Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin tilanteesi ylipainon takia?

Vierailija
13.03.2015 |

Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?

Kommentit (924)

Vierailija
341/924 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lintsillä ei meinannut mennä puuvuoristoradassa se turvakaide kiinni, työntekijä sen sitten lukitsi kun voimalla painoi mutta oli aika tukalat oltavat.

Kerran kans jouduin lisävyön pyytämään lentokoneessa, oli kyseessä joku pikkunen flyben kone.

Vierailija
342/924 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitaja ja minulle ei löydy tarpeeksi isoja työvaatteita. Hoidan lapsia, mutta en pysty menemään heidän tasolleen. Joskus täytyy auttaa jumpparia ja on vaikea päästä lattialle ja etenkin pois sieltä. Vuoden sisällä ehkä olisi leikkaus edessä ja sen takiakin pitäisi painon pudota. Ei naurata vaan itkettää ja arvostaisin kannustavia viestejä. Omaa syytänihän tämä on tietenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/924 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa eräälle pikkupojalle jäi epäselväksi kumpaa sukupuolta mahdan olla. Kuulin kun kysyi isältään ohi mentyään. Oli vähän miestissiä tuohon aikaan :)

Vierailija
344/924 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Onko uusia ratkiriemukkaita juttuja?

Vierailija
345/924 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut silminnäkijöitä, mutta aika silmät avaava hetki oli se, kun en hotellin kylpyhuoneessa meinannut millään päästä ammeesta ylös. Kierin siellä vain kuin joku hylje.

...😃 .😄... , 😉

Vierailija
346/924 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle nolo tilanne oli koko helkkarin ylipaino... Siksi nimittäin, että lihosin jotenkin niin hitaasti ja rauhallisesti etten edes tajunnut lihoneeni. Oon koko ikäni ollut turhankin hoikka, ja vielä vähän tanakampanakin olen höpötellyt mm. siitä, miten tietyt osat vartalostani on luisia jne, siis käyttäytynyt kuin olisin hoikka/hyvässä kunnossa. :D Siis apua hävettää edes kirjoittaa, uskomatonta miten sokee voi olla omalle kropalleen!

Vierailija
347/924 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on monta kertaa onniteltu tulevasta perheenlisäyksestä

Samoin!! :D Mulle on jotenkin jäänyt tosi raskausvatsamaisen pömppis, siis löysempihän tää on tottakai, mutta ihmiset luulee jatkuvasti, että oon raskaana. Oon töissä kahvilassa ja meillä on eräs ulkomaalaistaustainen todella huonoa kantispariskunta, joka on useamman kerran kysellyt, että koska vauva on tulossa. Toistuvasti olen hymyillen yrittänyt selittää, että ei ole vauvaa, mutta jotenkin ne on aina ymmärtäneet, että ei vielä. Kyseinen pariskunta on käynyt meillä asiakkaana nyt viime kesästä asti, nyttemmin vaan silmäilevät epäilevästi ja hämmentyneinä pömppistäni eivätkä kai kehtaa sanoa asiasta mitään. :D Joo sinne se jäi se vauva, ei se haluu tulla ulos.

Vierailija
348/924 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle nolo tilanne oli koko helkkarin ylipaino... Siksi nimittäin, että lihosin jotenkin niin hitaasti ja rauhallisesti etten edes tajunnut lihoneeni. Oon koko ikäni ollut turhankin hoikka, ja vielä vähän tanakampanakin olen höpötellyt mm. siitä, miten tietyt osat vartalostani on luisia jne, siis käyttäytynyt kuin olisin hoikka/hyvässä kunnossa. :D Siis apua hävettää edes kirjoittaa, uskomatonta miten sokee voi olla omalle kropalleen!

Mulla on muuten sama mutta ite oon nyt huomannut lihoneeni pikkuhiljaa melkein 10 kiloa. Ja kaikki sukulaiset ja kaverit vaan hokee yhä edelleen kun se tuo "Pirkko" se on semmonen pajunvitsa ja jos ei joku vaate mahdu niin sille "Pirkolle" ainakin mahtuu! Ei mahdu!

Vierailija
349/924 |
25.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli tyttöjen saunailta kaverini luona. Meitä oli 5 naista joista kahta en tuntenut. Menin ensimmäisenä lauteille istumaan. Hetken päästä kuului hirveä räsähdys ja tajusin istuvani lattialla.

Luulin kuolevani häpeästä. En mielestäni edes ollut mitenkään kovin lihava silloin. Vaatekoko 44.

Siitä sain potkua laihdutukseen. En enää ikinä aio hävetä läskejäni.

Vierailija
350/924 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa tämä hulvaton ketju! :)

Vierailija
351/924 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus iski koulun valmistujaisjuhlien aikana otetuista kuvista. Järkytyin mikä kaksari multa löytyy ja muutenkin leveä kuin mikä. Tuli todella paha mieli, mutta ainakin silmät aukesivat.

Vierailija
352/924 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en saanut pilua.

Vierailija
353/924 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisten mökillä saunassa istahdin lauteille ja nehän petti. Putosin perseeltäni sinne lauteiden väliin, jalat pystyssä odottelin apuvoimia nostamaan mut pois. Vitsi että nolotti.

Vierailija
354/924 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi näitä. Saa nauraa : )

Vierailija
355/924 |
19.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäkää järkeänne. Jos pönttö tai lauteet pettävät, niissä on jotain vikaa. Niidenhän pitäisi kestää pitkälti yli satakiloiset, parimetriset miehetkin! Paskaa tekoa, jos eivät kestä.

BTW, meillä ainakin on wc-pönttö pultattu lattiaan, ei vain liimattu, eihän se pelkällä liimalla pidä edes 50-kiloista ihmistä. Ja niitä seinään liimattavia pönttöjä ei nykyisin edes käytetä missään, kun eivät kestä kuin lapsia.

Vierailija
356/924 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa tämä legendaarinen ketju! On varmaan sattunut viime vuosina uusia läskinolouksia. Minua on taas onniteltu perheenlisäyksestä, useaan otteeseen.

Vierailija
357/924 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sairaanhoitajaopintojeni ensimmäisessä harjoittelussa vanhainkodissa ja siellä pappa alkoi selittämään, että silloin viimeksi, kun tein jotakin ja se toimi niin hyvin, joten voisinko tehdä nytkin ja minä sitten selittämään, että "olen uusi täällä, enkä tiedä miten hoitaja on aikaisemmin tehnyt.." ja pappa taputti minua ymmärtäväisesti kämmenselälle ja sanoi, että "minä taidan sekoittaa sinut siihen toiseen lihavaan tyttöön".

Luulen, että papan ymmärtäväisyys ja se ajatus siitä, että ihmiset kuvailisivat minua: "se lihava tyttö", sai minut lähtemään sen työpäivän jälkeen kävelylenkille. Kahdeksassa kuukaudessa laihdutin 38 kiloa ja olen pysynyt siinä sen jälkeen.

Vierailija
358/924 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavia juttuja, nauran vedet silmissä!

Itse lihoin parin vuoden aikana yli 10 kiloa, pituutta 162, painoa oli 73 kg.

Omasta mielestäni en kuitenkaan näyttänyt juurikaan lihoneelta, ihmettelin vaan kaikille, että miten onkaan mahdollista, että painan 73 kg vaikka olen niin hoikan näköinen.

No juu...kerran sitten salilla taljaa tehdessä käänyin omahyväisenä katsomaan itseäni sivusta peilistä, ajatuksena oli, että näky on suorastaan fitness-tasoa, mutta herätys tuli, kun peilissä taljaa veteli Barbababa.

Toinen herätys oli kuva, jossa olin entisen pienikokoisen mieheni kanssa teatterissa ykköset päällä pynttäytyneenä. Kuvassa oli sopusuhtaisen parin sijaan lähinnä läski-tantta, joka on vienyt hoikan sukulaispojan teatteriin tai suorastaan Ohukainen ja Paksukainen.

Sittemmin olen ryhdistäytynyt ja päässyt normipainoon personal trainerin avulla ja mässytyksen ja viininlitkimisen lopettamisen jälkeen.

Vierailija
359/924 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää näitä, toinen sipsipussi avattu suklaanamien kaveriksi.

Vierailija
360/924 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lintsillä Kirnun turvakaari meni nipinnapin kiinni.

Täytyy sanoa, että huvipuistossa töissä ollessa tuntui aina yhtä kuumottavalta kysyä asiakkaalta, saisinko hieman painaa turvakaarta (jos se menisi sillä juuri kiinni). Ja ne kerrat kun kaari ei vaan mahtunut kiinni ja oli pakko pyytää asiakasta poistumaan laitteesta. Toki tämä tapahtui esim. salikarju-mallisille miehillekin eikä vain puhtaasti lihaville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme