Oletko joskus nukkunut julkisella paikalla tai jossain turvattomassa paikassa?
Kommentit (48)
Mielisairaalassa suljetulla joskus pelotti nukkua. Siellä haahuili sekopäisiä miehiä toisten huoneissa. Yks ukko selitti tupakkakopissa, että oli käynyt katsomassa minua kun nukuin päiväunia..hyrr, olin kuin viaton pikkulapsi. Todellakin... ja yhtä puolustuskyvytön.
Seinäjoella Lakeuden ristin takana yhtenä kesäiltana erään pojan kanssa, siellä on semmoinen pieni puisto. Haluttiin pysyä hereillä koko yö ja kuunnella, kun aamulla soitetaan kirkonkelloja Hiroshiman muistoksi. Kuitenkin nukahdimme. Tuli yllättävän viileä yö, poika antoi ruskean nahkatakkinsa mun farkkutakkini päälle. Nukahdettiin penkille sylikkäin ja havahduttiin niihin kelloihin. Ei ollut mitään pelättävää, tapahtumasta on jäänyt kaunis pieni muisto :)
Epämääräisissä jatkokämpissä on tullut nukuttua, samoin lentokentällä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:16"]Mielisairaalassa suljetulla joskus pelotti nukkua. Siellä haahuili sekopäisiä miehiä toisten huoneissa. Yks ukko selitti tupakkakopissa, että oli käynyt katsomassa minua kun nukuin päiväunia..hyrr, olin kuin viaton pikkulapsi. Todellakin... ja yhtä puolustuskyvytön.
[/quote]
KUKA ALAPEUKUTTAA HULLUA?!?
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:16"]
Mielisairaalassa suljetulla joskus pelotti nukkua. Siellä haahuili sekopäisiä miehiä toisten huoneissa. Yks ukko selitti tupakkakopissa, että oli käynyt katsomassa minua kun nukuin päiväunia..hyrr, olin kuin viaton pikkulapsi. Todellakin... ja yhtä puolustuskyvytön.
[/quote]No se ei ollut julkinenpaikka, sitä ei lasketa mukaan.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:21"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 23:16"]
[/quote]No se ei ollut julkinenpaikka, sitä ei lasketa mukaan.
Lue aloitus... tai turvattomassa paikassa.
[/quote]
Hei mäkin oon nukkunu kroatialaisella juna-asemalla kaverin ja parin matkaan tarttuneen saksalaisen kanssa. Herättiin aamuauringon paisteeseen kun vastapäisen lehtikioskin pitäjä availi luukkujaan ja toivotti hyvää huomenta. :)
90-luvun lopussa käytiin kaverin kanssa festareilla ilman telttaa, nukuttiin vaan makuupussissa festarialueen nurmikolla. Kai siinäkin olisi voinut jotain tapahtua, no, en ole kyllä toisaalta niin koskaan ajatellut. Joku känniläinen tuli siihen heilumaan, mutta sekin oli niin kännissä, ettei ollut mitään harmia varsinaisesti.:)
Olen nukkunut useita kertoja lentokentillä ja joskus myös rautatieasemilla. Kamalinta oli viettää yö taivasalla Lontoossa. Se kaupunki nukkuu yöt. Mikään paikka ei ollut auki lähimaillakaan. Minä ja kaverini palelimme vierekkäisissä puhelinkopeissa, koska satoi kissoja ja koiria emmekä halunneet kastua saati kastella kaikkia matkatavaroitamme.
Olen nukkunut Helsingissä tähtitorninmäen puistossa ja Kampin linja-autoaseman viereisessä pusikossa ennen kuin nykyinen Kampin keskus rakennettiin. Lisäksi ruotsinlaivan käytävällä ja etelän lomakohteen puistikossa kun väsy yllätti diskosta tullessa.
Festarialueen nurtsilla ilman telttaa tai makuupussia pahamaineisessa Turun osavaltiossa. Arvaatteko olinko kännissä? Vai vain humaltunut Suomen Turusta?
Turussa puistossa, koska en ehtinyt viimeiseen junaa ja aseman ovet laitettiin yöksi kiinni.
Kuopiossa uimarannalla kaverin kanssa, tosin emme tienneet missä yövyimme, mutta aamupäivällä herätessäni tiesin. Hitto kun avasin silmäni, niin siinä oli joukottain ihmisiä aurinkoa ottamassa. Katselin ranta-aluetta tarkemmin ja ihmettelin miksi he olivat juuri meidän ympärillemme vilttisä levittäneet ? Vapaata tilaa olisi ollut satatoja metrejä uimarantaa. Tilanne oli häkellyttävä ja poistuimme ihmetellen paikalta.
Olen usein miettinyt ihmismielen käyttäytymistä ? Tyhjää tilaa olisi vaikka kuinka, mutta pitää tupata itsensä lähelle muita ihmisiä.
Suomessa linja-autoasemalla, keskellä päivää. Siis siellä sisällä penkillä. Bussini myöhästyi jatkoyhteydeltä, ja seuraava lähti viiden tunnin kuluttua. Olin lisäksi 39 asteen kuumeessa joten päätin käyttää ajan hyödyllisesti... Ihme kun eivät heittäneet pihalle tai herätelleet :D
Puun alla hautausmaan vieressä ja koulun pihassa. Syy: Nuoruus, känni ja poika
Juu Seinäjoella, pakenin vainohullua.