en ole mikään ruokahifistelijä.
Minä haluaisin välttää ne oliiviöljyt, joihin on sekoitettu muita öljyjä. Aika paljon on näitä lantrauksia varmaan markkinoilla. Mutta tosiaan, miten on Lidlin öljyjen laita. - eri
Karseeta paloöljyä oli aikoinaan liiterin oliiviöljyt.
Ei kai oliiviöljyjen sekaan saa sekoittaa mitään muista öljyjä jos ne myydään oliiviöljyjen nimellä?
Vierailija kirjoitti:
Miten yleensä pystyy tietää mikä on hyvää tai mikä on huonoa oliiviöljyä?
Maistamalla selviää. Hyvä extra virgin on hapokas ja herkullinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on siis sellasessa tummassa, melkein mustassa kapeassa korkeassa 500 ml lasipullossa jossa on sinisävyinen etiketti. Merkki on ilmeisesti toi Italiamo.
Minä pidän. Yleensä lasipulloon laitetaan parempaa oliiviöljyä kuin muovipulloon.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin välttää ne oliiviöljyt, joihin on sekoitettu muita öljyjä. Aika paljon on näitä lantrauksia varmaan markkinoilla. Mutta tosiaan, miten on Lidlin öljyjen laita. - eri
Sitten ostat extra virgin/extra neitsyt oliiviöljyä.
italialaiset,kreikkalaiset tuotteet ollut ok. espanjalaisis leivonnaisis käytetty öljy ei sopinu mun vatsalle.eli eri maiden tuotteilla isoja eroja.
yleensäkin lidlin tuotteet kirjo vaihtelee.
Ihan hyvää oli, just kokkasin samasta öljystä.
Tämä on siis sellasessa tummassa, melkein mustassa kapeassa korkeassa 500 ml lasipullossa jossa on sinisävyinen etiketti. Merkki on ilmeisesti toi Italiamo.