Tähdet tähdet Jakso 3: Made in Finland
Wikipediassa oli jo biisilista illan esityksistä: https://fi.m.wikipedia.org/wiki/T%C3%A4hdet,_t%C3%A4hdet_(2._tuotantokausi) Mitä mieltä?
Kommentit (279)
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:12"]
En kestä kun jotkut ei osaa täälöä taivuttaa Anettea. "Anettella"- mitä vittua?
[/quote]
Molemmat muodot, sekä Anettella että Anetella ovat oikein
Olipa typerät palautteet Anetelle. Mikkokin olisi voinut selventää, että draamaa olisi toivottu enemmän, eikä että Anetten draamasta ei pidetty. Miksi pitää muutenkin vertailla ruotsalaisuutta ja suomalaisuutta? Eihän me edes tiedetä oliko tämä nopeatempoisempi pop-/humppaversio tuotannon, bändin vai Aneten idea. Minä olisin kritisoinut nimenomaan tuota sovitusta (liian nopea ja popmainen). Nyt Anetelle jäi epäselväksi mistä kiikasti.
Markku Aro oli tosi symppis! Ihana esitys :) Tuo vaatetus sopi täydellisesti :D
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:14"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:13"]
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 20:10"]Ihana Anette. Ja onneksi ei joutunut laulamaan suomeksi koko laulua. [/quote] Onneksi. Kuulosti ihan siansaksalta se "suomi", en ymmärtänyt sanaakaan mitä lauloi :D
[/quote]
Minkä kohdan se lauloi suomeksi? En edes huomannut :O
[/quote] Ei laulanutkaan.
Kylläpäs on tylsä paska tämä Markku Aro. Vihaan tätä biisiäkin, joutaa pois
Potkut puvustajalle ja koreografille! Alkaa muistuttaa liikaa Kingiä, joka oli kaiketi parodiaa?
Laura nyt on aina hyvä tai jopa täydellinen. Ennakkosuosikki ja kaiken järjen mukasn pitäisi voittaa. Pelkään että Jarkko Ahola vievoiton. Siinä on vaan se paha puoli että teema kun teema, Ahola vetää hevimiehenä ja kiekuu korkeuksia. Ei siis muuntautumiskykyinen. Odotan ja pelkään tämän illan esitystä.
Markku ok, peruspumppu. Mut kuka kiekuu taustat? Se häiritsee kuten sortsipimutkin.
Markku on jotenkin vaan niin symppis. Hyvä biisivalinta, ei kurkottanut liian korkealle, kuten ruotsalaisvieras.
Aneten esitys olisi ollut huikea, jos se olisi ollut hidas, dramaattisempi, karumpi, riisutumpi, mukana jousisoittimia, ei välttämättä mitään muuta. Ei pop-elementtejä ja elektrokomppeja. Aneten ääni kuulosti hyvältä ja oli ilo kuulla ruotsia.
Mut toi biisi on niin tylsä ja kulunut.
Tuotanto heittää varmaan Markku Aron ulos, kun se sanoi, ettei ole itse saanut valita kappalettaan!
Ja tuo esitys oli aika kamala, ei käy kateeksi jos tuohon on pakotettu.
Nyt mira ja lapponia. Todella odotan.
Ohjelman tekijöille tukkapöllyä, olisivat saaneet jättää Myrskyluodon Maijan pois biisilistasta. Se on yksi Suomen hienoimmista teoksista koskaan. Olisivat voineet valita jonkun vähemmän upean biisin tuhottavaksi ohjelmasa.
Nyt kävi viimeistään selväksi etteivät itse saa valita biisejään...
En tiiä mitä mieltä tästä olisin. En oikein tosta Miran äänestä tykkää, mutta ainakin erilainen esitys.
aika typerää todellakin että eivät itse saa valita biisejä!
Lapponia vaatisi voimakkaamman äänen.
Nyt markku lähtöö aho laitaa. Se on joteski ressu.