Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin tilanteesi ylipainon takia?

Vierailija
13.03.2015 |

Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?

Kommentit (924)

Vierailija
321/924 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 17:42"]

Hauskaa, mutta samalla surullista luettavaa. Halaukset teille, ootte ihania.

[/quote]

Ei oikeastaan surullistakaan, koska olen onnistunut laihtumaan :) Monta kokemusta rikkaampi olen, kun on tullut koettua kaikenlaisia kommelluksia :)

Vierailija
322/924 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:44"]

Olin ostanut uuden mekon siskoni rippijuhliin ja olin mielestäni oikein edustava. Sukulaisnainen onnitteli raskaudesta, totesin "ei, ku mä vaan oon kato läski". Suuttuneena tästä paransin oloani hakemalla toisen palan suklaakakkua. Kehotin siskoni kaveria hakemaan kanssa kakkua. Hän sanoi "hei, en mä voi ku tää mekko on kokoo 32" totesin vaan että "no mä voin, mulla on 42" Että sellaset kemut...

[/quote]

Näitä raskausonnitteluja on meikäläisellekin sadellut...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/924 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitsu ei meinannut millään löytää suonta kämmenselästäni. Kädet olivat niin läskit ja turvonneet, ettei mikään ihmekään ://

Vierailija
324/924 |
27.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin miehen kanssa alettu seurustelemaan ja olin ensimmäistä kertaa hänen vanhempien mökillä viikonloppua. No aitassa, jossa nukuttiin oli ns. sohvasänky, sellainen puinen laverimallinen vedettävä. Yö meni ihan hyvin, mutta aamulla kun yritin kömpiä sängystä niin sänky romahti.

Oikea syy romahdukselle oli, ettei mies ollut muistanut laittaa lukitusta päälle, mutta kyllä hävetti eikä tilannetta auttanut yhtään se, että soitin äidilleni ja kerroin tästä, niin hänen kommentti oli että "no siinä on XXXX ottanut itselleen liian painavan tyttöystävän"..

Vierailija
325/924 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko näitä lisää? :---D

Vierailija
326/924 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
327/924 |
24.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

- 100v vanhassa savusaunassa räsähti rikki laude jolla istuin

- sairaalaan töihin mennessä etsin työvaatevarastosta isoimmat työhousut, jotka löyty, ja ne kiristi koko päivän niin että kyykkääminen ei onnisitunut lainkaan... en kehdannut sanoa mitään (ruokapuolella tämä, ei vaarantunut kenenkään henki mun housujen takia hehe). sama kaupassa töissä ollessa, ei yltäny kauluspaita kiinni niin piti pitää auki ja omat housut töissä.

- wasalandiassa ei menny yhen laitteen turvaportti kiinni kun siihen istuin

- busseissa käytävänvieruspenkillä istuessa pitää aina nojautua ikkunaa päin, kun joku menee ohi, että mahtuu

- nuorempana olin kaverini vanhemmilla kylässä ja ruokapöydässä ollessa käännähdin ja tuoli päästi kauhean räsähdyksen. kaikki kääntyivät tuijottamaan minua ja säikähdin, että nyt minä hajotin täälläkin tuolit, enkä osannut häpeissäni muuta kuin huutaa että "ei se ollut mitään" tms.

- varovasti pitää kysyä aina tilanteissa, joissa saattaa joutua huteriin paikkoihin, että olikos täällä joku painoraja. esimerkiksi kanootilla melomaan lähtiessä. hississä pitää aina laskea suunnilleen, meneekö painoraja rikki, kun muut eivät tajua että minä painan parin normaalipainoisen verran.

- muoviset puutarhatuolit jumahtaa ahteriin

Vierailija
328/924 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
329/924 |
15.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ulkomailla eläinlääkäriasemalla punnittiin vastasyntyneitä norsuja. Erään kerran kävelin vahingossa vaa-alle ja vaaka meni pohjiin. Pojat nauroivat ja nimesivät minut sen jälkeen pikku-elefantiksi. Sain kantaa tätä ristiä koko seuraavat kaksi vuotta.

Vierailija
330/924 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV:stä tuli "upea lihava elämäni." Poika 4v osoitti päähenkilöä ja sanoi "äiti"...

Vierailija
331/924 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
332/924 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
333/924 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin koulua niin luokkatoverit yleensä ääntelivät PUM Pum ja Pum aina kuin otin askeleita.

Vierailija
334/924 |
07.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kenelle tämä oli nolompaa minulle vai "raskaana olevalle". Niin tosiaan kahvittelujuhlissa puolitutun vaimo oli paikalla ja minä tietenkin onnittelemaan raskaudesta ja kyselemään h-hetkeä. Noh samalla sekunnilla katse lukkiutuu nurkassa oleviin kärryihin. Mulla on huono ajantaju ja en tosiaan tajunnut, että hänhän on synnyttänyt jo monta kuukautta sitten. Näitä varmaan sattuu paljon, mutta mitä tuossa tilanteessa voi sanoa... kumpikin oli vain ihan hiljaa. Hävetti aika paljon. En ikinä enää onnittele ketään raskaudesta.

Vierailija
335/924 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tänään kellään lisättävää? Kiva on näitä lukea!

Vierailija
336/924 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän työpaikalla vaatteet vaihdetaan muiden katseiden alla ja alusta asti on ahdistanut vaihtaa kun olen läski. muut sellasia fitnestipuja :/

ihmisoikeuksia siellä ei ole.

Vierailija
337/924 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri juuttui kerran isoon saunasaaviin, sai hetken aikaa istuskella yksinään pihasaunassa ennen kuin huomattiin, että missäs tyyppi oikein on, kun muut oli tulleet saunasta aikoja sitten.

Vierailija
338/924 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kun kävin koulua niin luokkatoverit yleensä ääntelivät PUM Pum ja Pum aina kuin otin askeleita.

Tiedän tunteen ;'-(

Vierailija
339/924 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 00:01"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:05"]

Hääpuvussani oli tiukka korsettimainen yläosa, tietty kiristetty piukeaksi. Olin hääpäivänä kävelemässä alttaria kohti isäni saattamana ja kaikki katsoivat minua. Kuului kova paukahdus, kuin autorenkaan puhkeaminen, ja yläosa ratkesi koko matkalta kyljestä jolloin koko hääpuku valahti lattialle jättäen minut puolialasti molempien sukujen silmien alle. Sen piti olla elämäni päivä :(

Auts! Tää oli oikeesti ikävä :(

En usko sanaakaan! : D

En minäkään, taitaa olla katsottu liikaa jenkkihömppäkomedoita 😁

Vierailija
340/924 |
09.04.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala mä en uskalla kyllä lähteä huvipuistoon ennenkuin paino on laskenut heittämällä (nyt menossa 115kg, -5kg lähtenyt!), enhän mä varmaan pääsis yhteenkään laitteeseen!

Mahtava ketju, naurussa on pitelemistä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan