Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lassila&Tikanoja työnantajana?!?! Kokemuksia kiitos. (ev)

Vierailija
18.11.2010 |

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kokemuksia. Tuli vaan mieleen hauska sanaleikki. Heh.

Vierailija
2/126 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä yleisesti ottaen, mutta kun se oli entisessä vuokrakämpässä huoltoyhtiönä aina ulmoitin, ettei meille saa mennä yleisavaimilla mittareita lukemaan tms. karkailevien lemmikkien vuoksi. Aina viestit otettiin ylös,mutta vuodesta toiseen kävivät yleisavaimilla poissaollessamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et osaa ajaa autoa kunnolla ja erityisesti peruuttaminen on vaikeaa. Soveltuu myös välinpitämättömille ihmisille, jotka kompensoivat mm. edellä mainittuja puutteita jumalattoman raskaalla kaasujalalla. Jos viehätyt lapsiperheiden suosimassa lähiössä kaahailusta isollakin autolla,niin paikka on sinun.

Vierailija
4/126 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisteni työskentelyä siellä, ihmisarvoa ei ole siinä työpaikassa, ainakaan Tre:lla.

Vierailija
5/126 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisarvoja kys. firma ei tosiaankaan tunne. Siivoustyöstä kokemusta ja joskus työtä teetätetään hirmuisella tappotahdilla. Ja jos sairastut, ei sinulle välttämättä saada sijaista, jolloin joudut ITSE SAIRAANA hoitamaan työsi.

Myöskään ylitöistä ei makseta mitään. Vaikka niitä välillä teetätetään miltei väkisin jos on esim. tulossa laatukiertoja etc...

Mokoma firma joutaisi tarkkaan työsuojeluviranomaisten syyniin.

Nimim. Monta kertaa 39 asteen kuumeessa/oksennustaudissa siivoillut.

Vierailija
6/126 |
18.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse muutaman vuoden työskennellyt ko. firmassa ja kaksi läheistä ihmistä kituu ko. firmassa edelleen... Mainostetaan niin mahtavavana ja miten saa suuren ja menestyvän yrityksen edut, todellisuudessa työntekijöitä ei kunnioiteta ollenkaan vaan ovat kuin pieniä muurahaisia suuressa paskaläjässä.. Kaikki asiat yritetään kiertää ja kääntää, kantaa ei oteta. Työllistää monia, mutta vauhtuvuuskin on suurta.

Vierailija
7/126 |
25.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

läheisteni työskentelyä siellä, ihmisarvoa ei ole siinä työpaikassa, ainakaan Tre:lla.

Komppaan täysillä. Treella on ainakin 1 naispuolinen esimies josta sanotaan että "piip pelko on viisauden alku". Kukaan ei uskalla sanoa asioita niiden oikeilla nimillä, kun tämä piip ottaa sitten itseensä ja kenelläkään ei ole enää kivaa.

Hoh, eipähän onneksi minun tarvitse enää tuota ajatella. Tsemppiä kaikille jotka L&T:llä jaksaa.

Vierailija
8/126 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä toimiston puolellakaan kovin herkkua ole...

Vierailija
9/126 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olin siellä jonkun kuukauden töissä. oli hyvä työpaikka. tietenkin  työ itsessään ei sitä parasta, mutta minulla oli tosi mukava pomo ja mukavat työkaverit.

Vierailija
10/126 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimistotoissä olen ollut 3 vuotta ja olen tyytyväinen.  Ainahan meitä haukutaan, mutta tykkään silti mennä joka päivä töihin.

Vierailija
11/126 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita siivouspuolen ja kiinteistöhuollon juttuja onkin netissä paljon, mutta mitäs siellä toismistolla sitten?? 

Näkyykö tosiaan sielläkin tämä sama, vai onko neutraalimpi ympäristö, toimisto muiden joukossa?? Millaista on työskentely, kaverit, ilmapiiri, esimiehet??

Pari kertaa olen meinannut päästä/joutua sinne tuuraamaan asiakaspalveluun ja siksi tämä kovasti kiinnostaa, automaattisesti en tahtoisi negatiivista imagoa liittää toimston puolellekin....

Vierailija
12/126 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita siivouspuolen ja kiinteistöhuollon juttuja onkin netissä paljon, mutta mitäs siellä toismistolla sitten?? 

Näkyykö tosiaan sielläkin tämä sama, vai onko neutraalimpi ympäristö, toimisto muiden joukossa?? Millaista on työskentely, kaverit, ilmapiiri, esimiehet??

Pari kertaa olen meinannut päästä/joutua sinne tuuraamaan asiakaspalveluun ja siksi tämä kovasti kiinnostaa, automaattisesti en tahtoisi negatiivista imagoa liittää toimston puolellekin....

Vierailija
13/126 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on niin iso firma ettei tuohon voi vastata. Riippuu paikasta. Kun tekee  omathommansa  ja on nopea niin pärjää hyvin.

Vierailija
14/126 |
01.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.11.2010 klo 12:37"]

Ihmisarvoja kys. firma ei tosiaankaan tunne. Siivoustyöstä kokemusta ja joskus työtä teetätetään hirmuisella tappotahdilla. Ja jos sairastut, ei sinulle välttämättä saada sijaista, jolloin joudut ITSE SAIRAANA hoitamaan työsi.
Myöskään ylitöistä ei makseta mitään. Vaikka niitä välillä teetätetään miltei väkisin jos on esim. tulossa laatukiertoja etc...
Mokoma firma joutaisi tarkkaan työsuojeluviranomaisten syyniin.

Nimim. Monta kertaa 39 asteen kuumeessa/oksennustaudissa siivoillut.

[/quote]

Toi nyt on omaa tyhmyyttä, että suostuu menemään kipeänä töihin. Joku roti nyt.

Vierailija
15/126 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään hyvää sanottavaa. Itse en ole heillä ollut töissä, mutta olen kuullut juttua. Esimerkiksi eräs tuttavani otti lopputilin vähän jälkeen sen kun hän oli sinne töihin päässyt. Hän oli huoltomies, talonmies, mitälie, niin kuulemma se aika missä hänen olisi pitänyt hommat hoitaa oli aivan liian pieni. L&T myy itseään alhaisilla hinnoilla ja alhaiset hinnat tarkoittaa sitä että hommat hoidetaan nopeasti niin ei tarvitse enempää velottaa. L&T ei kumminkaan näytä tajuavan sitä että jos hommat hoidetaan nopeasti niin ne myös yleensä hoidetaan hutiloiden. Tämä ei käynyt ystäväni ajatusmaailmaan, joten hän joutui riitoihin pomonsa kanssa ja otti loparit.

Eräs toinen tuttuni oli ollut samankaltaisissa hommissa ja hän oli delegoinut erään työn pomolleen, pomon suostuessa siihen että tuttuni voisi sitten tehdä omat hommansa loppuun. Asiakas kumminkin soitti tutulleni ihmetellen miksi asiaa ei vieläkään ole hoidettu ja kun tuttuni soitti pomolleen, niin tämä oli kuin ei olisi koskaan asiaa kuullutkaan. 

Vierailija
16/126 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3vuoden kkokemuksella voin sanoa että ihmistä ei siinä firmassa ainakaan kunnioiteta. Palkat usein väärin, työpäivät veny mulla parhaimmillaan 16tuntiin ja kun sanoi ettei ihan oikeesti kykene tekemään jonain päivänä koko päivää ni sit äristiin ja mulkoiltiin. Kohteissa tappotahti, hirveellä vauhdilla pitäisi saada täydellisen siistiä. Työvälineet ei ollu kummoset ja mitähän vielä... EN TODELAKAAN VOI SUOSITELLA JOS VÄHÄÄKÄÄN ARVOSTAA ITSEÄÄN!

Vierailija
17/126 |
02.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan nelosta. Jos kaasujalkasi on raskas, etkä osaa liikennemerkkejä ja vilkunkäyttö tuppaa unohtumaan, niin pääset varmasti töihin.

Vierailija
18/126 |
14.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Panostamme  henkilöstömme  työhyvinvointiin".... Joopa joo.. Esimiehet osaamattomia ja epärealistisia, vaaditaan täydellistä siivousjälkeä mitättömässä ajassa, työvälineet on aivan historiallisia, työntekijän mielipiteitä ei kuunnella ja pidetään aivan arvottomana.. Että näin.. En missään nimessä voi suositella kenellekkään työnantajaksi. Ei mitään motivaatiota tehdä loppupelissä ko. työtä kun kohtelu on semmosta.

Vierailija
19/126 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä Vantaallakaan 

Vierailija
20/126 |
23.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ainakin pääkaupunkiseudulla meininki onnetonta. Johto monella osa-alueella vaihtunut aivan käsittömiin jamppoihin jotka pistää koko firman sekasin. Työntekijät voi pahoin ja reklamaatioita satelee kun ylityöllistetään. Lähin johto ammattitaidotonta joten yksin saa kaiken ratkoa. Ennen oli paremmin. Muualla voi olla parempi myös, riippuen esimiesten johtamiskyvyistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi