Olen puhelinmyyjä
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:34"]Miten voit tietää bruttopalkkasi noin tarkasti, eikös oo kuitenkin provikkpalkka?
Itse työskentelin opiskelujen ohella puhelunmyynnissä ja tienasin parhaimmillaankin 6 € tunti.
[/quote]
Katsos kun joillain firmoilla on se takuupalkka joka on se 8-11€/h vaikka et saisi myytyä... Ja mä tähtään tohon 2500€ joka kuukausi ja sen olen aina saanut.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:31"]Vinkkejä opiskelijalle joka aloittaa kohta työt puhelinmyynnissä? Asenne mulla on kohdillaan, oon innoissani kun pääsen kokeilemaan myyntitaitoja
[/quote]
Riippuu tietenkin mitä menet myymään.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:48"]Toivottavasti et kuitenkaan v*tun puhelinmyyjä?
[/quote]
En. Tuo ohjelma antaa niin huonon kuvan koko alasta että voi hyvää päivää. -.-
Kuulostat juuri niin vittumaiselta kuin ajattelinkin teidän olevan
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:38"]Kuulostat juuri niin vittumaiselta kuin ajattelinkin teidän olevan
[/quote]
Haha, en ole lainkaan vittumainen :) osaan ottaa asiakkaat yksilöinä enkä pakkomyy. Ei se ole mun vika jos sun numero tulee mulle soittoon.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:31"]Vinkkejä opiskelijalle joka aloittaa kohta työt puhelinmyynnissä? Asenne mulla on kohdillaan, oon innoissani kun pääsen kokeilemaan myyntitaitoja
[/quote]
[/quote]
Ei kai se luurikäyttäytyminen tuotteesta johdu?
Yhdeltäkään puhelinmyyjältä en ole ikinä mitään ostanut tai mihinkään tarjouksiin en ole suostunut.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:37"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:31"]Vinkkejä opiskelijalle joka aloittaa kohta työt puhelinmyynnissä? Asenne mulla on kohdillaan, oon innoissani kun pääsen kokeilemaan myyntitaitoja
[/quote]
[/quote]
Ei kai se luurikäyttäytyminen tuotteesta johdu?
[/quote]
No jos myy vaikka vitamiineja vs liittymiä nykyisille asiakkaille on siinä aika iso ero millaista tulosta pystyy tekemään
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:39"]Yhdeltäkään puhelinmyyjältä en ole ikinä mitään ostanut tai mihinkään tarjouksiin en ole suostunut.
[/quote]
Ok
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:38"]Kuulostat juuri niin vittumaiselta kuin ajattelinkin teidän olevan [/quote] Haha, en ole lainkaan vittumainen :) osaan ottaa asiakkaat yksilöinä enkä pakkomyy. Ei se ole mun vika jos sun numero tulee mulle soittoon.
[/quote]
Kuulostat siis niin vittumaiselta kommentoidessasi näitä juttuja. Et todellakaan fiksulta
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:39"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:38"]Kuulostat juuri niin vittumaiselta kuin ajattelinkin teidän olevan [/quote] Haha, en ole lainkaan vittumainen :) osaan ottaa asiakkaat yksilöinä enkä pakkomyy. Ei se ole mun vika jos sun numero tulee mulle soittoon.
[/quote]
Kuulostat siis niin vittumaiselta kommentoidessasi näitä juttuja. Et todellakaan fiksulta
[/quote]
Kaikki vastaukset ei ole mun kirjoittamia...
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:39"]
[/quote]
[/quote]
Ai, mikäs kommentti on sun mielestä vittumainen? Kerro ihmeessä
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:27"]Saatkin kuulla varmaan niin paljon vittuilua asiakkailta, että hyvä kun saat korvausta [/quote] Hyvin harva aukoo päätään puhelimessa. Lisäksi meidän ei tarvitse kuunnella sitä vaan saadaan lyödä luuri korvaan.
[/quote]
minäkin lyön puhelinmyyjille aina luurin korvaan:)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:44"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:27"]Saatkin kuulla varmaan niin paljon vittuilua asiakkailta, että hyvä kun saat korvausta [/quote] Hyvin harva aukoo päätään puhelimessa. Lisäksi meidän ei tarvitse kuunnella sitä vaan saadaan lyödä luuri korvaan.
[/quote]
minäkin lyön puhelinmyyjille aina luurin korvaan:)
[/quote]
Ihan vapaasti, ei haittaa mua.
Ap
Sinustahan tulee tuota menoa vielä upporikas :)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:34"]Miten voit tietää bruttopalkkasi noin tarkasti, eikös oo kuitenkin provikkpalkka?
Itse työskentelin opiskelujen ohella puhelunmyynnissä ja tienasin parhaimmillaankin 6 € tunti.
[/quote]
Koska olit pasta myyjä ja huonossa firmassa. Itellä oli 8 e tuntipalkka plus provikat
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:46"]Sinustahan tulee tuota menoa vielä upporikas :)
[/quote]
Tulisikin. Onhan se raha kiva juttu. Mä vaan satun tykkäämään työstäni, se puhelinmyyjien jankkaaminen johtuu yleensä joko huonosta myyjästä tai paskoista esimiehistä. Ei vihaiselta asiakkaalle saa enää mitään myytyä ja siinä menee vain aikaa hukkaan, otan ennemmin suosiolla uuden asiakkaan.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:47"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:46"]Sinustahan tulee tuota menoa vielä upporikas :)
[/quote]
Tulisikin. Onhan se raha kiva juttu. Mä vaan satun tykkäämään työstäni, se puhelinmyyjien jankkaaminen johtuu yleensä joko huonosta myyjästä tai paskoista esimiehistä. Ei vihaiselta asiakkaalle saa enää mitään myytyä ja siinä menee vain aikaa hukkaan, otan ennemmin suosiolla uuden asiakkaan.
[/quote]
Siis vihaiselle..
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:33"]Vittu, sä oot kuningas! Vau!
[/quote]
No eikä ole hyvin alalta jonne ei tarvita koulutusta ;))