Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen puhelinmyyjä

Vierailija
11.03.2015 |

Ja mun bruttopalkka on 2500€/kk

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:50"]Mulla oli tänään eka vapaapäivä yli viikkoon. Halusin nukkua aamulla pitkään, mutta puhelin pärähtikin soimaan 8:30. Tuntematon numero. Ehkäpä hätätilanne töissä? Ehei, puhelinmyyjähän se siellä. Kiitos tästä <3

Ymmärrän, että teette vain työtänne - mutta hei, jotain rajaa.
[/quote]
Voin kertoa henkilökohtaisen mielipiteeni noista soittoajoista. Tuo on liian aikaisin ja klo 21 aivan liian myöhään. Hävetti edellisessä työpaikassa soittaa 20:50 asiakkaalle kun sieltä aina sanottiin että joo, just olin lapsia nukuttamassa. Mun mielestä olisi sopivaa jos soitettaisiin vaikka vaan 10-20 välillä..
Ap
[/quote]

Lain mukaan kuluttajalle saa soittaa 20.30 asti.

Vierailija
82/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:13"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:54"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:50"]Mulla oli tänään eka vapaapäivä yli viikkoon. Halusin nukkua aamulla pitkään, mutta puhelin pärähtikin soimaan 8:30. Tuntematon numero. Ehkäpä hätätilanne töissä? Ehei, puhelinmyyjähän se siellä. Kiitos tästä <3

Ymmärrän, että teette vain työtänne - mutta hei, jotain rajaa.
[/quote]
Voin kertoa henkilökohtaisen mielipiteeni noista soittoajoista. Tuo on liian aikaisin ja klo 21 aivan liian myöhään. Hävetti edellisessä työpaikassa soittaa 20:50 asiakkaalle kun sieltä aina sanottiin että joo, just olin lapsia nukuttamassa. Mun mielestä olisi sopivaa jos soitettaisiin vaikka vaan 10-20 välillä..
Ap
[/quote]

Lain mukaan kuluttajalle saa soittaa 20.30 asti.
[/quote]
No vanhassa työpaikassa oli työaika klo 21 asti ja siihen asti myös soitettiin. Aivan liian myöhä mutta siihen mä en voi vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:08"]niin kyllä olisi hyvä jos näiden puhelinhäirikköjen ammatti lopetettaisiin.Itse olen lopettanut tuntemattomiin puhelinnumeroihin vastaamisen jo vähän aikaa sitten.Jos jollakulla tuntematttomalla on asiaa niin lähettäköön tekstiviestin,on halvempaa kuin soittaminen.
[/quote]

Suomessa ois sitten 40 000 työtöntä lisää + aika monella yrityksellä menisi kovin huonosti

Vierailija
84/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen puhelinmyyjä. Vinkki: ilmoittakaa numeronne asml:lle niin soittoja ei tule. Päättäjäasemassa olevat eivät sitä voi estää tai kuluttaja niiltä yrityksiltä joiden asiakas on (paitsi olemalla suoraan yhteydessä ko. yritykseen).

En muista koskaan kenenkään vittuilleen minulle puhelimessa. Palkkani on 16 - 21 euroa / tunti ja olen siihen erittäin tyytyväinen.

Vierailija
85/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös puhrlinmyyjä ja enemmänkin huvittaa ne sivistymättömät asiakkaat jotka kehtaavat haistatella myyjälle. Siis täytyy olla asiat aika huonosti jos täytyy tuntemattomalle ihmiselle haistattaa. Toinen ryhmä on nämä "muka näppärät" ihmiset jotka ovat omasta mielestään hauskoja kun laukovat puhelinmyyjille yksinkertaisia, ennalta opittuja tai kaverilta kuultuja kommentteja... Niistä saa onneksi aina piristystä päivään että olipa hauska ;)

Vierailija
86/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koin ehkä järkyttävimmän puheluni kun soitin vanhemmalle naishenkilölle. Kerkesin esittäytyä ja tämä huutaa että hänellä on kielto puhelinmyyntiin. No mä en voinut sitä tietää kun ei ollut meidän järjestelmässä. Huusi mulle ihan kurkku suorana siellä ja kerroin että voin poistaa hänet koko meidän toimiston listalta mutta minun täytyy ensin keskustella esimieheni kanssa. Sovittiin että soitan hänelle kohta takaisin. Eniten järkytti esimieheni käytös: hän sanoi ettei tätä rouvaa tarvitse poistaa, antaa pyöriä vaan listalla. Sitten kerroin että rouva uhkasi poliisilla jos vielä tulee puheluita ja sitten vasta esimieheni antoi luvan poistaa rouvan listalta. Soitin takaisin ja kerroin että onnistuu, rouva kiitteli vuolaasti ja pyysi anteeksi huutamistaan :D

Vierailija
87/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:08"]niin kyllä olisi hyvä jos näiden puhelinhäirikköjen ammatti lopetettaisiin.Itse olen lopettanut tuntemattomiin puhelinnumeroihin vastaamisen jo vähän aikaa sitten.Jos jollakulla tuntematttomalla on asiaa niin lähettäköön tekstiviestin,on halvempaa kuin soittaminen. [/quote] Suomessa ois sitten 40 000 työtöntä lisää + aika monella yrityksellä menisi kovin huonosti

[/quote]

no mitä siitä,emme me muut olla syypäitä toisten ammatin valinnoista.Voitte mennä sitten sellaiseen työhön missä ette ole häiriöksi

Vierailija
88/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:08"]niin kyllä olisi hyvä jos näiden puhelinhäirikköjen ammatti lopetettaisiin.Itse olen lopettanut tuntemattomiin puhelinnumeroihin vastaamisen jo vähän aikaa sitten.Jos jollakulla tuntematttomalla on asiaa niin lähettäköön tekstiviestin,on halvempaa kuin soittaminen. [/quote] Suomessa ois sitten 40 000 työtöntä lisää + aika monella yrityksellä menisi kovin huonosti

[/quote]

no mitä siitä,emme me muut olla syypäitä toisten ammatin valinnoista.Voitte mennä sitten sellaiseen työhön missä ette ole häiriöksi
[/quote]
Ai ihan MENNÄ toiseen työhön? Mistäs niitä työpaikkoja noin vaan saadaan?

Vierailija
89/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisko oli hetken puhelinmyyjänä. Lopetti kun työmatkoihin meni enemmän rahaa kuin töissä tienasi. Palkka maksettiin vain niistä minuuteista mitä onnistui pitämään vastaajan linjalla, ei esim numeron näppäilystä tai vessassa käynnistä. En muista mitä myi mutta oli joku aika hankalasti myytävä niin ei saanut paljon provikkaakaan.

Vierailija
90/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:28"]Mun sisko oli hetken puhelinmyyjänä. Lopetti kun työmatkoihin meni enemmän rahaa kuin töissä tienasi. Palkka maksettiin vain niistä minuuteista mitä onnistui pitämään vastaajan linjalla, ei esim numeron näppäilystä tai vessassa käynnistä. En muista mitä myi mutta oli joku aika hankalasti myytävä niin ei saanut paljon provikkaakaan.
[/quote]
Noi kusetus toimistot on ikäviä :( jos joku puhelinmyyntiin lähtee niin kannattaa valita sellainen toimisto jossa on pohjapalkka se 8-11€, ei jää ainakaan tyhjän päälle jos vaikka kuukauden on töissä

Vierailija
91/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:15"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:08"]niin kyllä olisi hyvä jos näiden puhelinhäirikköjen ammatti lopetettaisiin.Itse olen lopettanut tuntemattomiin puhelinnumeroihin vastaamisen jo vähän aikaa sitten.Jos jollakulla tuntematttomalla on asiaa niin lähettäköön tekstiviestin,on halvempaa kuin soittaminen. [/quote] Suomessa ois sitten 40 000 työtöntä lisää + aika monella yrityksellä menisi kovin huonosti [/quote] no mitä siitä,emme me muut olla syypäitä toisten ammatin valinnoista.Voitte mennä sitten sellaiseen työhön missä ette ole häiriöksi [/quote] Ai ihan MENNÄ toiseen työhön? Mistäs niitä työpaikkoja noin vaan saadaan?

[/quote]

no työvoimatoimistosta.Käppäilet sinne ja kerrot niille että tarttis työtä ne antaa sulle osoitteen menet sinne ja voila.Simsalapimiä sinulla on uusi työpaikka.