Egotripin Matkustaja biisi
Tuleeko muilla Konginkankaan tapahtumat mieleen aina tästä biisistä? Kaunis biisi mutta aina tulee niin haikea olo :(
Kommentit (13)
Ei tule. Tulee mieleen monet hyvät työmatkat bussissa. Tuiojottelin ikkunasta ulos ja kuuntelin Egotrippiä, nautin puolen tunnina ajasta yksin ja ilman velvolliuuksia.
ex.yh
Ei kyllä tule mulle mieleen. Tykkään ko. biisistä ja eräs oman elämän ratkaiseva aikakausi vahvasti mieleen sanoista.
Mulle tulee, mutta johtuu varmaan siitä, että kyseinen biisi soi ennen tuota onnettomuutta toai paljon radiossa.
Tulee, just nimenomaan julkaisuajan takia. Soi silloin paljon radiossa.
Ei todellakaan tule se mieleen vaan saa pohtimaan omaa elämänpituista matkaa. Oli tärkeä ja terapeuttinen biisi avioerosta selviytymisen aikoina.
Joo, vähän. Mun koulusta kuoli siinä kaks tyttöä. Yks loukkaantu vakavasti mutta toipui. Joskus onnettomuuden jälkeen kaverini sanoi että hänelle tulee biisistä mieleen tuo onnettomuus.
Vierailija kirjoitti:
mikä konikangas?
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014031918123109_uu.shtml
ja juu, kyllä tulee! tuo soi silloin radiossa kokoajan ja sitten tuli uutinen....
Joka kerta tulee Konginkangas mieleen. Odotin silloin viimeisillään, nyt 12 v olevaa poikaa. Makoilin hiivatin kipeänä kotona. Yöt raahustin ees taas jalkasärkyjen takia ja koitin katsoa tv:tä. Tämä ikävä onnettomuus oli silloin ja tuo kappale soi jatkuvasti radiossa. Toinen oli se ranskalainen nainen Dominik vai mikä se nyt olikaan? Aloin seurata sen hiihtoreissua pohjoisnavalle. Sillekin sitten kävi huonosti... :( Hän myös tulee tästä kappaleesta mieleen.
[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 14:48"]
Tulee, just nimenomaan julkaisuajan takia. Soi silloin paljon radiossa.
[/quote]
Se soi koko ajan paljon radiossa.......
Jessus nyt mammat.