Mulla ei ole kavereita ja ja oikein en tunne että olisi elämää
On jo pitkään jatkunut masennus ja kavereita ei ole. Töissä käyn mutta koen olevani vaa nykyää taas yksinäisempi. Vanhemmat vain mutta puhelin ei koskaan soi ja töiden ulkopuolella oon vaan yksin. Parisuhdettakaan ei ole. Mussa on varmaa jotain vikaa.
Kommentit (163)
Pitäs koulutettu olla tosi jännä.. sosiaalista elämää.. itsevarma.. jutella naisille... eipä noita koskaa kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Lähde baariin bilettämään. Voit löytää itsellesi vaikka palkkamurhaajan.
Tai ministerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tää sama kolmen pisteen luuserivalittaja...
Ei sitte valiteta.. ollaan yksin ja unohdetaan ne naiset... ei täs oikee voi mitää ku on alinta kastia naisten silmissä.
Kai sä tajuat että valittaminen ei muuta sun elämää miksikään?
Ala tekemään asioita ja tutustumaan naisiin ja lopeta tällä palstalla ajanvietto.
No kyllä tajuan todella hyvin.. miksi en saisi valittaa hä??
Ärsyttää jotenki tää elämä yksin jatkuvasti ei tutustu ihmisiin ja ihmiset ei halua ees jutella missään. on ihan ilmaa kaikille.
Mitä hittoa sitte mun pitäs sanoa.
Olis kiva kun olis jo parisuhde.. kumma ettei niinku kellekkään millekkään kelpaa.. että outoa.. pitäs kai laihduttaa kun ei kelpaa.!!
Laihduta, harrasta jotain, katsele jotain muuta kun niitä nuoria hoikkia naisia. Vaikka jostain tervehenkisistä harrastuksista oman ikäinen, samaa painoluokkaa reipas ja mukava nainen. Tai sitten keski-ikäisty suosiolla ja katsele vaikka urheilua tästä lähin, jos ei itselle realistinen nainen kelpaa. Et ole hyväksynyt vielä omaa ikääntymistä ja haikailet nuoruutta, vaikka et jaksa niissä baareissa enää edes juosta. Tottakai nuoria naisia kiinnostaa biletys ja hyvännäköiset, nuoret miehet eikä joku elämätön keski-ikäinen tuppisuu. Ihan suoraan sanottuna omanikäisiäs, ylipainoisia naistakaan ei välttämättä kiinnosta, onnekas on jos sellaisen hyvän saa.
Vois vähä naisetki laskee rimaa.. luulis että jotain säpinää jos kerta kovasti yrittää.. mutta ei.. poistetaan.. tai ei vastata.. niin siihen se sit koko homma kaatuu ei mun puolelta.. vaa toista ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta, harrasta jotain, katsele jotain muuta kun niitä nuoria hoikkia naisia. Vaikka jostain tervehenkisistä harrastuksista oman ikäinen, samaa painoluokkaa reipas ja mukava nainen. Tai sitten keski-ikäisty suosiolla ja katsele vaikka urheilua tästä lähin, jos ei itselle realistinen nainen kelpaa. Et ole hyväksynyt vielä omaa ikääntymistä ja haikailet nuoruutta, vaikka et jaksa niissä baareissa enää edes juosta. Tottakai nuoria naisia kiinnostaa biletys ja hyvännäköiset, nuoret miehet eikä joku elämätön keski-ikäinen tuppisuu. Ihan suoraan sanottuna omanikäisiäs, ylipainoisia naistakaan ei välttämättä kiinnosta, onnekas on jos sellaisen hyvän saa.
Miten niin katselen nuoria hoikkia naisia? Katselen kyllä ihan pullukoita tavallisia?
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta oman ikäset.. koska ne on liian aikusmaisia mun rinnalla... lapsia sun muuta.. mä en halua.. enkä oikee halua että naisella on lapsia.. ollaan eri maailmasta.
Miten niin mua kiinnostaa laihat nuoret naiset.. Ei missää nimessä.
Älä nyt hiidessä mitään työpaikan naisia vonkaa. Sulla kun tuo impulssikontrolli on mitä on niin hommaat vielä potkut itsellesi.
No antaa olla jos kerta ei kellekkää kelpaa.. onhan se huomattu jo kauan sitte.. pitäs laihduttaa ja olla komeempi.. ihan sama ku ei oo niin ei oo.. ei sille voi mitää
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt hiidessä mitään työpaikan naisia vonkaa. Sulla kun tuo impulssikontrolli on mitä on niin hommaat vielä potkut itsellesi.
Ne on paljo nuorempia ei niitä kiinnosta ollenkaan.
En tiedä mistä sen naisen löytäis.. en käy baareissa enää ku sielä on pissiksiä ja nirppanokkia.. olen heille alimman tason mies.
Ne haluaa nuoria komeita koulutettuja miehiä.. itse olen amis.. käyny mukautetun koulun ja huonot sosiaaliset taidot ja olen jotenki huomannu että naisille olen ilmaa.
Miks mun pitäs niihin mennä ku ei jotenki mitää järkee.. emmä halua lähestyä nuorta nirppanokkaa.. kun ei sitä ikinä tuu kiinnostamaa tällänen.
Emmä taida kelvata kellekkään+ oon kai sitte vaa rupsahtanut ja lihonut paljoki.. ku ei vaa kelpaa ja vanhentunut.. kyllä mä nuorena niin kelpasin helposti.
Ei sitte valiteta.. ollaan yksin ja unohdetaan ne naiset... ei täs oikee voi mitää ku on alinta kastia naisten silmissä.