Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin tilanteesi ylipainon takia?

Vierailija
13.03.2015 |

Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?

Kommentit (924)

Vierailija
281/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisi ollut.

108kg

Vierailija
282/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hissiin viimeisenä ja alkaa se ylikuorman hälytys piippaamaan, joudun poistumaan ja voin lukea muiden ajatukset heidän katseistaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housut ratkesi kaupassa. Älysin laihduttaa ja nyt normaalipainossa.

Vierailija
284/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, vaikka kuinka monta pieru-tilannetta. Ei ollut vielä normaalipainoisena.

Vierailija
285/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mahtunut kunnolla mikroauton penkkiin saatika löytänyt sopivia haalareita.

-isoperse

Vierailija
286/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:01"]

Tulen hissiin viimeisenä ja alkaa se ylikuorman hälytys piippaamaan, joudun poistumaan ja voin lukea muiden ajatukset heidän katseistaan :(

[/quote]

Voi ei... Sympatiani!

Itselleni sattui kerran vaatekaupan sovituskopissa, että kokeilemani mekko oli liian pieni ja jäin jumiin. Yrittäessäni kiskoa sitä päältä mekko repesi saumasta ja jätin sen vähin äänin sovituskoppiin... Ja tämä oli silloin kun en edes ollut mitenkään _hirveän_ lihava, lievästi ylipainoinen vain. Nykyään painan yli sata kiloa ja vaatteet ovat mallia teltta, joten ei pelkoa hajoamisesta.

Toinen nolo tilanne sattui lentokoneessa jokin aika sitten, en meinannut saada vyötä kiinni vaan ähisin siinä ties miten kauan. Hävetti joo. Mutta häpeä ei toimi mulla motivaattorina laihtumiseen.

Vierailija
287/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintsikat ratkesivat edestä kesken koulupäivän. Liian isot tissit.

Vierailija
288/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysioterapeutti testasi lihaskuntoa enkä saanut tehtyä yhtään vatsalihasliikettä.

Vierailija
289/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muovituoli jäi ylönoustessa perseeseen kiinni

Vierailija
290/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut silminnäkijöitä, mutta aika silmät avaava hetki oli se, kun en hotellin kylpyhuoneessa meinannut millään päästä ammeesta ylös. Kierin siellä vain kuin joku hylje.

Vierailija
291/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran oon lisävyön lentokoneessa saanut. T:150kg

Vierailija
292/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:19"]Ei ollut silminnäkijöitä, mutta aika silmät avaava hetki oli se, kun en hotellin kylpyhuoneessa meinannut millään päästä ammeesta ylös. Kierin siellä vain kuin joku hylje.
[/quote]

Kuin hylje :"D anteeksi, ei saisi nauraa. Tuo kuvaus oli vain niin hauska.

Vierailija
293/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme lomamatkalla Irlannissa ja teimme sieltä retken Arranin saarelle. Lensimme lyhyen matkan 12-paikkaisella pienkoneella (kuski + 11 matkustajaa). Noin pienessä koneessa ei ole yhdentekevää, miten matkustajat sijoitellaan, joten kaikki matkustajat punnittiin lähtöselvityksen yhteydessä. Lähtöselvitys tapahtui avonaisessa tilassa ja punnitus sellaisella vaa'alla, jonka viisarin lukeman tai ainakin asennon pystyi näkemään kaikki matkustajat. Kyllä oli mieltäylentävää astua tuollaiseen julkiseen punnitukseen satakiloisena :-D

Vierailija
294/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin piikkikoroissa juhlissa. Parkettiin jäi koloja.

Vierailija
295/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin itseni oikein kunnolla vaatekaupan sovituskopin peilistä ja luulin että siellä oli sumopainija :( Alotin diietin pian sen jälkeen ja nyt olen normaalipainoinen.

Vierailija
296/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 17:19"]

Ei ollut silminnäkijöitä, mutta aika silmät avaava hetki oli se, kun en hotellin kylpyhuoneessa meinannut millään päästä ammeesta ylös. Kierin siellä vain kuin joku hylje.

[/quote]

Kylpyammeessa on muuten se, että lantio ottaa reunoihin kiinni. Täytyy asennonvaihtojen kanssa olla tosi varovainen, ettei tule hallitsemattomia hyökyaaltoja. 

Vierailija
297/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin yöksi vuodeosastolle. Ei löytynyt tarpeeksi isoa paitaa päälle ja läski vilkkui nappien välistä. Painoa on noin 105 kiloa. Pitääköhän minua lihavammat omat vaatteet päällä tai ehkä silloin isot koot pyykissä...

Vierailija
298/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tää on paras ketju pitkiin aikoihin!!! :) 

Mulla ei kyllä tule omalle kohdalleni mitään älyttömän noloa tilannetta... noloin tilanne tais olla synnytyksessä kun painoa oli melkein 120kg kun makasin vaan kuin ryhävalas siin synnytyspedillä enkä saanut edes kyljelleen käännyttyä ilman apua. :( 

Sittemmin laihdutin 45kg.

Jälkeenpäin ajatuletuna se koko olemus oli noloa. 

Vierailija
299/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhe, mies ja lapset, lähti jonnekin ulos. Päätin mennä kylpyyn. Viimeinkin oli asunto, jossa oli kylpyamme. Menin ammeeseen ja laitoin veden valumaan. Nautiskelin kylpemisestä. Nousin seisomaan ammeessa, alkaakseni peseytymään. Ammeessa oli vettä nilkkani korkeudelle. 

Vierailija
300/924 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on monta kertaa onniteltu tulevasta perheenlisäyksestä