Tähdet tähdet Jakso 3: Made in Finland
Wikipediassa oli jo biisilista illan esityksistä: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4hdet,_t%C3%A4hdet_(2._tuotantokausi) Mitä mieltä?
Kommentit (279)
Toivottavasti Mira tai Laura tippuu
Meni maku ohjelmaan jos itse eivät saa valkata biisejään.
Tosi yllättävää, että Anette ei ollut pudotusuhan alla. Tai ei oikeastaan sittenkään. Koska ohjelmaan on pyydetty ulkomaalainen, niin ei kai hän ihan heti putoa...
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:56"]Mikä tolla Roopella on hätänä? Näyttää kaikessa liikehdinnässään ja polviin nojailussa siltä kuin olisi oksentamasaa tai pyörtymässä
[/quote]
Sitä pelottaa :D
Minä toivon, että Anette putoaisi nopeasti pois. Mikä suomalaisen musiikkitaivaan tähti se edes on olevinaan? Toiminut suomalaisen bändin artistina kahden albumin ajan.
Eii!! Ei mira olis saanut tippua!
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:02"]Nyt toi vantaalaistanssikouluamatöörimeno nyppii. Laura kuulostaa aidolta kasarilavatähdeltä. Aurinkoinen esitys, mut epäpuhtaat ylä-äänet.
[/quote]
Laulaa ne usein alavireisesti.
Huuuh, olin ihan varma, että Roope tippuu. Ei kuitenkaan onneksi!
Mira tuuletti niinku ois voittanu koko kisan. What :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 19:55"]
Mikä ihme teillä on kristaa vastaan?? Hiukset huonosti? Etkö muuta keksinyt? Tykkäsin tosi paljon hänen esityksestä!
[/quote]
Oletkohan turhan herkkänahkainen... ;)
Olipa yllätys, että Mira tippui! Onkohan itse halunnut pois kilpailusta? Halusi vain punkin käydä vetäsemässä.
Miksi toi Aro saa jatkaa kuuluis vanhainkotiin
Laura olis kyllä saanut lähteä. Niin epäaito kuin olla voi.
Mira oli kaikista mielenkiintoisin. Harmi että tippu :(
Miksi Mira oli noin riemuissaan tippumisestaan? Eikö sitä enää kiinnostanut koko ohjelma? :D
Onneksi Roope ei lähtenyt! Mutta Miraaa, ei! Noista olis Laura voinut pudota. En muuten tajua kun kaikki hehkuttaa Kristaa.
Mikä tolla Roopella on hätänä? Näyttää kaikessa liikehdinnässään ja polviin nojailussa siltä kuin olisi oksentamasaa tai pyörtymässä