Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen puhelinmyyjä

Vierailija
11.03.2015 |

Ja mun bruttopalkka on 2500€/kk

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:04"]Miksi soittelette ihmisille joilla on telemarkkinointikielto. Joku helvetin firma tyrkytti niin kauan jotain vitamiineja että loppujen lopuksi räjähdin yhdelle niistä myyjistä (olin jo aiemmille ystävällisesti maininnut että on telemarkkinointikielto ja kysynyt miksi soittavat salatusta numerosta). Ja siis soittivat varmaan 7 kertaa kahden viikon aikana. Ensimmäinen taisi koittaa niin kauan että neljännellä soitolla vastasin koska luulin että jossain on nyt kova hätä. "Hei ompa mahtavaa että saatiin sut kiinni, tässä nyt soittelen naisten terveysasioilla!". Paha mieli on sen myyjän puolesta kenelle kilahdin, mutta ihan oikeasti, jos mulla on telemarkkinointikielto ja olen siitä jo aiemmin samaan firmaan sanonut, miksi ihmeessä täytyy soittaa. Ja miksi soittavat monta kertaa samalla asialla kun olen jo monta kertaa kieltäytynyt. Ja ilmeisesti kyseessä on sellainen firma josta olen joskus erehtynyt jotain ottamaan - ei se tarkoita että olen "kuuma liidi" vaan päin vastoin.
[/quote]
Kaikissa laitteissa se ei näy, en tiedä miksi ne numerot ei poistu niiltä listoilta. Mutta ei se ole myyjän vika jos sattuu sulle soittamaan, siinä vaiheessa kyllä on jos ei ymmärrä puhelua lopettaa kun kerrot että sulla on telemarkkinointikielto. Valitettavasti tuolla on paljon niitä mätämunia tai sellaisia joilla on käsky että puhelua ei lopeteta ennen kuin asiakas katkaisee puhelun. Ja en ole kyllä kuullut että yksikään firma soittaisi salatusta numerosta, aina pitäisi numero näkyä. Ei hirveästi herätä luottamusta tuollainen :"D

Vierailija
2/91 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:45"]Älä soita mulle. Jooko? Kiitos :)
[/quote]
Pistetääs ylös sitten ettei av-mamma nro 4 soiteta jatkossa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:05"]Mä vedän teille luuria korvaan.
[/quote]
Se ei edelleenkään haittaa. Meilläkin on asiakkaita joille soitetaan yli 3 miljoonaa, jos vaikka 500 000 lyö luuria korvaan ei se tunnu missään.

Vierailija
4/91 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:09"]https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970

Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen

Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!
[/quote]
Helvettiäkö spämmäät tätä jokaiseen ketjuun!

Vierailija
5/91 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi soittelette ihmisille joilla on telemarkkinointikielto. Joku helvetin firma tyrkytti niin kauan jotain vitamiineja että loppujen lopuksi räjähdin yhdelle niistä myyjistä (olin jo aiemmille ystävällisesti maininnut että on telemarkkinointikielto ja kysynyt miksi soittavat salatusta numerosta). Ja siis soittivat varmaan 7 kertaa kahden viikon aikana. Ensimmäinen taisi koittaa niin kauan että neljännellä soitolla vastasin koska luulin että jossain on nyt kova hätä. "Hei ompa mahtavaa että saatiin sut kiinni, tässä nyt soittelen naisten terveysasioilla!". Paha mieli on sen myyjän puolesta kenelle kilahdin, mutta ihan oikeasti, jos mulla on telemarkkinointikielto ja olen siitä jo aiemmin samaan firmaan sanonut, miksi ihmeessä täytyy soittaa. Ja miksi soittavat monta kertaa samalla asialla kun olen jo monta kertaa kieltäytynyt. Ja ilmeisesti kyseessä on sellainen firma josta olen joskus erehtynyt jotain ottamaan - ei se tarkoita että olen "kuuma liidi" vaan päin vastoin.

Vierailija
6/91 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vedän teille luuria korvaan.

Vierailija
7/91 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan ja tienaa vaikka miljuuna, ei kiinnosta

Vierailija
8/91 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet kohta maailman rikkain mies? Jatkatko uraasi rakkaudesta?

Vierailija
9/91 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä olikaan pomosi/firmasi nimi? Ihan sillä vaan kysyn, että tämä häirintä loppuisi tällä erää

Vierailija
10/91 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein tossa pari kuukautta sitten sen telemarkkinointikiellon, ei ole puhelinmyyjät sen jälkeen kiusanneet. Ja hattua nostan niille, jotka sitä hommaa jaksavat, helpompi olisi olla työttömänä.

Vierailija
11/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen ja brutto 2700

Vierailija
12/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama nettona. Myyn kalanruokaa ja vispilöitä.

Vierailija
13/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä soita mulle. Jooko? Kiitos :)

Vierailija
14/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et kuitenkaan v*tun puhelinmyyjä?

Vierailija
15/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks soitat aina mulle, vaikka en koskaan osta mitään. :(

Vierailija
16/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuntipalkka ja proviikka?

Vierailija
17/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, sulla onkin niin vittumainen työ, että hyvä kun saat korvausta

Vierailija
18/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myytkö dildoja?

Vierailija
19/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä myyjän taitoja noihin ansioihin tarvitaan. Toivottavasti te hyvin tienaavat puhelinmyyjät ette kuitenkaan huijaa vanhuksia ostamaan mitä he eivät tarvitse?

Vierailija
20/91 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpiinko haluat, kun tulit kertomaan tänne, että olet puhelinmyyjä?