Oletko joskus nukkunut julkisella paikalla tai jossain turvattomassa paikassa?
Kommentit (48)
Enpä oikeastaan. Rappukäytävässä, puiston ja aseman penkeillä. Ei varsinaisesti vaarallisia paikkoja.
Olen nukkunut lentokentillä ja lentokentän edessä aikaista aamulentoa odottaessa. ihan maastossa ei ole tullut nukuttua, muuta kuin teltan ympäröimänä.
Ruisrockissa nurtsilla (väsy, ei humala), ruotsinlaivalla jossain hiljaisessa aulassa (sama syy, olin tulossa Ahvenanmaalta eikä ollut hyttiä) ja lentokentällä.
Autiotalossa suht suuren kaupungin keskustassa. Luultiin, että saataisiin kyyti kotiin vielä samana iltana ja jäätiin odottamaan sitä viimeisten julkisten yhteyksien jälkeen. Kuski ei tullutkaan, joten ei jäänyt vaihtoehtoja.
Barcelonassa rannalla, silloisen poikaystävän kanssa.
Empä oikeastaan paitsi Viking Linen laivassa siellä istuinpenkkien välissä. Siellä nukkui kyllä moni muukin. Tuosta joku 25v. Nyt en kyllä uskaltaisi enää mutta silloin siinä ei ollut mitään outoa.
No olen nukahtanut Hietsun rannalle ottaessani aurinkoa, muuta en keksi... Ei ollut mielestäni mitenkään erityisen turvaton tilanne.
Coloradon naistenvessassa. Tuli pikkusen väsy.
En oikeastaan missään muualla, kuin laivan käytävällä kun ei ole ollut hyttiä.
Keskellä autotietä... Onneksi aamuyöstä, joten liikennettä oli melko vähän. Ja kyllä, alkoholilla oli huomattavasti osuutta asiaan.
Helsingissä kolmosen ja seiskan ratikoissa. Olin asunnottomana, ja iltasella keräsin unta yötä varten. Vielä tänäkin päivänä mietin nähdessäni ratikassa nukkuvan ihmisen, että pitääkö herättää ja kysyä, onko kaikki kunnossa, vai katkaisenko toiselta päivän mahdollisesti ainoan unen. Närkästyin (en siis herättäjälle tietenkään sanonut mitään, kiittelin vain), kun joku tuli hyväntahtoisesti herättämään, vaikka toisaalta se tuo turvallisuuden tunnetta. Toistaiseksi olen herätellyt satunnaisesti, en tiedä millä logiikalla.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:43"]
Empä oikeastaan paitsi Viking Linen laivassa siellä istuinpenkkien välissä. Siellä nukkui kyllä moni muukin. Tuosta joku 25v. Nyt en kyllä uskaltaisi enää mutta silloin siinä ei ollut mitään outoa.
[/quote]
Samoin. Ihmettelen, miten vanhempani uskalsivat päästää minut teininä matkaan tuolla tavalla. Omia teinejäni en nykyään todellakaan päästäisi.
Teininä reissattiin paljon keikkojen perässä ympäri suomea ja välillä tuli nukuttua jossain juna-asemien/keikkapaikkojen nurkilla, jos ja kun julkinen liikenne ei just sillon sopivaan aikaan liikkunut.
Mä nukuin joskus teininä Tampereen juna-asemalla. Oli kylmä
Koitin nukkua Malmön rautatieasemalla. Vartija käski pysyä istuma-asennossa
Oon kroatiassa, olin köyhä ja seikkailunhaluinen. Ei kyllä tullut paljon nukuttua, kun tahto olla kylmä.
Pelottavia kämppiksiä kavereineen on ollut ja ovessa ei lukkoa tai yhteinen huone.
Sammuin aikoinani keravan rautatieaseman odotustiloihin ja heräsin jus enne kuin viimeinen T-juna riihimälle lähti. Ihmettelin miksi sain nukkua odotus salin penkillä ja kukaan ei häätänyt pihalle.
En kait herättänyt pahennusta siellä ?
Virossa kadulla, keikkapaikan edessä. Ei ollut telttaa eikä edes makuupussia, ja kyllä ne elokuun lopun yöt on jo aika kylmiä. Mutta kannatti silti, eturivin paikka oli taattu!