Olen puhelinmyyjä
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:52"]Vedä käteen urpo!
[/quote]
Mikäs sun persettä kutittaa
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:50"]Mulla oli tänään eka vapaapäivä yli viikkoon. Halusin nukkua aamulla pitkään, mutta puhelin pärähtikin soimaan 8:30. Tuntematon numero. Ehkäpä hätätilanne töissä? Ehei, puhelinmyyjähän se siellä. Kiitos tästä <3
Ymmärrän, että teette vain työtänne - mutta hei, jotain rajaa.
[/quote]
Voin kertoa henkilökohtaisen mielipiteeni noista soittoajoista. Tuo on liian aikaisin ja klo 21 aivan liian myöhään. Hävetti edellisessä työpaikassa soittaa 20:50 asiakkaalle kun sieltä aina sanottiin että joo, just olin lapsia nukuttamassa. Mun mielestä olisi sopivaa jos soitettaisiin vaikka vaan 10-20 välillä..
Ap
Voi, että mikä idiootti olet! Luuletko, että tätä kohta enää muut lukee kuin sinä itse ja peukutat sitä mukaa
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:56"]Voi, että mikä idiootti olet! Luuletko, että tätä kohta enää muut lukee kuin sinä itse ja peukutat sitä mukaa
[/quote]
No mikäs sulle tuli :D kyllä tässä näyttää vielä olevan muitakin kuin minä...
En ole ostanut ikinä mitään keneltäkään puhelinmyyjältä, en tule ostamaan ja arvioni teistä meni niin alas, etten viitsi enää edes kertoa
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 21:58"]En ole ostanut ikinä mitään keneltäkään puhelinmyyjältä, en tule ostamaan ja arvioni teistä meni niin alas, etten viitsi enää edes kertoa
[/quote]
Ok. Ihan tämän keskustelun takia meni sun arviot alas :D hauskaa tuo puhelinmyyjä kielteisyys. Hankkikaa ne estot ketkä ei halua puheluita niin loppuu meiltä työt.
Kunniaako tulit täältä hakemaan työllesi?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:01"]Kunniaako tulit täältä hakemaan työllesi?
[/quote]
En, vaan kertomaan että vaikka on puhelinmyyjä ei se tarkoita että tienaa 500€/kk.
Kyllä näyttää joillakin käyvän hermon päälle pelkät keskustelut puhelinmyyjistä
Vittu, mitä iilimatoja te puhelinmyyjät olette...
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:03"]Vittu, mitä iilimatoja te puhelinmyyjät olette...
[/quote]
Ja taas yks ragemamma, onks hiekkaa pimpis? Mitäs sä teet työkseks?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:03"]
[/quote]
Kyllä täällä taitaa kohta puhelinmyyjät keskustella keskenään... Hyvää yötä rikkaat :)
Tiesittekö muuten että osa niistä puhelinmyyjistä on ihan teidän operaattoreiden palkkaamia? Ei mitään costa de sol marketing häiriköimistä.
Miten sä oikein käytät näin valtaisat rahamäärät?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:03"]
[/quote]
Kyllä täällä taitaa kohta puhelinmyyjät keskustella keskenään... Hyvää yötä rikkaat :)
[/quote]
Hei hei :)
niin kyllä olisi hyvä jos näiden puhelinhäirikköjen ammatti lopetettaisiin.Itse olen lopettanut tuntemattomiin puhelinnumeroihin vastaamisen jo vähän aikaa sitten.Jos jollakulla tuntematttomalla on asiaa niin lähettäköön tekstiviestin,on halvempaa kuin soittaminen.
Eikö teistä ääliöiltä saa olla rauhassa missään?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 22:10"]Eikö teistä ääliöiltä saa olla rauhassa missään?
[/quote]
Ei
Eiks tää ollutkaan aihe vapaa, pitääks keskustella vaan pimppikarvoista ja tamponikoruista?
Mulla oli tänään eka vapaapäivä yli viikkoon. Halusin nukkua aamulla pitkään, mutta puhelin pärähtikin soimaan 8:30. Tuntematon numero. Ehkäpä hätätilanne töissä? Ehei, puhelinmyyjähän se siellä. Kiitos tästä <3
Ymmärrän, että teette vain työtänne - mutta hei, jotain rajaa.