Noloin tilanteesi ylipainon takia?
Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?
Kommentit (924)
Olin kaverin luona kylässä, istuin tavallisella ruokapöydän tuolilla. Se tuoli meni rikki.
Onneksi tästä on jo aikaa ja kaverikin on ollut haudassa vuosikausia.
Vierailija kirjoitti:
Sain kerrankin melko hyvän uroon lähtemään lämmittämään petiini, mutta harmikseni hän lykki innoissaan poimujen väliin jolloin nautintoni oli kyllä suunnatonta häpeää. Aamulla toisti saman. +100kg N32
Tässä on voittaja! Kiitos että kerroit.
Vierailija kirjoitti:
Ostin mekon Zalandosta, jäin siihen jumiin. Meinasi iskeä oikeasti paniikki niin leikkasin sivusauman auki, luonollisesti en voinut mekkoa palauttaa. Sain siitä kylllä motivaation laihduttaa 10kg.
Mekkoa en ole vieläkään korjannut, en usko että pystyisin sitä edes pitämään kun muistuu vaan mieleen tuo tilanne.
Jännä että liian pieni vaate antaa motivaatiota laihduttaa 😂😂 ei käynyt mielessäkään, että M-kokoinen henkilö ei saa survottua itseään XS-kokoiseen vaatteeseen, eikä hänen silti tarvitse laihduttaa? 🙄🙄
Tapahtui eilen, puolituttu jota en ole nähnyt yli vuoteen kysyi ilahtuneena että olenko raskaana. Hämmentyneenä vastasin että en, hän meni noloksi ja vaihtoi äkkiä puheenaihetta...
Olen ylipainon puolella, mutta en mitenkään megaiso. Vuosi sitten painoin 89 kg, nyt 75 kg & olen 173 cm pitkä.
Olin suht tyytyväinen nykyiseen olomuotooni, mutta nyt tuli motivaatiota laihduttaa vielä lisää.