Olen puhelinmyyjä
Kommentit (91)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:45"]Älä soita mulle. Jooko? Kiitos :)
[/quote]
Pistetääs ylös sitten ettei av-mamma nro 4 soiteta jatkossa
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:05"]Mä vedän teille luuria korvaan.
[/quote]
Se ei edelleenkään haittaa. Meilläkin on asiakkaita joille soitetaan yli 3 miljoonaa, jos vaikka 500 000 lyö luuria korvaan ei se tunnu missään.
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:09"]https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/970
Rikokseen syyllistyneen ulkomaalaisen karkoittaminen
Pistäkää naapurien postiluukkuihin kirjeitä ja vastaavia! Näiden maahanmuuttajien temput on saatava loppumaan!
[/quote]
Helvettiäkö spämmäät tätä jokaiseen ketjuun!
Miksi soittelette ihmisille joilla on telemarkkinointikielto. Joku helvetin firma tyrkytti niin kauan jotain vitamiineja että loppujen lopuksi räjähdin yhdelle niistä myyjistä (olin jo aiemmille ystävällisesti maininnut että on telemarkkinointikielto ja kysynyt miksi soittavat salatusta numerosta). Ja siis soittivat varmaan 7 kertaa kahden viikon aikana. Ensimmäinen taisi koittaa niin kauan että neljännellä soitolla vastasin koska luulin että jossain on nyt kova hätä. "Hei ompa mahtavaa että saatiin sut kiinni, tässä nyt soittelen naisten terveysasioilla!". Paha mieli on sen myyjän puolesta kenelle kilahdin, mutta ihan oikeasti, jos mulla on telemarkkinointikielto ja olen siitä jo aiemmin samaan firmaan sanonut, miksi ihmeessä täytyy soittaa. Ja miksi soittavat monta kertaa samalla asialla kun olen jo monta kertaa kieltäytynyt. Ja ilmeisesti kyseessä on sellainen firma josta olen joskus erehtynyt jotain ottamaan - ei se tarkoita että olen "kuuma liidi" vaan päin vastoin.
Ole vaan ja tienaa vaikka miljuuna, ei kiinnosta
Sähän olet kohta maailman rikkain mies? Jatkatko uraasi rakkaudesta?
Ja mikä olikaan pomosi/firmasi nimi? Ihan sillä vaan kysyn, että tämä häirintä loppuisi tällä erää
Mä tein tossa pari kuukautta sitten sen telemarkkinointikiellon, ei ole puhelinmyyjät sen jälkeen kiusanneet. Ja hattua nostan niille, jotka sitä hommaa jaksavat, helpompi olisi olla työttömänä.
Mulla sama nettona. Myyn kalanruokaa ja vispilöitä.
Älä soita mulle. Jooko? Kiitos :)
Toivottavasti et kuitenkaan v*tun puhelinmyyjä?
Miks soitat aina mulle, vaikka en koskaan osta mitään. :(
Ok, sulla onkin niin vittumainen työ, että hyvä kun saat korvausta
Hyviä myyjän taitoja noihin ansioihin tarvitaan. Toivottavasti te hyvin tienaavat puhelinmyyjät ette kuitenkaan huijaa vanhuksia ostamaan mitä he eivät tarvitse?
Turpiinko haluat, kun tulit kertomaan tänne, että olet puhelinmyyjä?
[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 00:04"]Miksi soittelette ihmisille joilla on telemarkkinointikielto. Joku helvetin firma tyrkytti niin kauan jotain vitamiineja että loppujen lopuksi räjähdin yhdelle niistä myyjistä (olin jo aiemmille ystävällisesti maininnut että on telemarkkinointikielto ja kysynyt miksi soittavat salatusta numerosta). Ja siis soittivat varmaan 7 kertaa kahden viikon aikana. Ensimmäinen taisi koittaa niin kauan että neljännellä soitolla vastasin koska luulin että jossain on nyt kova hätä. "Hei ompa mahtavaa että saatiin sut kiinni, tässä nyt soittelen naisten terveysasioilla!". Paha mieli on sen myyjän puolesta kenelle kilahdin, mutta ihan oikeasti, jos mulla on telemarkkinointikielto ja olen siitä jo aiemmin samaan firmaan sanonut, miksi ihmeessä täytyy soittaa. Ja miksi soittavat monta kertaa samalla asialla kun olen jo monta kertaa kieltäytynyt. Ja ilmeisesti kyseessä on sellainen firma josta olen joskus erehtynyt jotain ottamaan - ei se tarkoita että olen "kuuma liidi" vaan päin vastoin.
[/quote]
Kaikissa laitteissa se ei näy, en tiedä miksi ne numerot ei poistu niiltä listoilta. Mutta ei se ole myyjän vika jos sattuu sulle soittamaan, siinä vaiheessa kyllä on jos ei ymmärrä puhelua lopettaa kun kerrot että sulla on telemarkkinointikielto. Valitettavasti tuolla on paljon niitä mätämunia tai sellaisia joilla on käsky että puhelua ei lopeteta ennen kuin asiakas katkaisee puhelun. Ja en ole kyllä kuullut että yksikään firma soittaisi salatusta numerosta, aina pitäisi numero näkyä. Ei hirveästi herätä luottamusta tuollainen :"D