Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsesi on ruma, älä siis kysy mielipidettäni

Vierailija
11.05.2015 |

Voisitteko äidit olla kommentoimatta lastanne ja sitten jäätte odottamaan kehua tms. Suurin osa lapsista on rumia, mutta en kuitenkaan halua pahoittaa kenenkään mieltä. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä kiusallista, kun vanhemmat kehuvat lastensa ulkonäköä omasta mielestään varmaan aiheesta. On kyllä vaikea keksiä mitään sanottavaa, ja joskus nämä kaulattomat jopa seisovat vieressä, että jotakin myöntävää olisi hyvä suoltaa nopeasti.
Olisi kyllä parempi kaikille osapuolille, jos kehuisimme lapsiamme mieluummin vaikka heidän myönteisistä luonteenpiirteistään tai huikeista saavutuksistaan motoriikan saralla tai vaikka fiksuista kommenteistaan. Mummut ja muut halukkaat kehuvat ulkonäköä sitten ihan oma-aloitteisesti, jos katsovat aiheelliseksi.

Vierailija
2/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta etenkin pikkukoululaiset ovat hyvinkin söpöjä ja sieviä. Ei ole vielä teini-iän huonoa ihoa, rasvaisia hiuksia ja epävarmuutta, eikä aikuisuuden liikakiloja, väsymystä ja tympeää asennetta. Seksikkyys lapsilta tietysti puuttuu, hehän ovat lapsia, mutta eihän seksikkyyden puute ole automaattisesti rumuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin lapsena kaunotar, varhaisteininä minusta tuli ruma ja nykyään olen suohirviö. Ja en tullut rumaksi lihomisen, tai päihteidenkäytön takia, vaan ihan kasvamisen yhteydessä. Että minulla näin päin. :D

Vierailija
4/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 17:46"]

Minä olin lapsena kaunotar, varhaisteininä minusta tuli ruma ja nykyään olen suohirviö. Ja en tullut rumaksi lihomisen, tai päihteidenkäytön takia, vaan ihan kasvamisen yhteydessä. Että minulla näin päin. :D

[/quote]

Yks mun lapsuuden kavereista oli tosi nätti alle teini-ikäisenä, olin aika kade sille, mutta sitten sille kasvoi isänsä julmettu perunanenä ja muutenkin tuli enemmän isäänsä kuin kauniiseen ja hoikkaan äitiinsä, ja on nykyään aika valju ilmestys. Hassuja noi geenit.

Vierailija
5/5 |
11.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki pojat on komeita. Tosin he eivät ole tulleet meihin vanhempiin - isä suohirviö ja itse olin "nuorena nätti". Liian komeille ulkonäkö voi olla haitta kun naiset kuolaa ympärillä.